Kurzusleírás

Bevezetés a generatív AI szerepébe a marketingben

  • Áttekintés a generatív AI-ról és annak relevanciájáról a marketingben
  • Példák az AI-meghajtott marketingkampányokra
  • A generatív AI alkalmazásának fő előnyei és kihívásai a marketingben

Környezet beállítása

  • Ismerkedés az OpenAI API-val és a Google Cloud Platformtal
  • Fiókok beállítása és AI eszközök elérése
  • Alapvető konfigurációk és kezdeti beállítások

AI-létrehozott marketingtartalom fejlesztése

  • Ügyfélkategóriák és célkitűzések megértése
  • Személyre szabott tartalom generálása AI modellek segítségével
  • Tartalom testreszabása különböző marketingcsatornákra

AI-tartalom integrálása a marketingstratégiákba

  • Az AI-létrehozott tartalom összehangolása a marketingcélokkal
  • AI-tartalom beépítése e-mail kampányokba, közösségi média-bejegyzésekbe és hirdetésekbe
  • Eszközök és technikák a tiszta integrációhoz

Kampányteljesítmény elemzése és optimalizálása

  • Mértékek és KPI-k az AI-meghajtott kampányokhoz
  • Az AI használata teljesítményelemzéshez és információk szolgáltatásához
  • Kampányok optimalizálása az AI-meghajtott adatok alapján

Etikai szempontok az AI marketingben

  • Az AI-létrehozott tartalom átláthatóságának és tisztességének biztosítása
  • Adatvédelmi aggályok kezelése és adatszolgáltatás megfelelősége
  • Legjobb gyakorlatok az etikus AI használatához a marketingben

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető megismerkedés a marketing alapelveivel
  • Ismeret az AI és gépi tanulás alapjairól (ajánlott, de nem kötelező)

Célcsoport

  • Marketing szakemberek
  • Digitális stratégusok
  • A marketingban érdeklődő technológiai entuziaszták
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák