Handling Conflict with Confidence Képzés
Közönség
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értse meg a konfliktust és annak hatását magunkra és másokra
- Határozza meg a magabiztos és nem önálló viselkedést
- Értékelje az önigazgatás szükségességét mások kezelése előtt
- Fejleszteni kell a képességet a konfliktusok magabiztos bevonására
- Bízzon meg a demonstrációk és gyakorlati szimulációk révén
Kurzusleírás
Önmagunk és mások megértése
- Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan?
- Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzletben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem?
- Hogyan „adagolhatjuk” a viselkedést a konfliktusok okainak megelőzésére vagy a mások által okozott konfliktusok eloszlatására?
- Mit értünk hatékony Communication alatt potenciális és tényleges konfliktushelyzetekben?
Érzelmi intelligencia
- Érzelmek és következményeik a konfliktusok létrehozásában és kezelésében egyaránt
- Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a szabványosabb IQ-val)
- A Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza:
- Öntudatosság
- Saját Management
- Motiváció
- Empátia
- Szociális készségek
Tranzakcióelemzés
- Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben?
- Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot kollégáinkkal és ügyfeleinkkel?
- Milyen előnyei vannak az „igazi kapcsolatnak” a személyközi kapcsolatainkban?
Ügyfél és érdekelt fél Management
- Az érintettek kielégítése
- Érintettek elemzése: belső és külső érintettek
- Konfliktusok kezelése az Ügyfél és/vagy az érdekelt felek interakcióiban
Assertiveness
- Agresszív v Magabiztos v Behódoló
- Az asszertív viselkedés előnyei
Szembesítés
- A konfrontációs modell – heves beszélgetések
- A PRO-modell: sablon a heves beszélgetések megtervezéséhez és sikeres lebonyolításához
Konfliktus kezelése
- Mi okozza a konfliktust?
- A konfliktuskezelés fázisai
- A konfliktus megértése
- A saját/a másik személy helyzetének megértése a konfliktusban
- A konfliktus megoldása
- Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása
- A szakadék áthidalása
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Handling Conflict with Confidence Képzés - Booking
Handling Conflict with Confidence Képzés - Enquiry
Vélemények (3)
Értékeltem a kiképző hozzáállását és stílusát, tudását, valamint a kiképzés szerkezetét.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Gépi fordítás
Theoria megfelelő volt, részben már ismert. A gyakorlatok és a következő elemzés nagyon hasznos volt.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Gépi fordítás
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.
MUSAAD ALOLAYAN
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Assertiveness
7 ÓrákEgy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.
közönség
Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket
Aim
Ennek a kurzusnak az a célja, hogy növelje az önbizalmat és növelje a küldött azon képességét, hogy magabiztosan és határozottan kommunikáljon kollégáival és ügyfeleikkel.
Célok
A program befejezése előtt a résztvevők:
- Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív
- Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket
- Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges
- Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
AI-Powered HR: Transforming the Future of People Management
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű HR-szakembereknek és vezetőknek szól, akik alapvető ismereteket szeretnének szerezni a mesterséges intelligencia kiaknázásával kapcsolatban a HR-folyamatok optimalizálása, az alkalmazottak élményének javítása és az adatvezérelt stratégia kialakítása érdekében. döntéseket.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg az AI lehetőségeit és alkalmazásait a HR-menedzsmentben.
- Ismerje meg, hogyan optimalizálhatja a HR-folyamatokat AI-eszközökkel.
- Növelje az alkalmazottak tapasztalatát az AI-vezérelt stratégiákkal.
- Használja az AI-betekintést stratégiai HR-döntések meghozatalához.
Business Communication Skills
35 ÓrákCommunication készségeket már régóta elismerték a szakmai siker fontosságának, és sok pályafutása megtorpant, megrekedt vagy stagnált a kommunikációs készségek hiánya miatt. Ellentétben a városi mítoszkal, kevesen vagyunk ezzel a készséggel, hanem a legtöbbet gyakorolták vagy megtanulták a hibákat. Ez a kurzus célja, hogy segítse a küldötteket, hogy javítsák kommunikációs készségeiket és ennek következtében másokkal való együttműködési képességüket.
A közvetítői készségek finoman, mégis értelmesek. Excel kölcsönözte a kommunikációt előfeltétel, de fontosabb az a képesség, hogy meghallgassuk és tudomásul vesszük, amit mondanak. A közvetítő szerepe abban áll, hogy segítsen a feleknek megoldani a problémát, és olyan eredményt érjen el, amelyet mindkét fél örömmel fogad el. A közvetítők nem vesznek részt az oldalakon, ítéleteket hoznak vagy útmutatást adnak. Egyszerűen felelősek a hatékony kommunikáció és a felek közötti konszenzus kialakításáért. Ez a kurzus a kommunikáción túlmenően szélesebb körű készségekre is kiterjed, amelyeknek hatékony közvetítőnek kell lenniük.
Coaching Skills
7 ÓrákKözönség
Olyan alkalmazottak, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük a kiváló minőségű coaching-ülések lebonyolítására
- Saját személyzetük egyes tagjainak
- A csapataiknak
- Olyan személyeknek, akik nem kapcsolódnak közvetlenül saját csapatukhoz, de értékelnék független – és nem ítélkező – hozzájárulásukat
A tanfolyam formátuma
A következők kombinációja:
- Könnyített megbeszélések
- Coaching ülések delegálása – teljes visszajelzéssel
A tanfolyam végére a küldöttek képesek lesznek:
- Határozza meg a „coaching” fogalmát, és magyarázza el részletesen a coaching használatát az egyéni és a csapatteljesítmény javítására – különösen az alulteljesítés mögött meghúzódó okok megértéséhez (és annak orvoslásához).
- Tartson értelmes coaching-üléseket
Communicating and Influencing For Team Members
14 ÓrákA tanfolyam végére a küldöttek képesek lesznek:
- Értékeljék saját viselkedésük irányításának szükségességét, mielőtt mások viselkedését befolyásolhatnák. Ismerje meg a rendelkezésre álló különféle kommunikációs médiumok erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és érdekeltjeit
A tanfolyam formátuma
A kurzus a következők rendkívül interaktív kombinációja lesz:
- Facilitált megbeszélések Diabemutatók Gyakorlatok és esettanulmányok
Designing and Enhancing Employee Experience in the Tech World
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű HR-szakembereknek szól, akik szeretnék megtanulni, hogyan alakítsák ki és javítsák az alkalmazottak tapasztalatait a technológiai környezetek egyedi kihívásaihoz igazodva, a toborzástól a megtartásig.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Tervezzen hatásos munkavállalói utakat, a toborzástól a megtartásig, a technológiai környezetek egyedi kihívásaihoz igazítva.
- Tanuljon meg stratégiákat a technológiai munkaerő elkötelezettségének, befogadásának és folyamatos fejlődésének elősegítésére.
HR Analytics for Public Organisations
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő (online vagy helyszíni) tréning azoknak a HR-szakembereknek szól, akik elemző módszereket kívánnak alkalmazni a szervezeti teljesítmény javítására. Ez a kurzus kvalitatív, valamint mennyiségi, empirikus és statisztikai megközelítéseket is magában foglal.
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Human Resources Management (HRM) Essentials
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű résztvevőknek szól, akik alapvető ismereteket és gyakorlati készségeket szeretnének megszerezni a kulcsfontosságú humánerőforrás- (HR) funkciók kezeléséhez, mint például a személyzeti problémák kezelése, a teljesítmény irányítása, és eligazodni a fegyelmi folyamatokban.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a HR menedzsment alapvető funkcióit és felelősségeit.
- Professzionálisan és empátiával kezelje az alkalmazottak panaszait.
- Hatékony teljesítménymenedzsment stratégiák végrehajtása.
- Tisztességes és törvényes fegyelmi intézkedések végrehajtása.
- Magabiztosan és következetesen kezelje a gyakori HR-problémákat.
HR Process Optimization for the Tech Industry
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű HR-szakembereknek szól, akik szeretnék megérteni és megvalósítani az optimalizált HR-folyamatokat, amelyek illeszkednek a gyors tempójú, agilis környezetekhez, és kihasználják az automatizálást és az adatközpontúságot. stratégiák a jobb döntéshozatal érdekében.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hatékony HR-folyamatok tervezése és megvalósítása, amelyek illeszkednek a gyors ütemű, agilis technológiai környezethez.
- Egyszerűsítse az alapvető HR-folyamatokat és használja ki az automatizálási eszközöket.
- Biztosítsa a HR-stratégiák és az üzleti célok összehangolását a méretezhetőség és a folyamatos fejlesztés támogatása érdekében.
ICF Coaching Fundamentals
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű résztvevőknek szól, akik szeretnék megérteni az ICF coaching alapelveit, beleértve az alapvető kompetenciákat és az etikai irányelveket, miközben gyakorlati tapasztalatot szeretnének szerezni. coaching technikák alkalmazásában.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg az ICF alapkompetenciákat és azok alkalmazását a coaching gyakorlatban.
- Mutasson be aktív hallgatás, kérdezősködés és célmeghatározási technikákat.
- A tartalmas és transzformatív coaching beszélgetések elősegítése.
- Tartsa be az ICF Etikai Kódexét a professzionális coaching tevékenység során.
- Alakítson ki egy személyre szabott coaching stílust az ICF elveivel összhangban.
People and Team Management
21 ÓrákKözönség
A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:
- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
SAP SuccessFactors Employee Central
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű SAP tanácsadóknak szól, akik gyakorlati tapasztalatot szeretnének szerezni, és átfogó ismereteket szeretnének szerezni az Employee Central modulról.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Szerezzen mélyreható ismereteket a SuccessFactors Employee Central modulról.
- Ismerje meg és konfigurálja a modul alapvető összetevőit, beleértve a kiépítést, a biztonságot és az adatkezelést.
- Végezzen alapvető és összetett támogatási és karbantartási konfigurációkat.
Talent Acquisition Analytics
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő (online vagy helyszíni) tréning azoknak a HR-szakembereknek és toborzási szakembereknek szól, akik elemző módszereket kívánnak alkalmazni a szervezet teljesítményének javítására. Ez a kurzus kvalitatív, valamint mennyiségi, empirikus és statisztikai megközelítéseket is magában foglal.
A tanfolyam formátuma
- Interaktív előadás és beszélgetés.
- Sok gyakorlat és gyakorlat.
Tanfolyam testreszabási lehetőségek
- Ha személyre szabott képzést szeretne kérni ehhez a tanfolyamhoz, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük.
Leader Coach and Team Coach Capability for managers
40 ÓrákAz ügyfeleink szerte a világon online szolgáltatásainkat egy növekvő nemzetközi partnerhálózattal kooperálva nyújtjuk. Átalakító hatású, 10 hétös csoportos tanulási programokunk olyan embereket inspirálnak és képességeiket növelnek, akik vezetők. Az oktatást szakképzett felszerelők és mentoriálók biztosítják, online, munkafolyamatnak megfelelően.
Ez a tanfolyam végén a résztvevők a következő készségeket alakították ki:
ÉRZELMI INTELLIGENCIA
A csapatok csak annyira erősek, mint az emberek közötti emberi kapcsolatok.
COACHING
Alapvető készségek a vezetők számára, hogy befolyásosak legyenek, és a legjobbat hozzák ki embereikből
VEZETÉS
Management a feladatról és a folyamatról szól. Leadership az emberekről és a növekedésről szól.
KULTÚRA
A tartós elkötelezettség a jól teljesítő csapat szokásait és normáit építi fel.
CSAPATOK
Az egyének csoportja nem csapat. GoAz od vezetők nagyszerű csapatokat építenek.