Kurzusleírás
Bevezetés
- Minták és szintaktikus architektúrák
- Mintaleírás
- Tervezési minták és tervezés
- Tervezési minták keresése és kiválasztása
- Tervezési minták implementálása
Jól ismert minták
Objektum létrehozása
- Factory
- Builder
- Factory Method
- Prototype
- Singleton
Strukturális minták
- Adapter
- Bridge
- Composite
- Decorator
- Facade
- Flyweight
- Proxy
Viselkedési minták
- Chain of Responsibility
- Command
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Observer
- State
- Strategy
- Template Method
- Visitor
- Observer
Minta létrehozása
- Mintává alakítani vagy nem?
- Formális mintaleírás
- A mintakatalógus rendezése
- Egyedi cél és absztrakt cél
- Minták publikálása a minta-közösségekben
Követelmények
Jó ismeretek UML-ről és bármely objektumorientált nyelvről, például C++-ból, C#-ból, Javából, VB.NET-ből, PHP 8-as vagy annál magasabb verziójáról...
Vélemények (4)
A tanár magyarázatai és interaktív stílusa nagyon jól hozták közeli a témát; mégpedig olyan sokat tanultam belőle, bár valószínűleg nem volt elég tapasztalatos azon a területen!
Pieter Bruynseels - Spot Buy Center BV
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás
A tréner kiemelte hangsúlyozta a nagyon fontos fogalmakat a szoftverarchitektúrában kvízekkel. Az effektív szoftverfejlesztési ciklus megvalósításának magas szintű szemlélete, amely a követelmények meghatározásától a egységtesztelésig tart, nagyon frissítően hat a kevés szoftverfejlesztési tapasztalattal rendelkező adatkutatóra.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás
Általános áttekintés a technikákról.
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás
Az egyszerű, de informatív példakódok tetszenek nekem.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás