Kurzusleírás
A modern ügyfélszolgálat megértése
- Mi az ügyfél sikere és miért számít?
- Az ügyfélszolgálat és az értékesítés automatizálásának fő trendjei
- Az AI és az automatizálás hatása az ügyfélszolgálatra
AI használata az ügyfelek elégedettségének fokozására
- Az AI-alapú ügyfélszolgálati eszközök áttekintése
- Az ügyfélszolgálat válaszidejének javítása
- Személyre szabott vásárlói élmények létrehozása az AI segítségével
Munkafolyamatok optimalizálása automatizálással
- Ismétlődő feladatok automatizálása az ügyfélszolgálatban és az értékesítésben
- Munkafolyamatok beállítása a működési hatékonyság növelése érdekében
- Automatizálási teljesítmény mérése és elemzése
Az értékesítés és az AI iránti elkötelezettség javítása
- AI-vezérelt stratégiák az értékesítés növekedéséhez
- Prediktív analitika használata a lehetőségek azonosítására
- Keresztértékesítés és továbbértékesítés adatvezérelt betekintések révén
Távoli csapatképzés és engedélyezés
- Hatékony távoli képzési programok tervezése
- Csapatok felszerelése eszközökkel az ügyfelek sikeréhez és értékesítéséhez
- Az AI és az automatizálási gyakorlatok következetes átvételének biztosítása
Building Scalable Solutions
- Hosszú távú stratégiák kidolgozása az ügyfelek sikeréhez
- Új technológiák integrálása a meglévő munkafolyamatokba
- Az ügyfélszolgálati és értékesítési kezdeményezések ROI mérése
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Az ügyfélszolgálati és értékesítési munkafolyamatok alapvető ismerete
- CRM eszközök és folyamatok ismerete
Közönség
- Ügyfélszolgálati csapatok
- Értékesítési szakemberek
- Az ügyfelek sikeréért felelős vezetők és csapatvezetők
Vélemények (5)
A diákokkal való interakció módja
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurzus - Salesforce for Sales and Administration
Gépi fordítás
Megtanultam, hogy nem használjuk ki azt a rendszert, amelyen dolgozunk, és élveztem minden körülményt.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Kurzus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Gépi fordítás
Szerencsére egy az egyben voltam az edzőmmel. Ez nagyon jó volt. Victor az én tempómban dolgozott, világosan elmagyarázta a dolgokat, és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.
Craig - Superior Minerlas
Kurzus - Salesforce for End Users
Gépi fordítás
alkalmazási forgatókönyvek bevezetése
Rachel - ge ren
Kurzus - Salesforce CPQ for Administrators
Gépi fordítás
A kiképzés stílusa és módja interaktívabb volt, mint az, hogy egyszerűen csak hallgattam volna végig az egész kiképzésen. Lehetőséget adott nekem, hogy gyakoroljam a tanításait, miközben ő tartotta a kiképzést. Igazán élveztem ezt, teljes figyelmét kaptam, és kérdezte, hogy hol és mihez kellett neki mutatnia nekem. Rengeteg új funkciót tanultam meg, és most több tudománnyal rendelkezek, mint korábban. Emellett megnövekedett a bizalmam a munkám végrehajtásában és a Salesforce használatában.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Kurzus - Salesforce Lightning
Gépi fordítás