Kurzusleírás

Bevezetés a ChatGPT-be és annak jelentősége a közbeszéd-ügyekben

  • A ChatGPT alapjainak megismerése és nyelvgeneráló képességei
  • A ChatGPT potenciális alkalmazási területeinek feltárása a közbeszéd-ügyekben és válságkezelésben
  • Az akadályok és lehetőségek azonosítása a ChatGPT kommunikációs stratégiákban való használatával

A ChatGPT alkalmazása válságkezelésben

  • A ChatGPT beállítása és konfigurálása válságkezelési forgatókönyvekhez
  • Beszédáramlások tervezése a gyakori válságkapcsolatos kérdezések kezelésére
  • Empátia és pontos megfeleltetések előkészítése a ChatGPT segítségével
  • A bejövő kérdezések mennyiségének és sebességének kezelése válság alatt

Az online hírnév kezelése a ChatGPT segítségével

  • Online beszélgetések és érzékelés elemzése a ChatGPT használatával
  • Az online visszajelzések és hozzászólások gyors kezelése
  • Stratégiák implementálása a hírnév sérülésének enyhítésére
  • Proaktív hírnévkezelés kivitelezése a ChatGPT segítségével

Nyilvános kérdezések és gyakori kérdések kezelése

  • Gyakori kérdés (GYIK) adattár kialakítása a ChatGPT számára
  • A ChatGPT tanítása a gyakori kérdezések pontos és konzisztens megválaszolására
  • Az átláthatóság biztosítása és a nyilvánosság részletes informálása
  • Érzékeny témák kezelése és kihívó interakciók kezelése

Médiarendszerek és nyomásalapú interakciók kezelése

  • A ChatGPT használata közlemények és hivatalos nyilatkozatok elkészítéséhez
  • A ChatGPT felkészítése médiainszpekciókra és hivatalos konferenciákra
  • Egy hatékony kommunikációs stratégiával történő média kapcsolatok fejlesztése
  • Válságkommunikáció szövegalkotása és üzenetegység biztosítása

Etikai használat és legjobb gyakorlatok

  • Az etikai szempontok megismerése a ChatGPT alkalmazásában a közbeszéd-ügyekben
  • Az átláthatóság garantálása mesterséges intelligencia által generált válaszok esetén
  • Adatvédelem és biztonság biztosítása
  • Az automatizáció és az emberi felügyelet egyensúlyának megteremtése a felelős mesterséges intelligencia használatához

Esetelemzések és valós alkalmazások

  • Való életben előfordult példák elemzése a ChatGPT alkalmazása kapcsán a közbeszéd-ügyekben és válságkezelésben
  • Sikeres megoldások elemzése és tanulás a kivett leckékből
  • Innovatív megoldások és kreatív megközelítések vitázása

Összefoglaló és következő lépések

  • A tanult fontosabb leckék és végeredmények áttekintése
  • Az alkalmazottak szervezeteiben a ChatGPT implementációs lehetőségeinek azonosítása
  • Egy további tanulás és folyamatos professzionális fejlesztéshez szükséges erőforrások áttekintése

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a közösségi kapcsolatok elveiről
  • Ismeret a válságkezelés fogalmairól
  • Tudás kommunikációs stratégiák alkalmazásáról nehéz helyzetekben

Célközönség

  • Közösségi kapcsolatok szakemberek
  • Válságkezelési gyakorlati ismeretekkel rendelkező szakemberek
  • Érzékeny iparágakban dolgozó kommunikációs szakemberek
  • Olyan szakemberek, akik AI segítségével szeretnék fejleszteni válságkommunikációjukat
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák