Kurzusleírás

Bevezetés az AI marketingbe

  • Áttekintés az AI szerepéről a modern marketing stratégiákban
  • Bevezetés a DeepSeek modellekbe és képességeikbe a marketingben
  • A adatvezérelt marketing és az AI integráció fontosságáról

DeepSeek használata ügyfélszegmentálásra

  • Technikák az ügyfél demográfiai adatok, viselkedések és preferenciák elemzésére
  • DeepSeek modellek használata hatékony közönségszegmensek létrehozásához
  • Személyre szabott stratégiák célozott kampányokhoz

Prediktív analitika marketingkampányokhoz

  • A prediktív modellkészítés megértése és hatása az ügyfélutak előrejelzésére
  • DeepSeek alkalmazása a lead pontszámozásra és konverziós előrejelzésre
  • Marketingkiadások optimalizálása AI-használatú információk alapján

Marketingkampányok optimalizálása DeepSeekkel

  • Kampányok létrehozása és szolgáltatása DeepSeek automatizálásával
  • A/B tesztelés és folyamatos javulás AI segítségével
  • DeepSeek modellek integrálása marketingautomatizálási platformokkal

Adatanalitika felhasználása az ügyfélkapcsolatok fejlesztésére

  • DeepSeek szerepe a kulcsfontosságú kapcsolódási elemek azonosításában
  • Ügyfélmegtartás stratégiák javítása valós idejű analitikával
  • AI használata személyre szabott élmény nyújtására csatornák között

Esettanulmányok és alkalmazások a marketingben

  • Valós életbeli példák AI használatáról a marketingautomatizálásra
  • Kulcsmetrikák és KPI-k, melyek DeepSeek modellekkel követhetők sikeres kampányokhoz
  • Tanulságok és legjobb gyakorlatok az AI-vezérelt marketingből

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • A marketing alapelméletek alapvető ismerete
  • Ismeret AI-hajtott alkalmazásokkal és analitikai eszközökkel
  • Marketing platformokkal vagy CRM rendszerekkel szerzett tapasztalat

Audience

  • AI használatával kampányoptimalizálást kereső digitális marketerek
  • Ügyfélcélzásuk javítására kíváncsi marketing stratégáik és analitikusok
  • AI alkalmazását érdeklődő vállalkozások tulajdonosai marketing automatizálásra és információkhoz
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák