Kurzusleírás

Bevezetés a digitális transzformációba a biztosításban

  • A digitális transzformáció vezérlő tényezői a biztosításban
  • Kulcsfontosságú digitális képességek és kedvezményezett körök modelljei
  • Szervezeti következmények az emberek, folyamatok és technológiák számára

Új technológiák: mesterséges intelligencia (AI), big data, IoT és automatizáció

  • AI/ML alkalmazásainak áttekintése a kockázatértékelésben, klámok feldolgozásában és csalásérzékelésben
  • Big data platformok és elemzések a díjszabáshoz és csoportosításhoz
  • IoT érzékelő adatok telematikai, járműflotta figyeléséhez és elővent jelzéshez
  • Robotikus folyamatautomatizáció (RPA) és munkafolyamat-automatizálási lehetőségek

InsurTech és a biztosítási ökoszisztéma jövője

  • InsurTech üzletmodelljei és partnervállalkozás stratégiai irányelvek
  • Platform-ökoszisztémák, API-k és adatcserére vonatkozó szempontok
  • Beágyazott biztosítás, használat-alapú biztosítás és új eladási csatornák

Ügyfélcentrikus stratégiák a digitális korban

  • Digitális ügyféltársítások és omnichannel élmények tervezése
  • Személyre szabott megoldások, UX mérés és rátérési taktikák
  • Klám élmény átalakítása és önműködő eszközök

Adatvezérelt döntéshozatal és kockázatkezelés

  • Adátkormányzás, minőség és adatvédelem a biztosításban
  • Prediktív elemzések kockázatbecsléshez és portfóliókezeléshez
  • Szituációelemzés és stressztesztelés adatvezérelt modellekkel

Innovációs keretrendszerek és változásgazdálkodás

  • Az innováció képességeinek kialakítása: laborok, pilotprojektek és pilotprogramok skálázása programokká
  • Digitális alkalmazások változásgazdálkodási technikái
  • Hatás mérésének és digitális initiatívák aligning-je a üzleti értékhez

Digitális eszközök a napi műveletekhez és kommunikációhoz

  • Együttműködési platformok, alacsony-kód és nullakód eszközök, valamint folyamat-automatizálás
  • Digitális dokumentumkezelés, elektronikus aláírás és biztonságos kommunikációk
  • Működési irányítópultok és figyelmeztetések a napi monitorozáshoz

Esettanulmányok: sikertörténetek Latinváron és más helyeken

  • Regionális példák telematikai, digitális eladás- és klámautomatizálási területekről
  • Tanulságok: partnervállalkozások, szabályozás és skálázhatóság
  • Csoportos gyakorlat: esettanulmány tanulságok átültetése helyi akciótervbe

Összefoglalás és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető biztosítási fogalmak ismerete
  • Familiarity with business processes and digital workflows (üzleti folyamatok és digitális munkafolyamatok ismerete)
  • Érdeklődés az innováció és technológia alkalmazása iránt

Célpublikum

  • Biztosítási professionálisok és kockázatértékelők
  • Termékfejlesztők és innovációs vezetők a biztosítási iparban
  • Biztosítási folyamatok támogatása érdekében működő operáció- és IT szakemberek
 14 órák

Résztvevők száma


Ár per résztvevő

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák