Kurzusleírás

A modern ügyfélszolgálat megértése

  • Mi az ügyfél sikere és miért számít?
  • Az ügyfélszolgálat és az értékesítés automatizálásának fő trendjei
  • Az AI és az automatizálás hatása az ügyfélszolgálatra

AI használata az ügyfelek elégedettségének fokozására

  • Az AI-alapú ügyfélszolgálati eszközök áttekintése
  • Az ügyfélszolgálat válaszidejének javítása
  • Személyre szabott vásárlói élmények létrehozása az AI segítségével

Munkafolyamatok optimalizálása automatizálással

  • Ismétlődő feladatok automatizálása az ügyfélszolgálatban és az értékesítésben
  • Munkafolyamatok beállítása a működési hatékonyság növelése érdekében
  • Automatizálási teljesítmény mérése és elemzése

Az értékesítés és az AI iránti elkötelezettség javítása

  • AI-vezérelt stratégiák az értékesítés növekedéséhez
  • Prediktív analitika használata a lehetőségek azonosítására
  • Keresztértékesítés és továbbértékesítés adatvezérelt betekintések révén

Távoli csapatképzés és engedélyezés

  • Hatékony távoli képzési programok tervezése
  • Csapatok felszerelése eszközökkel az ügyfelek sikeréhez és értékesítéséhez
  • Az AI és az automatizálási gyakorlatok következetes átvételének biztosítása

Building Scalable Solutions

  • Hosszú távú stratégiák kidolgozása az ügyfelek sikeréhez
  • Új technológiák integrálása a meglévő munkafolyamatokba
  • Az ügyfélszolgálati és értékesítési kezdeményezések ROI mérése

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Az ügyfélszolgálati és értékesítési munkafolyamatok alapvető ismerete
  • CRM eszközök és folyamatok ismerete

Közönség

  • Ügyfélszolgálati csapatok
  • Értékesítési szakemberek
  • Az ügyfelek sikeréért felelős vezetők és csapatvezetők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák