Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés a mesterséges intelligenciába a marketingben
- A mesterséges intelligencia szerepe az általános marketing stratégiákban
- Bevezetés a DeepSeek modellekbe és képességeikbe a marketingben
- Az adatvezérelt marketing fontossága és a mesterséges intelligencia integrálása
DeepSeek felhasználása ügyfélcsoportosításra
- Technikák az ügyfél demográfiai jellemzőinek, viselkedéseinek és preferenciáinak elemzésére
- DeepSeek modellek felhasználása hatékony csoportok létrehozására
- Személyre szabott stratégiai megközelítés a céltudatos kampányokhoz
Előrejelző elemzés a marketing kampányokhoz
- Az előrejelző modellek megértése és hatása az ügyféltanulás előrejelzésére
- DeepSeek alkalmazása vezetői pontszámok és konverzió előrejelzésére
- Marketing költségvetés optimalizálása mesterséges intelligencia alapú bepillantásokkal
DeepSeek segítségével a marketing kampányok optimalizálása
- Kampány létrehozásának és szolgáltatásának automatizálása DeepSeek segítségével
- A/B tesztelés és folyamatos javítás mesterséges intelligencia alapján
- DeepSeek modellek integrálása marketing automatizáló platformokkal
Adatelemzés felhasználása az ügyfélkapcsolat javítására
- DeepSeek szerepe a kulcsszerződések azonosításában
- Az adatvezérelt marketing alkalmazása az ügyfél megőrzési stratégia javításához
- Mesterséges intelligencia felhasználása személyre szabott tapasztalatok kínálására az egyes csatornákon
Marketingben való alkalmazások és tanulmányi esetek
- Valós világi példák a mesterséges intelligencia marketing automatizálására történő felhasználásáról
- A sikeres kampányokhoz szükséges kulcsszerződések és KPI-k, amelyeket a DeepSeek modellek nyomon követnek
- Tanulságok és best practices a mesterséges intelligencia alapú marketingből
Összefoglalás és következő lépések
Követelmények
- Alapvető ismeretek a marketing elveiről
- Ismeret az mesterséges intelligencia alapú alkalmazásokról és elemző eszközökről
- Tapasztalat a marketing platformokkal vagy CRM rendszerekkel
Célcsoport
- Digitális marketing szakemberek, akik szeretnék mesterséges intelligenciát felhasználni a kampányoptimalizáláshoz
- Marketing stratégusok és elemzők, akik szeretnék javítani az ügyfélcsoportosításban
- Üzleti tulajdonosok, akik érdeklődnek a marketing automatizálás és bepillantások mesterséges intelligencia segítségével történő kihasználásának módjairól
14 Órák
Vélemények (1)
Prompt Engineering
Pritpal Singh Bath - The Events Club SG Pte. Ltd.
Kurzus - ChatGPT for Marketing
Gépi fordítás