Kurzusleírás
A modern ügyfélszolgálat megértése
- Mi az ügyfél sikere és miért számít?
- Az ügyfélszolgálat és az értékesítés automatizálásának fő trendjei
- Az AI és az automatizálás hatása az ügyfélszolgálatra
AI használata az ügyfelek elégedettségének fokozására
- Az AI-alapú ügyfélszolgálati eszközök áttekintése
- Az ügyfélszolgálat válaszidejének javítása
- Személyre szabott vásárlói élmények létrehozása az AI segítségével
Munkafolyamatok optimalizálása automatizálással
- Ismétlődő feladatok automatizálása az ügyfélszolgálatban és az értékesítésben
- Munkafolyamatok beállítása a működési hatékonyság növelése érdekében
- Automatizálási teljesítmény mérése és elemzése
Az értékesítés és az AI iránti elkötelezettség javítása
- AI-vezérelt stratégiák az értékesítés növekedéséhez
- Prediktív analitika használata a lehetőségek azonosítására
- Keresztértékesítés és továbbértékesítés adatvezérelt betekintések révén
Távoli csapatképzés és engedélyezés
- Hatékony távoli képzési programok tervezése
- Csapatok felszerelése eszközökkel az ügyfelek sikeréhez és értékesítéséhez
- Az AI és az automatizálási gyakorlatok következetes átvételének biztosítása
Building Scalable Solutions
- Hosszú távú stratégiák kidolgozása az ügyfelek sikeréhez
- Új technológiák integrálása a meglévő munkafolyamatokba
- Az ügyfélszolgálati és értékesítési kezdeményezések ROI mérése
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Az ügyfélszolgálati és értékesítési munkafolyamatok alapvető ismerete
- CRM eszközök és folyamatok ismerete
Közönség
- Ügyfélszolgálati csapatok
- Értékesítési szakemberek
- Az ügyfelek sikeréért felelős vezetők és csapatvezetők
Vélemények (4)
A diákokkal való interakció módja
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurzus - Salesforce for Sales and Administration
Gépi fordítás
Szerencsére egy az egyben voltam az edzőmmel. Ez nagyon jó volt. Victor az én tempómban dolgozott, világosan elmagyarázta a dolgokat, és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.
Craig - Superior Minerlas
Kurzus - Salesforce for End Users
Gépi fordítás
alkalmazási forgatókönyvek bevezetése
Rachel - ge ren
Kurzus - Salesforce CPQ for Administrators
Gépi fordítás
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.