Assertiveness Képzés
Egy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.
közönség
Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket
Aim
Ennek a kurzusnak az a célja, hogy növelje az önbizalmat és növelje a küldött azon képességét, hogy magabiztosan és határozottan kommunikáljon kollégáival és ügyfeleikkel.
Célok
A program befejezése előtt a résztvevők:
- Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív
- Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket
- Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges
- Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
Kurzusleírás
- Mi az asszertivitás és hogyan érhetem el?
- Az asszertivitás akadályainak megértése és leküzdése
- Önbizalom építése
- Hatékony kommunikáció – üzenet közvetítése
- Olyan befolyásoló stratégiák azonosítása, amelyek hatékonyan tudják kezelni a nehéz helyzeteket
- Folytatás Professional Development (személyes reflexió és cselekvési tervezés).
Követelmények
Egyik sem
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Assertiveness Képzés - Booking
Assertiveness Képzés - Enquiry
Vélemények (7)
A válaszokat adta a kérdésekre, és részletekkel magyarázta meg mindent, figyelembe venve a konkrét feltételeket és helyzeteket.
Marta Gralewska - Roche
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
Testmozgatási gyakorlatok
Ina Kantsevich - Roche
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
hatékonyság alkalmazása
Budiman Budiman - Gamma Interactive Inc.
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
A kép, ahogyan a tréner interakcióba lép az résztvevőkkel, ahogyan értékeli és hallgatja meg minden válaszaikat, és pozitív kifejezéseket ad.
Ma Jerry Ann Simangan - Gamma Interactive Inc.
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
A legizomagabb és egyben a legizgalmasabb rész az volt, amikor szerepjátékot játszottunk, ahol meg kellett alkottunk magunkat az adott helyzethez.
Paola Ochoa - Gamma Interactive Inc.
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
A személyes példákkal történő tanulás, valamint az aktuális események bevonása a példákba segítette a jobb megértést.
Sujit Pillai - Gamma Interactive Inc.
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
A tréner és a résztvevők közötti interaktív kommunikáció
Hartono - Gamma Interactive Inc.
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Ügyfélszolgálati Szolgáltatások
14 ÓrákBevezetés.
Mindannyiunk ügyfeleinket szolgálja, az ügyfeleknek nyújtott pozitív ügyfélszolgálat elengedhetetlen, és fontos az ismétlődő üzleti lehetőségek megteremtése.
Az Ügyfélszolgálati Szolgáltató tanfolyam mindenféle ügyfelet megvizsgál, és hogyan szolgálja őket jobban, és javítsa magunkat a folyamatban. A résztvevőknek erős készségkészletet kell biztosítaniuk, beleértve a szemtől-szembe való kereskedést, a telefonos technikákkal, a nehéz ügyfelekkel foglalkozva és a visszatérő üzlet létrehozásával.
Célkitűzés
Mindannyiunk ügyfeleinket szolgálja, az ügyfeleknek nyújtott pozitív ügyfélszolgálat döntő fontosságú, és fontos az ismétlődő üzleti lehetőségek megteremtése.
Ez az Ügyfélszolgálati Szolgáltatások tanfolyam célja, hogy saját magunkat felszerelje és javítsa. A résztvevők rendelkeznek az alapvető készségekkel és ismeretekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a frontvonal munkatársai telefonon, e-mailen és szembesülni tudjanak az ügyfelekkel való kapcsolattartás során, a telefonos technikákkal, nehéz ügyfelekkel, és sikeresen hozzák létre a visszatérő üzletet.
Képzési előnyök.
- Azonosítsa és megfeleljen az ügyfelek elvárásainak
- Hatékony kommunikáció az ügyfelekkel
- Az ügyfelek észleléseinek kezelése
- Foglalkozzon különböző típusú ügyfelekkel
- Hatékonyan reagáljon a személyi és telefonos ügyfelek kapcsolatára
- Írjon hatékony e-maileket és leveleket
- A stressz kezelése
- Tanfolyamok és gyakorlatok
- A munkamenet során ösztönző gyakorlatokat biztosítanak, lehetővé téve a résztvevők számára a problémamegoldó technikák élesítését és az ügyfélszolgálati szolgáltatás készségeinek és gondolkodásmódjának javítását. Ez a kurzus az ügyfélszolgálati és teljesítési környezetek széles körének kielégítésére szolgál.
Tanácsadó & Leadership Képességek
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő tanfolyam Magyarország-ban (online vagy helyszíni) része a Adat tudós készségekhez (Terület: Tanácsadás és Leadership), és olyan szakembereknek szánta, akik hatékony kommunikációs, problémamegoldó és vezetői készségeket szeretnének fejleszteni az adattudományos vagy analitikai csapatokban való sikere érdekében.
A tanfolyam végén a résztvevők képesek lesznek:
- Sztruktúrált problémamegoldási és alapok elemzési technikák alkalmazása.
- Effektív közvetítés hatásos történetcont és vizualizálással.
- Változást vezető kezdeményezések indítása és befolyásolni az érdekelteket biztonságosan.
- Adat kapcsolatos projektek kezelése egyszerű és praktikus keretrendszer használatával.
**Üzleti Kommunikációs Képességek**
35 ÓrákCommunication készségeket már régóta elismerték a szakmai siker fontosságának, és sok pályafutása megtorpant, megrekedt vagy stagnált a kommunikációs készségek hiánya miatt. Ellentétben a városi mítoszkal, kevesen vagyunk ezzel a készséggel, hanem a legtöbbet gyakorolták vagy megtanulták a hibákat. Ez a kurzus célja, hogy segítse a küldötteket, hogy javítsák kommunikációs készségeiket és ennek következtében másokkal való együttműködési képességüket.
A közvetítői készségek finoman, mégis értelmesek. Excel kölcsönözte a kommunikációt előfeltétel, de fontosabb az a képesség, hogy meghallgassuk és tudomásul vesszük, amit mondanak. A közvetítő szerepe abban áll, hogy segítsen a feleknek megoldani a problémát, és olyan eredményt érjen el, amelyet mindkét fél örömmel fogad el. A közvetítők nem vesznek részt az oldalakon, ítéleteket hoznak vagy útmutatást adnak. Egyszerűen felelősek a hatékony kommunikáció és a felek közötti konszenzus kialakításáért. Ez a kurzus a kommunikáción túlmenően szélesebb körű készségekre is kiterjed, amelyeknek hatékony közvetítőnek kell lenniük.
Ügyfélszolgálati stratégia
21 ÓrákAz ügyfélszolgálati stratégia fontos szerepet játszik a vevői elégedettség kialakításában, segít megőrizni a hűséges ügyfeleket és növelni az ismétlődő üzletek szintjét. A jó ügyfélszolgálat révén elnyeri az ügyfél bizalmát, javítja a cég imázsát és erősíti versenyelőnyét a piacon. Ez a kurzus azokra a stratégiákra és készségekre összpontosít, amelyekkel értékes és hatékony ügyfélkezelési stratégiák kidolgozásával egész életen át tartó ügyfélkapcsolatokat lehet kiépíteni. Az elégedett ügyfelek a beszélgetések és történetmesélések révén válhatnak önkéntes nagykövetekké a vállalat számára, és nagy valószínűséggel ajánlják szolgáltatásait másoknak. Ez a műhely abban is segít a résztvevőknek, hogy minden helyzetben hatékonyan, megfelelően és egyértelműen kommunikáljanak.
CÉLKITŰZÉSEK
- Kompetenciák fejlesztése a professzionális ügyfélszolgálat területén
- Az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyságának növelése
- A vevők mögöttes szükségletek és elvárások eléréséhez szükséges ismeretek megszerzése
- Erős és fenntartható kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel
- A cég pozitív imázsának bővítése a piacon
- Az ellenvetések és akadályok azonosítása, csökkentése és leküzdése
- A személyiségek és a kommunikációs preferenciák megismerése az ügyfelekkel való foglalkozás során
- Nyitott kommunikációs környezet kialakításának képessége
- Az egyértelmű és hatékony kommunikációhoz szükséges készségek fejlesztése
- A hatékony kommunikáció akadályainak azonosítása
- A testbeszéd és a non-verbális kommunikáció elsajátítása
MÓD
- Szerepjáték
- Önértékelő tesztek
- Gyakorlatok csoportokban
- Egyéni munka
- Gyakorló foglalkozások
- Előadások
- Megbeszélések
TANULÁSI EREDMÉNYEK
A tanfolyam elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:
- Fogadjon el egy fókuszált ügyfélkezelési stratégiát
- Azonosítsa a legfontosabb ügyfélproblémákat
- Építsd fel a cég szakmai arculatát
- Alkalmazkodjon a vevői viselkedési stílusokhoz
- Növelje az ügyfelek lojalitását kivételes ügyfélszolgálattal
- Kommunikációs képességek fejlesztése az ügyfelekkel
- Használjon technikákat a kapcsolatok kialakításához
- Személyes cselekvési tervet dolgozzon ki az ügyfélszolgálati készségek fejlesztésére
- Mutasd meg a nagylelkűséget és a magas színvonalú ügyfélszolgálatot
- Használjon technikákat a nehéz helyzetek kezelésére
- Ismerje fel az akadályokat a kiemelkedő ügyfélszolgálat nyújtása előtt
Polgárfejlesztés
35 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak az üzleti szakembereknek szól, akik informatikai háttér nélkül szeretnének megtanulni alkalmazások fejlesztését és folyamatautomatizálást.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a polgárok fejlesztését, és tanulja meg a közös Citizen Developer műveleteket. Tanulja meg a folyamatautomatizálást. Automatizálja a feladatokat az üzleti alkalmazásokon belül.
Edzői készségek
7 ÓrákKözönség
Olyan alkalmazottak, akiknek teljes mértékben fel kell készülniük a kiváló minőségű coaching-ülések lebonyolítására
- Saját személyzetük egyes tagjainak
- A csapataiknak
- Olyan személyeknek, akik nem kapcsolódnak közvetlenül saját csapatukhoz, de értékelnék független – és nem ítélkező – hozzájárulásukat
A tanfolyam formátuma
A következők kombinációja:
- Könnyített megbeszélések
- Coaching ülések delegálása – teljes visszajelzéssel
A tanfolyam végére a küldöttek képesek lesznek:
- Határozza meg a „coaching” fogalmát, és magyarázza el részletesen a coaching használatát az egyéni és a csapatteljesítmény javítására – különösen az alulteljesítés mögött meghúzódó okok megértéséhez (és annak orvoslásához).
- Tartson értelmes coaching-üléseket
Kommunikáció és befolyásolás a csapattagok számára
14 ÓrákA tanfolyam végére a küldöttek képesek lesznek:
- Értékeljék saját viselkedésük irányításának szükségességét, mielőtt mások viselkedését befolyásolhatnák. Ismerje meg a rendelkezésre álló különféle kommunikációs médiumok erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és érdekeltjeit
A tanfolyam formátuma
A kurzus a következők rendkívül interaktív kombinációja lesz:
- Facilitált megbeszélések Diabemutatók Gyakorlatok és esettanulmányok
Konfliktusmegoldás, Assertiveness és önbizalom
14 ÓrákAz egyre inkább globalizálódó világban multikulturálisabb környezetben dolgozunk, ahol az egyének és csoportok közötti konfliktusok lehetségesek. A konfliktusmegoldás mögött meghúzódó alapvető meggyőződés az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők.
Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és egyéb készségek kulcsfontosságúak a konfliktusok megoldásában. Hétköznapi életünkben számos olyan esettel találkozunk, amikor tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) kezeljük a konfliktusokat. A konfliktusmegoldás elsajátítása segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint a jobb kommunikációban, a hatékony meggyőzésben, az üzleti eredmények javításában, valamint a szervezeti és személyes viselkedés és teljesítmény javításában.
Ez a kurzus elméletek és koncepciók keverékét kínálja, csoportos gyakorlatokkal és egyéni tevékenységekkel kombinálva, hogy lehetővé tegye a küldöttek számára ötletek megosztását és készségeik fejlesztését.
Célok:
- Megérteni a konfliktusok alapjait és árnyalatait a szervezetekben
- Kulcsfogalmak, tényezők, elméletek, típusok és modellek feltárása a konfliktusmegoldásban
- A tárgyalási készségeket támogató személyiségtípusok, vezetési stílusok felfedezése
- Megtanulni az asszertivitás és az önbizalom művészetét
- Kísérletezni, megtapasztalni és gyakorolni a konfliktusmegoldást
Stratégiai és kritikai gondolkodás
7 ÓrákEz a kurzus célja, hogy javítsa a stratégiai gondolkodási képességét, felvértezve Önt az összetett helyzetek megközelítésének, az elfogultságok elkerülésének, valamint a jól tájékozott döntések gyors és pontos meghozatalának készségeivel. A különféle gondolkodási stílusok és a stratégiai gondolkodás közös buktatóinak strukturált feltárása révén átfogó ismereteket szerezhet arról, hogyan alkalmazza a stratégiai gondolkodást szakmai tevékenységei során.
Konfliktusok magabiztos kezelése
14 ÓrákKözönség
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értse meg a konfliktust és annak hatását magunkra és másokra
- Határozza meg a magabiztos és nem önálló viselkedést
- Értékelje az önigazgatás szükségességét mások kezelése előtt
- Fejleszteni kell a képességet a konfliktusok magabiztos bevonására
- Bízzon meg a demonstrációk és gyakorlati szimulációk révén
Hogyan kezeljük a stresszt és kerüljük el a kiégést
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő tréning a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a stresszes egyéneknek szól, akik szeretnének hatékonyan kezelni a stresszt, és nyugodtabb, tisztább és energikusabb állapotot szeretnének elérni a mindennapi életben.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a stressz két típusát: a szorongást és az eustresszt.
- Fogalmazza meg személyes mutatóit és stresszoldóit.
- Készítsen tervet konkrét rutinokkal a nyugalom, a tisztaság és az energia fokozása érdekében, miközben minimalizálja a nap folyamán felgyülemlett stresszt.
- Változtassa meg a negatív érzelmeket, és fokozza a pozitív érzelmeket bevált technikákkal.
- Kezelje a stresszt okozó problémákat. a munkával, az élettel és a kapcsolatokkal kapcsolatos hiedelmek elfojtása.
Konfliktusok befolyásolása és elkerülése
21 ÓrákKözönség
- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam céljai
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
Formátum
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
Emberek és csapat Management
21 ÓrákKözönség
A személyzet, akiknek szükségük van, hogy teljes mértékben tisztában van a kérdések körüli emberek és a Team Management for:
- Maguk
- Kollégáik (társaik)
- Főnökeik
- A csapat tagjai
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Értékelje, hogyan kezelje, motiválja és fejlessze csapattagjaikat
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket