Kurzusleírás

Bevezetés

  • Miben áll az, hogy mi a ChatGPT és milyen jelentősége van a termékelméletben?
  • Áttekintés a ChatGPT alkalmazásáról a termékelméletben

Ötletgondolkodás és felhasználói kutatás

  • Kreatív termégek kigondolása a ChatGPT segítségével
  • Felhasználói kutatás és visszajelzés gyűjtése a ChatGPT használatával

Prototípuskészítés és iteratív tervezés

  • A ChatGPT integrálása a prototípuskészítő eszközökbe és munkafolyamatokba
  • Iteratív tervezési javítás a ChatGPT által generált információk segítségével

Ügyfélszolgálat és felhasználói részvétel

  • Személyre szabott ügyfélszolgálat a ChatGPT segítségével
  • Interaktív chat felületek által történő felhasználói részvétel növelése

Együttműködés és csapatmunka

  • A ChatGPT segítségével történő együttműködés és tudás megosztás elősegítése
  • A ChatGPT használata virtuális asszisztensként a projektmenedzsmentben és kommunikációban

Legjobb gyakorlatok és etikai szempontok

  • A ChatGPT hatékony alkalmazásának stratégiái a termékelméletben
  • Etikai szempontok és a ChatGPT felelős használata

Jövőbeli tendenciák és fejlesztések

  • Az mesterséges intelligencia és a termékelmélet jelenlegi trendjei
  • A ChatGPT alkalmazása a termékelméletben jelentett lehetőségek és kihívások

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógépes tapasztalat
  • Ismeret a termékelméleti fogalmakról és folyamatokról

Célközönség

  • Termékmenedzserek
  • Terméktervezők
  • Szoftvermérnökök
  • UI/UX tervezők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák