Kurzusleírás
Bevezetés
- Minták és szintaktikus architektúrák
- Mintaleírás
- Tervezési minták és tervezés
- Tervezési minták keresése és kiválasztása
- Tervezési minták implementálása
Jól ismert minták
Objektum létrehozása
- Factory
- Builder
- Factory Method
- Prototype
- Singleton
Strukturális minták
- Adapter
- Bridge
- Composite
- Decorator
- Facade
- Flyweight
- Proxy
Viselkedési minták
- Chain of Responsibility
- Command
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Observer
- State
- Strategy
- Template Method
- Visitor
- Observer
Minta létrehozása
- Mintává alakítani vagy nem?
- Formális mintaleírás
- A mintakatalógus rendezése
- Egyedi cél és absztrakt cél
- Minták publikálása a minta-közösségekben
Követelmények
Jó ismeretek UML-ről és bármely objektumorientált nyelvről, például C++-ból, C#-ból, Javából, VB.NET-ből, PHP 8-as vagy annál magasabb verziójáról...
Vélemények (4)
A tanár magyarázatai és interaktív előadása nagyon jól hozták át a témát; még ha valószínűleg nem is volt elég tapasztalattal, sokat tanultam belőle!
Pieter Bruynseels - Spot Buy Center BV
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás
A képző kiemelte a szoftverarchitektúra valóban fontos fogalmait kvízek segítségével. A magas szintű nézőpont az élettartam tervezésének hatékony végrehajtásáról, a követelmények megállapításától egységtesztelésig nagyon friss és izgalmas a tapasztalattalan adat tudós számára.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás
Széles körű áttekintés a technikákról
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás
Szeretem az egyszerű, de informatív példakódot.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Kurzus - Design Patterns
Gépi fordítás