Kurzusleírás

Önmagunk és mások megértése

    Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan? Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem? Hogyan „adagolhatjuk” a viselkedést a konfliktusok okainak megelőzésére vagy a mások által okozott konfliktusok eloszlatására? Mit értünk hatékony Communication alatt potenciális és tényleges konfliktushelyzetekben?

Az érzelmi intelligencia

    Érzelmek és következményeik a konfliktusok létrehozásában és kezelésében Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a standardabb IQ-val) Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza: Önismeret Ön-Management Motiváció Empátia Szociális Készségek

Tranzakcióelemzés

    Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben? Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot a kollégákkal és az ügyfelekkel? Milyen előnyökkel jár az „igaz kapcsolat” apersonal közötti kapcsolatainkban?

Ügyfél és érdekelt fél Management

    Az érdekelt felek kielégítése Érintettek elemzése: belső és külső érintettek Az ügyfelek és/vagy érdekelt felek közötti konfliktusok kezelése

Assertiveness

    Agresszív v Asszertív v Az asszertív viselkedés alázatos előnyei

Szembesítés

    A konfrontációs modell – heves beszélgetések A PRO-modell: sablon heves beszélgetések tervezéséhez és sikeres lebonyolításához

Konfliktus kezelése

    Mi okozza a konfliktust? A konfliktuskezelés fázisai A konfliktus megértése Saját / a másik személy konfliktusban elfoglalt helyzetének megértése A konfliktus megoldása
Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása
  • A szakadék áthidalása
  •  14 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (5)

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák