Kurzusleírás

Bevezetés

  • Mi az Management igénykezelési folyamat? Miért Agile?
  • Business agilis módszerek és agilis szoftverkiadások: definíciók
  • Agile kapcsolódása a Business modellhez: Business Motivation Model vs. Business Model Canvas,
  • Hogyan használjuk hatékonyan a Value Proposition Canvas a terméklátvány megfogalmazásához?
  • Business agilis módszerek vs. agilis szoftverkiadási elvek
  • Mi nem Agile? Stratégiák és képességek összehangolásának hatásai
  • Igénykezelés Management egy Agile kontextusban
  • Scrum életciklus: igényeket érintő teljesség és nyomkövethetőség kérdései
  • Hogyan javítanak a termékiviteli modelljeink a kommunikációban 'Agile' keretében?
  • Business kiterjesztések a Agile keretében: egy felhasználói történet értékeinek szerkezete
  • Egy UML diagramok áttekintése az igényeket modellalázni
  • Keretrendszerek igényeket követni a szoftverimplementáció és tesztek irányába
  • Egy agilis projekt öt szintű tervezése (a látvány megfogalmazásától a Termékhátterlapon át a feladatkategóriákig… és az architektúrához kapcsolódó kezdeti csonk)
  • Igénykezelés Agile módszerekkel (Scrum, DAD) vs. egyesített folyamat (RUP)
  • Szerepek, csapatok, környezetek
  • Esemény tanulmány: Igényeket szerkezteni és iteratív folyamat keretében kezelni

Hogyan írjuk le a vállalati látványt és igényeket követhető modelljein keresztül?

  • Igényeket kvalifikálni: A Kano modell vs. a Value Proposition Canvas
  • Termék látványának szerkezete stratégiák, környezeti erők és trendek alapján
  • Értékajtalom, kulcsaktivitások, kulcskapcsolatok, bevételi források és költségstruktúrák,
  • A termék üzleti körének felfedezése a vásárlói igények, nyereségek és fájdalmak alapján
  • Üzleti esetleírás értékfolyamatok és értékfázisok segítségével
  • A termék üzleti körének összefűzése a várható 'értékhozállásokkal'
  • Esemény tanulmány: Termék látványának leírása

Hogyan írjuk le a felhasználói igényeket agilis esetleírás modellel (epikok és felhasználói történetek)?

  • Agile becslés és tervezés
  • Termék hátterlapjának létrehozása és kezelése / igények részletessége
  • Sprint tervezés előtt
  • Sprint hátterlap létrehozása
  • Agile felhasználói történet mintázat: rendszerszint (a tárgy), szereplők, esetleírások, felhasználói történetek, elfogadási kritériumok, az INVEST modell
  • A Walking Skeleton használata Disciplined Agile Delivery keretében: A folyamatoktól a technológiáig
  • Hogyan fedezzük fel epikokat és felhasználói történeteket értékfolyamatok alapján?
  • Epikok és felhasználói történetek értékhozállása
  • Feladatok leírása: részletesség és méret SMART modell szerint
  • Esemény tanulmány: Epikok és felhasználói történetek felfedezése értékfolyamatok alapján

Részletes specifikációk helyes értelmezésének ellenőrzése és tesztelése

  • Inkrementális igénygyűjtési folyamat és a sprint hátterlap használata
  • Hatékony epik, felhasználói történet és architektúra leírások szabályai
  • Diagrammok epikok és felhasználói történet leírásainak ellenőrzésére
  • Hogyan választunk a megfelelő diagrammot?
  • Funkciók finomítása esetleírások és kapcsolati modellzés segítségével
  • Igényeket tesztelni Test-Driven Requirements használatával
  • Adott/Amikor/Akkor struktúrák és műveleti szerződések fejlesztőknek igények megvalósításához
  • Lefedettség- és változáskezelés
  • Esemény tanulmány: Részletes igények ellenőrzése, tesztelése és kommunikálása fejlesztőknek

Záró

  • Hatékony igénygyűjtési és rendszertanulmányozási folyamatok lépései
  • Igények és analitikai modellök nyomkövethetősége
  • Mintaok igénygyűjtésre és tesztelésre

Megjegyzés: A fenti oktató-mentorképzések interaktív módon zajlanak példákkal az Igénykezelés és Modellalázás eszközeiből, hogy biztosítsák a megfelelő nyomkövethetőséget az igények és az alatta lévő megoldások között. Az elméleteket először egyszerű példákkal magyarázzuk meg, majd folytatjuk az eset tanulmányod megoldási tervezetével. Ezen az eseményen kívül is segíthetjük, hogy átvizsgáljuk és ellenőrizzük a megoldásaidat a szükségleteid szerint.

 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák