Kurzusleírás

Tanfolyam Bevezetés

    A folyamatok fontossága, agilitás és a folyamattulajdonos szerepe

Folyamattervezés alapjai

    A folyamat Element-ei Folyamattulajdonos Felelősségek Folyamat szponzorálás Folyamat erőforrások Folyamatok tervezése és fejlesztése Folyamatmenedzsment Folyamattudatosság

Folyamattulajdonos ismerete, készségek és tulajdonságok

A folyamat tulajdonosának kiválasztása

Kapcsolódó szerepek

    Folyamatmenedzser globális folyamattulajdonos értékfolyam tulajdonosi szerepkörei egy szolgáltatásban Management iroda (SMO)

Egy Agile folyamat jellemzői

Agile Alapok

    Mi az a Agile? A Agile Kiáltvány Miért Agile a projektek sikeresek

Scrum Alapok

    Scrum Szerepek, tárgyak és események Scrum Pillérek Scrum dióhéjban Scrum, Kanban, vagy mindkettő?

Agilis szolgáltatás Management Alapok

    Agilis szolgáltatás Management Érték Az agilis szolgáltatás Management Az agilis folyamat szerepei, melléktermékei és eseményei Az agilis szolgáltatás két aspektusa Management Agilis folyamattervezés Agilis folyamatfejlesztés

Agile Folyamattervezés

    Folyamathátralék létrehozása és feltöltése Personák Felhasználói történetek Témák Eposzok
Felhasználói történetleképezés
  • Folyamathátralék rendelése és karbantartása
  • Folyamat Design Sprints
  • A folyamat tulajdonosa és a Sprint események
  • Folyamatmegvalósítás Potenciálisan felszabadítható folyamatnövekedés
  • A „kész” definíciója
  • Kiadás tervezése
  • Agile Folyamatfejlesztés
  • Folyamatok összehangolása stratégiai Goals CSI sprintekkel és terv-csinál-ellenőrzés-cselekvés fenntartó fejlesztések A folyamat érettségének értékelése Folyamatjavítások megvalósítása Munka a vonalvezetőkkel A változással szembeni ellenállás leküzdése

      Érték mérése

    Értékvezető és lemaradó teljesítménymutatók bemutatása Kritikus sikertényezők és kulcsfontosságú teljesítménymutatók Szolgáltatási szintű megállapodások és működési szintű megállapodások Mérési áttekintések lebonyolítása Teljesítménykommunikáció

      Folyamatjavító eszközök és technológiák

    Elkezdeni

    Kihívások és kritikus sikertényezők

    További információforrások

    Vizsgaelőkészületek

    A vizsgakövetelmények, a kérdések súlyozása és a terminológiai lista mintavizsga áttekintése

    Követelmények

    ELŐFELTÉTELEK

    • Az óra előtti feladat elvégzése
    • Ismerkedés Scrum, IT és IT szolgáltatások

    KÖZÖNSÉG

    A CAPO tanfolyam célközönsége:

    • Folyamattulajdonosok
    • Folyamatmenedzserek
    • A folyamatok tervezéséért, újratervezéséért vagy javításáért felelős alkalmazottak és vezetők
    • Tanácsadók, akik folyamatjavító kezdeményezéseken keresztül irányítják ügyfeleiket
    • Bárki, aki felelős:
    • A folyamatokkal kapcsolatos követelmények kezelése
    • A folyamatok hatékonyságának és eredményességének biztosítása
    • A folyamatok értékének maximalizálása
     14 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (4)

    Rokon tanfolyam

    Efficient Requirement Management using Agile Methods and Agile UML Modeling

    21 Hours

    Rokon kategóriák