Kurzusleírás

Bevezetés

  • Mire szolgál a Management követelmény folyamat? Miért Agile?
  • Business ügyesség és agilis szoftver szállítás: Definíciók
  • Agile kapcsolódása a Business-hoz: Business Motivation Model vs. Business Modell vásznon
  • Hogyan használhatjuk hatékonyan a Value Proposition Canvas a termékvízió meghatározásához?
  • Business ügyesség vs. agilis szoftver szállítás elvek
  • Mire nem szolgál a Agile? A stratégiákkal és képességekkel való összhang hatásai
  • Követelmény Management egy Agile kontextusban
  • Scrum élettartam: Kihívások a követelmények teljességével és nyomonkövethetőségével kapcsolatban
  • Hogyan javítják a kommunikációt a termékvízió modellek?
  • Business bővítmények a Agile-hoz: Egy felhasználói történet értékadásának szerkezete
  • Az UML diagramok áttekintése a követelmények modellezéséhez
  • Keretrendszerek követelmények nyomonkövetéséhez a szoftver megvalósításhoz és tesztekhez
  • Egy agilis projekt 5 szintű tervezése (a Vízió tisztázásától és a Termékvisszatérítéstől a feladatokig... és az architektúra csontvázáig)
  • Követelmények kezelése Agile módszerekkel (Scrum, DAD) vs. az egységes folyamat (RUP)
  • Szerepek, csapatok, környezetek
  • A követelmények szerkezete és kezelése egy iteratív folyamat segítségével

Hogyan írható le az üzleti jövőkép és igények nyomon követhető modellekkel?

  • A követelmények minősítése: A Kano modell vs. a Value Proposition Canvas
  • A termékvízió szerkezete stratégiák, környezeti erők és trendek alapján
  • Értékajánlat, kulcsfontosságú tevékenységek, kulcsforrások, bevételi források és költségstruktúrák
  • A termék üzleti hatókörének felfedezése a vásárlói igények, nyereségek és fájdalmak alapján
  • Üzleti használati esetek leírása 'értékfolyamok' és 'értékstádiumok' használatával
  • A termék üzleti hatókörének összekapcsolása a várható 'értékadásokkal'
  • Esettanulmány: A termékvízió leírása

Hogyan írható le a felhasználói igények agilis használati eset modellezéssel (epikokkal és felhasználói történetekkel) ?

  • Agile becslés és tervezés
  • A termékvisszatérítés felépítése és kezelése / követelmények részletessége
  • A sprint tervezés előtt
  • A sprint visszatérítés felépítése
  • Agile Felhasználói történet minták: rendszertartomány (a tárgy), szereplők, használati esetek, felhasználói történetek, elfogadási kritériumok, az INVEST modell
  • A Walking Skeleton Disciplined Agile szállításával: A folyamatoktól a technológiáig
  • Hogyan találhatunk epikokat és felhasználói történeteket értékfolyamok alapján?
  • Az epikok és felhasználói történetek értékadása
  • A feladatok írása: részletesség és méret SMART modell használatával
  • Esettanulmány: Epikok és felhasználói történetek felfedezése értékfolyamok alapján

A részletes specifikációk helyes értelmezésének validálása és tesztelése

  • Egy fokozatos követelménygyűjtési folyamat és a sprint visszatérítés használata
  • Hatékony epik, felhasználói történet és architektúra leírási szabályok
  • Diagramok az epikok és felhasználói történet leírásainak validálásához
  • Hogyan választunk ki a megfelelő diagramot?
  • A funkciók finomítása használati esetek és kapcsolatok modellezésével
  • A követelmények helyes értelmezésének tesztelése Test-Driven Requirements segítségével
  • Given/When/Then szerkezetek és műveleti szerződések a követelmények implementálásához irányítanak
  • A lefedettség elemzése és változások kezelése
  • Esettanulmány: A részletes követelmények validálása, tesztelése és kommunikálása a fejlesztőknek

Következtetés

  • Hatékony követelménygyűjtési és rendszeranalízis folyamatok lépései
  • A követelmények és az analízismodellek között nyomon követhető kapcsolatok
  • Minták a követelmények gyűjtésére és tesztelésére

Megjegyzés: A fenti képzési-mentori ülések interaktív módon zajlanak a követelménymérnöki és modellező eszközök példáinak felhasználásával, hogy biztosítsák a követelmények és a mögöttes megoldások közötti jó nyomon követhetőséget. A fogalmakat először alapvető példák segítségével magyarázzuk el, majd a megoldási vázlatok követik az Ön lehetséges esetére. Ezt a munkamenetet követően az Ön igényeinek megfelelő megoldások áttekintésével és érvényesítésével is elkísérhetjük Önt.

 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák