Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Pozicionálás és MI-segített tartalomkészítés
- Az oktatási, intézményi és márkázási pozicionálás meghatározása
- MI használata személycentrikus web, e-mail és szociális média tartalom készítéséhez
- Szerkesztés, minőségellenőrzés és márkázási hang egyeztetése MI eszközökkel
Közösségi viszonyok kezelése és hírnév-kezelés
- MI-meghajtott hallgatózás eszközökkel történő online hírnév monitorozása
- Proaktív PR: MI média kontakthoz és sajtóanyag készítéséhez
- Válságkezelési terv megtervezése és válaszplaybookok a MI riasztásokkal történő támogatása alatt
Digitális marketing optimalizálás és adatelemzés
- Szegmentálás és cíelpublikum kiválasztás ML-alapú kluszterezéssel
- Kampány A/B tesztek, értékadás modellezése és attribúciós adatelemzés
- Automatizált kreatív tesztelések és költségoptimalizáló munkafolyamatok
Innováció az oktatási termékekben és szolgáltatásokban
- Adattal támogatott felfedezés általi termékalkalmazási lehetőségek azonosítása
- Mikroakkreditációk, kombinált ajánlatok és MI-meghajtott szolgáltatások tervezése
- Gyors prototípus-tervezési és pilot kiértékelési keretek
MI-különbségítők az oktatási programok fejlesztéseban
- MI funkciók beépítése a tantervikbe és a diákszolgáltatásokba
- Programérték kommunikációja MI-generált bizonyítékok és eredmények segítségével
- Partnermodell az iparágban és a MI szolgáltatókkal
Belső kommunikáció, változásmenedzsment és digitális kultúra
- MI-kezdemények belső támogatásának előkészítése
- Képzés, irányítás és etikai megfontolások a MI használatához
- Tervek képességfejlesztésre és szerepkör alkalmazkodásra
Események, közösségi összeköttetés és érdekeltségi csoportok felvonása
- MI (logisztika, személyre szabás) által támogatott akadémiai és közösségi események tervezése
- Iskolai összeköttetési stratégiák és kapcsolatszervizelés MI-n alapuló elemzésekkel
- Eseményhatás mérése és következtetési konverzió adatelemzéssel
Záró feladat: Stratégiai terv MI-meghajtott marketing kezdeményhez
- Csoporttervezés: célkitüzelések, eszközök, KPI-k és bevezetési terv definiálása
- Stratégiai terv bemutatása és szakmai visszajelzés
- Tervek a bevezetésre és gyors nyereségekre
Összefoglalás és következő lépések
Követelmények
- Alapvető ismeretek marketing koncepciókról
- Tapasztalat a digitális csatornákkal hasznos
- Nyitottság MI-meghajtott eszközök és munkafolyamatok felé
Célcsoport
- Marketing menedzserk a felsőoktatási területen
- Intézményi kommunikációs és PR vezetők
- Programvezetők és innovációs csapatok
14 Órák
Vélemények (1)
Prompt Engineering
Pritpal Singh Bath - The Events Club SG Pte. Ltd.
Kurzus - ChatGPT for Marketing
Gépi fordítás