Kurzusleírás

Bevezetés

  • Minták és szintaktikus architektúrák
  • Mintaleírás
  • Tervezési minták és tervezés
  • Tervezési minták keresése és kiválasztása
  • Tervezési minták implementálása

Jól ismert minták

Objektum létrehozása

  • Factory
  • Builder
  • Factory Method
  • Prototype
  • Singleton

Strukturális minták

  • Adapter
  • Bridge
  • Composite
  • Decorator
  • Facade
  • Flyweight
  • Proxy

Viselkedési minták

  • Chain of Responsibility
  • Command
  • Interpreter
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observer
  • State
  • Strategy
  • Template Method
  • Visitor
  • Observer

Minta létrehozása

  • Mintává alakítani vagy nem?
  • Formális mintaleírás
  • A mintakatalógus rendezése
  • Egyedi cél és absztrakt cél
  • Minták publikálása a minta-közösségekben

Követelmények

Jó ismeretek UML-ről és bármely objektumorientált nyelvről, például C++-ból, C#-ból, Javából, VB.NET-ből, PHP 8-as vagy annál magasabb verziójáról...

 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák