Kurzusleírás

Bevezetés a mesterséges intelligenciába a marketingben

  • A mesterséges intelligencia szerepe az általános marketing stratégiákban
  • Bevezetés a DeepSeek modellekbe és képességeikbe a marketingben
  • Az adatvezérelt marketing fontossága és a mesterséges intelligencia integrálása

DeepSeek felhasználása ügyfélcsoportosításra

  • Technikák az ügyfél demográfiai jellemzőinek, viselkedéseinek és preferenciáinak elemzésére
  • DeepSeek modellek felhasználása hatékony csoportok létrehozására
  • Személyre szabott stratégiai megközelítés a céltudatos kampányokhoz

Előrejelző elemzés a marketing kampányokhoz

  • Az előrejelző modellek megértése és hatása az ügyféltanulás előrejelzésére
  • DeepSeek alkalmazása vezetői pontszámok és konverzió előrejelzésére
  • Marketing költségvetés optimalizálása mesterséges intelligencia alapú bepillantásokkal

DeepSeek segítségével a marketing kampányok optimalizálása

  • Kampány létrehozásának és szolgáltatásának automatizálása DeepSeek segítségével
  • A/B tesztelés és folyamatos javítás mesterséges intelligencia alapján
  • DeepSeek modellek integrálása marketing automatizáló platformokkal

Adatelemzés felhasználása az ügyfélkapcsolat javítására

  • DeepSeek szerepe a kulcsszerződések azonosításában
  • Az adatvezérelt marketing alkalmazása az ügyfél megőrzési stratégia javításához
  • Mesterséges intelligencia felhasználása személyre szabott tapasztalatok kínálására az egyes csatornákon

Marketingben való alkalmazások és tanulmányi esetek

  • Valós világi példák a mesterséges intelligencia marketing automatizálására történő felhasználásáról
  • A sikeres kampányokhoz szükséges kulcsszerződések és KPI-k, amelyeket a DeepSeek modellek nyomon követnek
  • Tanulságok és best practices a mesterséges intelligencia alapú marketingből

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a marketing elveiről
  • Ismeret az mesterséges intelligencia alapú alkalmazásokról és elemző eszközökről
  • Tapasztalat a marketing platformokkal vagy CRM rendszerekkel

Célcsoport

  • Digitális marketing szakemberek, akik szeretnék mesterséges intelligenciát felhasználni a kampányoptimalizáláshoz
  • Marketing stratégusok és elemzők, akik szeretnék javítani az ügyfélcsoportosításban
  • Üzleti tulajdonosok, akik érdeklődnek a marketing automatizálás és bepillantások mesterséges intelligencia segítségével történő kihasználásának módjairól
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák