Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Önmagunk és mások megértése
- Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan?
- Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzletben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem?
- Hogyan „adagolhatjuk” a viselkedést a konfliktusok okainak megelőzésére vagy a mások által okozott konfliktusok eloszlatására?
- Mit értünk hatékony Communication alatt potenciális és tényleges konfliktushelyzetekben?
Érzelmi intelligencia
- Érzelmek és következményeik a konfliktusok létrehozásában és kezelésében egyaránt
- Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a szabványosabb IQ-val)
- A Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza:
- Öntudatosság
- Saját Management
- Motiváció
- Empátia
- Szociális készségek
Tranzakcióelemzés
- Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben?
- Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot kollégáinkkal és ügyfeleinkkel?
- Milyen előnyei vannak az „igazi kapcsolatnak” a személyközi kapcsolatainkban?
Ügyfél és érdekelt fél Management
- Az érintettek kielégítése
- Érintettek elemzése: belső és külső érintettek
- Konfliktusok kezelése az Ügyfél és/vagy az érdekelt felek interakcióiban
Assertiveness
- Agresszív v Magabiztos v Behódoló
- Az asszertív viselkedés előnyei
Szembesítés
- A konfrontációs modell – heves beszélgetések
- A PRO-modell: sablon a heves beszélgetések megtervezéséhez és sikeres lebonyolításához
Konfliktus kezelése
- Mi okozza a konfliktust?
- A konfliktuskezelés fázisai
- A konfliktus megértése
- A saját/a másik személy helyzetének megértése a konfliktusban
- A konfliktus megoldása
- Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása
- A szakadék áthidalása
14 Órák
Vélemények (3)
Értékeltem a kiképző hozzáállását és stílusát, tudását, valamint a kiképzés szerkezetét.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Gépi fordítás
Theoria megfelelő volt, részben már ismert. A gyakorlatok és a következő elemzés nagyon hasznos volt.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Gépi fordítás
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.
MUSAAD ALOLAYAN
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Gépi fordítás