Kurzusleírás

Bevezetés a Salesforce-be az ügyfélszolgálat és bérlői szektorok számára

  • Salesforce Financial Services Cloud áttekintése
  • Főbb fogalmak: Cég, Kapcsolatok, Létesítmények, Biztosítások
  • Igazságügyi szektor-szpecifikus adatmodellek és kiterjesztések

Biztosítási értékesítési ajánlat (Quote Rate Apply)

  • Termékajánlatok és árajánlati szerkezetek
  • Tarifikációs táblák, kedvezmény szabályok és jóváhagyási folyamatok
  • Ügyfél igények felvétele és előértékesítési konfigurációk

Igényelem gyűjtése és rendszerkonfiguráció

  • Cselekményszükségletek felvétele és átalakítása rendszelogikává
  • Egyéni objektumok, folyamatok és automatizmusok használata
  • Biztonság- és hozzáférési konfigurációk a biztosítási szerepkörökhöz

Igénykezelés és pós-értékesítési szolgáltatások

  • Folyamatok igénykezelése és automatizálása
  • Események regisztrációja és érvényesítési logika
  • Kedvezményezett felszámolás és teljesítési folyamatok

Biztosítási szerződéskezelés (IPA)

  • Társaságok közötti szerződés-élettartam modellezése
  • Szerződésváltozatok, megújítások és lejárások kezelése
  • Egyszerűsítések a regionális szabályozási felügyeleti igényekhez

Integráció és jelentéskészítés

  • Adatintegráció külső rendszerekkel (pl. aktuárius, pénzügyi)
  • Igazságügyi műveletek irányítópultai és KPI-k
  • Jelentések készítése nyomtatási, igény- és felügyeleti célokra

Összefoglalás és a következő lépések

Követelmények

  • CRM koncepciók alapvető ismerete
  • Biztosítási és/vagy bérleti folyamatok megértése
  • Hasznos, ha van tapasztalata a Salesforce platformmal vagy hasonló eszközökkel

Célközönség

  • Biztosítási vagy bérleti iparágban dolgozó Salesforce fejlesztők
  • Biztosítási ajánlatokért felelős termékmenedzserek
  • Támogatják a biztonsági adminisztrációt és az értékesítési utáni szolgáltatásokat IT szakemberek
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák