Kurzusleírás

1. Integrációs diagnózis és alapok

  • Digitális ökoszisztémák és operatív automatizálás
    • Integrált rendszerek előnyei és architektúrája
    • Integrációk típusai: natív, összekötők által, API-n keresztül
    • Gyakori eszközök: Zapier, Make, API Connector, Power Automate
  • Belső folyamatok leképezése
    • Jelenlegi munkafolyamatok és javítandó területek azonosítása
    • Célkitüzés és hatékonysági mutatók meghatározása
    • Dokumentálás jelenlegi folyamatokról és tervezett módosításokról („as is” és „to be”)
  • Gyakorlati példa: Alapvető Gmail automatizálás → Trello-be (beérkező e-mailek → feladat létrehozása)

2. Integrációk a Trello és Google Workspace között

  • Trello + Google Sheets és Drive
    • Irányítópultok összekapcsolása vezérlőlapokkal
    • Automatikus jelentés- és fájl feltöltés
    • Drive integráció és verzióközvetítés
  • Trello + Gmail és Naptár
    • Automatikus emlékeztetők és értesítések küldése
    • Határidők és feladatok szinkronizálása
  • Alkalmazott eset: Együttműködéses projektkezelés a Trello-ban automatikus irányítópultokkal a Google Sheets-ben

3. QuickBooks integrációk és automatizált kommunikáció

  • QuickBooks + Google Workspace
    • Pénzügyi jelentések automatikus exportálása
    • Költségvetés-ellenőrzés és egyeztetés a Sheets-szel
  • QuickBooks + Trello
    • Projektök költségközponthoz és pénzügyi ellenőrzéshez kapcsolódása
    • Feladatállapotok automatikus frissítése a költségvetési előrehaladás szerint
  • Bevezetés a WhatsApp Business API, Twilio és WATI-be
    • Alapvető fogalmak és integrációs lehetőségek
    • Használati esetek: feladatértesítések, számlafelugró emlékeztetők, ügyfélkövetés
    • Gyakorlati munkafolyamatok: „Esemény a Trello vagy QuickBooks-ban → automatikus üzenet WhatsApp-on.”
  • Összefoglaló eset: Projekt → pénzügyi bejegyzés → automatikus ügyfélértesítés WhatsApp-on

4. Biztonság, ellenőrzés és telepítés

  • Biztonság és hozzáférés-vezérlés
    • Biztonságos hitelesítés (OAuth, tokenek)
    • Szerepkörök, engedélyek és adatvédelem
  • Figyelés és karbantartás
    • Aktív folyamatok figyelése
    • Hiba- és riasztásközelítések kezelése
    • Integrációk skálázhatósága
  • Dokumentáció és folyamatos fejlesztés
    • Integrációs regiszter és legjobb gyakorlatok
    • Hatásértékelés (hatékonysági KPI-k)
  • Záró gyakorlati projekt: Integrált munkafolyamat tervezése a Trello, QuickBooks, Google Workspace és WhatsApp-on történő automatikus értesítések kombinációjával

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a Trello, QuickBooks és Google Workspace-ról
  • Hozzáférés ezekhez a platformokhoz gyakorlati feladatok során.

Célcsoport

  • Műveleti koordinátorok és menedzserk
  • Administratív és pénzügyi személyzet
  • Projektleaderök és az innováció vagy digitális transzformációért felelős szakemberek
 20 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák