Kurzusleírás

Bevezetés az Entertainment Ipari generatív AI-ba

  • Az AI növekedése a kreatív iparban
  • Áttekintés a generatív modellek és algoritmusokról
  • Az AI- és művész közötti együttműködés megértése

AI a zeneszerzésben

  • Algoritmikus kompozíció és hangtervezés
  • Eszközök és platformok AI-generált zenehez
  • AI szerepe a zenei produkcióban és előadáson

AI az irodalomban és forgatókönyvírásban

  • AI-vezérelt történetmesélés és narratív generálás
  • Eszközök automatizált íráshoz és tartalomkészítéshez
  • Esettanulmányok: AI által írt könyvek és forgatókönyvek

AI a vizuális művészetekben és designban

  • Generatív modellek vizuális tartalomkészítéshez
  • AI az animációban és grafikai designban
  • AI jövője a film és vizuális effektek terén

AI a videójáték-fejlesztésben

  • Procedurális generálás és dinamikus tartalomkészítés
  • AI-vezérelt karakterek és környezetekkel javított játékmenet
  • AI hatása a játéktervezésre és játékosinterakcióra

Etikai és társadalmi szempontok

  • Az AI-generált tartalom hitelessége és eredetiessége
  • Szellemi tulajdonjogi kérdések az AI korszakában
  • Az AI társadalmi hatása az entertainment iparban

Záróprojekt és jövőbeli irányok

  • AI-generált műalkotás elképzelése és megalkotása
  • Projekt bemutatója és értékelése
  • Az AI fejlődése az entertainment iparban

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • Műszaki értelmű ismeretek az artificiális intelligenciáról és a gépi tanulásról
  • Programozási fogalmak ismerete
  • Kreatív művészetek és szórakoztatás iránti érdeklődés

Audience

  • Művészek
  • Zenészek
  • Játékfejlesztők
  • Szórakoztatóipari szakemberek
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák