Kurzusleírás

Pozicionálás és MI-segített tartalomkészítés

  • Az oktatási, intézményi és márkázási pozicionálás meghatározása
  • MI használata személycentrikus web, e-mail és szociális média tartalom készítéséhez
  • Szerkesztés, minőségellenőrzés és márkázási hang egyeztetése MI eszközökkel

Közösségi viszonyok kezelése és hírnév-kezelés

  • MI-meghajtott hallgatózás eszközökkel történő online hírnév monitorozása
  • Proaktív PR: MI média kontakthoz és sajtóanyag készítéséhez
  • Válságkezelési terv megtervezése és válaszplaybookok a MI riasztásokkal történő támogatása alatt

Digitális marketing optimalizálás és adatelemzés

  • Szegmentálás és cíelpublikum kiválasztás ML-alapú kluszterezéssel
  • Kampány A/B tesztek, értékadás modellezése és attribúciós adatelemzés
  • Automatizált kreatív tesztelések és költségoptimalizáló munkafolyamatok

Innováció az oktatási termékekben és szolgáltatásokban

  • Adattal támogatott felfedezés általi termékalkalmazási lehetőségek azonosítása
  • Mikroakkreditációk, kombinált ajánlatok és MI-meghajtott szolgáltatások tervezése
  • Gyors prototípus-tervezési és pilot kiértékelési keretek

MI-különbségítők az oktatási programok fejlesztéseban

  • MI funkciók beépítése a tantervikbe és a diákszolgáltatásokba
  • Programérték kommunikációja MI-generált bizonyítékok és eredmények segítségével
  • Partnermodell az iparágban és a MI szolgáltatókkal

Belső kommunikáció, változásmenedzsment és digitális kultúra

  • MI-kezdemények belső támogatásának előkészítése
  • Képzés, irányítás és etikai megfontolások a MI használatához
  • Tervek képességfejlesztésre és szerepkör alkalmazkodásra

Események, közösségi összeköttetés és érdekeltségi csoportok felvonása

  • MI (logisztika, személyre szabás) által támogatott akadémiai és közösségi események tervezése
  • Iskolai összeköttetési stratégiák és kapcsolatszervizelés MI-n alapuló elemzésekkel
  • Eseményhatás mérése és következtetési konverzió adatelemzéssel

Záró feladat: Stratégiai terv MI-meghajtott marketing kezdeményhez

  • Csoporttervezés: célkitüzelések, eszközök, KPI-k és bevezetési terv definiálása
  • Stratégiai terv bemutatása és szakmai visszajelzés
  • Tervek a bevezetésre és gyors nyereségekre

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek marketing koncepciókról
  • Tapasztalat a digitális csatornákkal hasznos
  • Nyitottság MI-meghajtott eszközök és munkafolyamatok felé

Célcsoport

  • Marketing menedzserk a felsőoktatási területen
  • Intézményi kommunikációs és PR vezetők
  • Programvezetők és innovációs csapatok
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák