Kurzusleírás
1. Integrációs diagnózis és alapok
-
Digitális ökoszisztémák és operatív automatizálás
- Integrált rendszerek előnyei és architektúrája
- Integrációk típusai: natív, összekötők által, API-n keresztül
- Gyakori eszközök: Zapier, Make, API Connector, Power Automate
-
Belső folyamatok leképezése
- Jelenlegi munkafolyamatok és javítandó területek azonosítása
- Célkitüzés és hatékonysági mutatók meghatározása
- Dokumentálás jelenlegi folyamatokról és tervezett módosításokról („as is” és „to be”)
- Gyakorlati példa: Alapvető Gmail automatizálás → Trello-be (beérkező e-mailek → feladat létrehozása)
2. Integrációk a Trello és Google Workspace között
-
Trello + Google Sheets és Drive
- Irányítópultok összekapcsolása vezérlőlapokkal
- Automatikus jelentés- és fájl feltöltés
- Drive integráció és verzióközvetítés
-
Trello + Gmail és Naptár
- Automatikus emlékeztetők és értesítések küldése
- Határidők és feladatok szinkronizálása
- Alkalmazott eset: Együttműködéses projektkezelés a Trello-ban automatikus irányítópultokkal a Google Sheets-ben
3. QuickBooks integrációk és automatizált kommunikáció
-
QuickBooks + Google Workspace
- Pénzügyi jelentések automatikus exportálása
- Költségvetés-ellenőrzés és egyeztetés a Sheets-szel
-
QuickBooks + Trello
- Projektök költségközponthoz és pénzügyi ellenőrzéshez kapcsolódása
- Feladatállapotok automatikus frissítése a költségvetési előrehaladás szerint
-
Bevezetés a WhatsApp Business API, Twilio és WATI-be
- Alapvető fogalmak és integrációs lehetőségek
- Használati esetek: feladatértesítések, számlafelugró emlékeztetők, ügyfélkövetés
- Gyakorlati munkafolyamatok: „Esemény a Trello vagy QuickBooks-ban → automatikus üzenet WhatsApp-on.”
- Összefoglaló eset: Projekt → pénzügyi bejegyzés → automatikus ügyfélértesítés WhatsApp-on
4. Biztonság, ellenőrzés és telepítés
-
Biztonság és hozzáférés-vezérlés
- Biztonságos hitelesítés (OAuth, tokenek)
- Szerepkörök, engedélyek és adatvédelem
-
Figyelés és karbantartás
- Aktív folyamatok figyelése
- Hiba- és riasztásközelítések kezelése
- Integrációk skálázhatósága
-
Dokumentáció és folyamatos fejlesztés
- Integrációs regiszter és legjobb gyakorlatok
- Hatásértékelés (hatékonysági KPI-k)
- Záró gyakorlati projekt: Integrált munkafolyamat tervezése a Trello, QuickBooks, Google Workspace és WhatsApp-on történő automatikus értesítések kombinációjával
Követelmények
- Alapvető ismeretek a Trello, QuickBooks és Google Workspace-ról
- Hozzáférés ezekhez a platformokhoz gyakorlati feladatok során.
Célcsoport
- Műveleti koordinátorok és menedzserk
- Administratív és pénzügyi személyzet
- Projektleaderök és az innováció vagy digitális transzformációért felelős szakemberek
Vélemények (4)
A képző tapasztalata és a tartalom átadásának módja
Roggli Marc - Bechtle Schweiz AG
Kurzus - FinOps
Gépi fordítás
Személyes szolgáltatás és igazodás a szükségleteimhez
ANN - New Vitality Clinic
Kurzus - GnuCash for Business Accounting
Gépi fordítás
The lecturer is very knowledgeable and can substantiate theories with his own personal experiences.
Harry Estipona
Kurzus - Financial Markets
Gépi fordítás
I was benefit from the interesting and clear ideas and suggestions.
Vincent van Walt
Kurzus - A Practical Guide to Successful Pricing Strategies
Gépi fordítás