Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kurzusleírás
Önmagunk és mások megértése
- Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan? Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzleti életben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem? Hogyan „adagolhatjuk” a viselkedést a konfliktusok okainak megelőzésére vagy a mások által okozott konfliktusok eloszlatására? Mit értünk hatékony Communication alatt potenciális és tényleges konfliktushelyzetekben?
Az érzelmi intelligencia
- Érzelmek és következményeik a konfliktusok létrehozásában és kezelésében Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a standardabb IQ-val) Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza: Önismeret Ön-Management Motiváció Empátia Szociális Készségek
Tranzakcióelemzés
- Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben? Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot a kollégákkal és az ügyfelekkel? Milyen előnyökkel jár az „igaz kapcsolat” apersonal közötti kapcsolatainkban?
Ügyfél és érdekelt fél Management
- Az érdekelt felek kielégítése Érintettek elemzése: belső és külső érintettek Az ügyfelek és/vagy érdekelt felek közötti konfliktusok kezelése
Assertiveness
- Agresszív v Asszertív v Az asszertív viselkedés alázatos előnyei
Szembesítés
- A konfrontációs modell – heves beszélgetések A PRO-modell: sablon heves beszélgetések tervezéséhez és sikeres lebonyolításához
Konfliktus kezelése
- Mi okozza a konfliktust? A konfliktuskezelés fázisai A konfliktus megértése Saját / a másik személy konfliktusban elfoglalt helyzetének megértése A konfliktus megoldása
14 Hours
Vélemények (5)
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
A legjobb képzés, amin mostanában részt vettem, tartalmas, nagy adag tudással, megoldásokkal és ajánlásokkal.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
nyílt beszélgetés lehetősége a megvitatott témákról
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurzus - Handling Conflict with Confidence
short & to the point