Kurzusleírás

Bevezetés a ChatGPT-be a banki szektorban

  • Áttekintés a ChatGPT-ről és képességeiről a banki iparban
  • A ChatGPT potenciáljának megértése a vevőkapcsolat és az automatizáció szempontjából

A vevőkapcsolat fejlesztése a ChatGPT segítségével

  • Személyre szabott ügyfélszolgálat és iránymutatás megvalósítása a ChatGPT segítségével
  • A ChatGPT alkalmazása banki chatbot-alkalmazásokban
  • Természetes nyelvi feldolgozás és generálás segítségével a vevő tapasztalat fejlesztése

Banki folyamatak automatizálása a ChatGPT segítségével

  • Banki feladatok rendszeres automatizálása a ChatGPT segítségével
  • Számlakezelés, tranzakciók és lekérdezések folyamatának optimalizálása a ChatGPT segítségével
  • ChatGPT-alapú folyamatautomatizáló megoldások fejlesztése

A ChatGPT a betartandóság és kockázatkezelés szolgálatában

  • A betartandóság figyelésének és jelentésének támogatása a ChatGPT segítségével
  • Pénzügyi kockázatok azonosítása és csökkentése a ChatGPT segítségével
  • Vállalati csalás feltárása és megelőzése a ChatGPT alkalmazásával

A pénzügyi elemzések és beszámolók készítése a ChatGPT segítségével

  • Pénzügyi adatokból származó információk kiemelése a ChatGPT segítségével
  • Pénzügyi előrejelzések és döntési támogató eszközök készítése a ChatGPT segítségével
  • Bankszféra elemzői rendszerek személyre szabott ChatGPT modellek fejlesztése

Legjobb gyakorlatok és etikai megfontolások

  • Felelős és etikus használat biztosítása a ChatGPT-ben a bankszféra számára
  • Biztonság, adatvédelem és jogi követelmények kezelése
  • A legújabb fejlemények és trendek figyelembevételével a ChatGPT-ben és a bankszféra számára

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógépes tapasztalat
  • Ismeret a bankszolgáltatások terminológiájával és fogalmakkal

Célcsoport

  • Bankszakemberek
  • Ügyfélszolgálati képviselők
  • Pénzügyi tanácsadók
  • Megfelelőségi szakemberek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák