A hatékony csapat létrehozása Belbin csapatszerepekkel Képzés
A Dr. Meredith Belbin által azonosított csapat szerepeit világszerte a szervezetekben széles körben használják. Ez a kurzus útmutatja Önt a csapat szerepek elméletén keresztül, hogy segítsen azonosítani az erősségeit az Ön előnye érdekében és a gyengeségeit a lehető legjobban kezelni. A kurzus alkalmas az egyének, akik szeretnék megtanulni, hogy jobban működjön, vagy javítja a menedzsment, csapatok. Ideális a meglévő csapatok számára is, akik együttesen megvizsgálhatják, hogyan lehet hatékonyabban dolgozni saját környezetükben.
Kurzusleírás
Bevezetés
- Dr. Meredith Belbin munkája
- Hogyan alkalmazták hatékonyan a csapatszerepek elméletét
- Hogyan ne használjuk a csapatszerepek elméletét
- Belbin csapatszerepek áttekintése
A preferált szerepkör meghatározása
- Önészlelési leltár
- Megfigyelői értékelések
Csapatfejlesztés
- A 9 Belbin csapatszerep
- Egyéni erősségei fejlesztése a csapat sikere érdekében
- A megengedett gyengeségek megértése
- (Belbin csapatjelentés – opcionális a tanfolyamot együtt járó csapatok számára)
Csapatdinamika
- Annak megértése, hogy mások hogyan befolyásolják viselkedését
- Nehéz emberek kezelése
- Hogyan kezeljük a hiányzó szerepeket
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
A hatékony csapat létrehozása Belbin csapatszerepekkel Képzés - Booking
A hatékony csapat létrehozása Belbin csapatszerepekkel Képzés - Enquiry
Vélemények (1)
A csapat vs. csapat gyakorlat. Ez megmutatta nekem a erős területeim negatív viselkedéseit.
Jordan Ruegg
Kurzus - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Assertiveness
7 ÓrákEgy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.
közönség
Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket
Aim
Ennek a kurzusnak az a célja, hogy növelje az önbizalmat és növelje a küldött azon képességét, hogy magabiztosan és határozottan kommunikáljon kollégáival és ügyfeleikkel.
Célok
A program befejezése előtt a résztvevők:
- Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív
- Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket
- Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges
- Nehéz helyzetek hatékony kezelése.
Hatékony személyes kommunikáció az erőteljes magabiztossággal
14 ÓrákGoal
A képzés célja az üzleti céljaik eléréséhez szükséges kompetenciák áttekintése és fejlesztése mind az egyéni munka, mind a csapatmunka tekintetében, különösen azáltal, hogy a résztvevők olyan készségeket sajátítanak el, mint például:
- Hatékony kommunikációs stílus kialakítása másokkal
- Kommunikációs akadályok gyakorlati elemzése és aktív technikák azok előfordulásának megelőzésére
- Támogató összeszerelési kapcsolatok kiépítése
- Hatékony csapatmunka
- A kölcsönös befolyás tudata a csapat-egység és egység-csapat viszonylatában
- Különféle technikák használatának képessége a konfliktusok kezelésére
- Változtassák meg attitűdjüket és viselkedésüket konstruktívan modellezzék (pl. asszertív testtartás)
Munkamódszer
A képzést interaktívnak tervezték, ahol a résztvevők az idő több mint 80%-át osztják meg. Minden foglalkozás hasonló dinamikát követ: új gyakorlati szokások megnyitása (a tudatosság növelése érdekében), mini előadás a technikákról (tudás), új taktikák és technikák (készségek) gyakorlása. Az egyes foglalkozások lezárása után a résztvevők segédanyagokat kapnak a megbeszélt foglalkozásokhoz.
A gyakorlati anyagot egy mini előadásban összegezzük, amely elmagyarázza az elméleti alapokat és az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők az oktatóteremben végzett munka során tapasztalnak.
Konfliktkezelés Management
14 ÓrákA képzés célja:
Mindenkinek, aki a konfliktushelyzetek hatékony és eredményes kezelésére törekszik. Képzés azoknak, akik szeretnék fejleszteni képességeiket a konfliktus felhasználásában a csapat munkájában, akik célja a konfliktuskezelési stratégiák, módszerek és technikák alkalmazásának képességének fejlesztése.
A képzés előnyei:
A konfliktushelyzetek megoldási módszereinek és technikáinak alkalmazása, hatékony konfliktuskezelés, hatékony kommunikáció konfliktushelyzetekben, a konfliktusban érintett felek elemzési igényeinek ügyes előkészítése és a probléma megfogalmazása, stresszkezelési készségek, érzelmi és asszertív technikák alkalmazása. az ilyen konfliktusok megoldásában.
A képzés során megszerzett készségek:
- hatékonyan kommunikálni konfliktushelyzetekben
- azonosítani a konfliktusok forrásait
- a konfliktusban érintett felek igényeinek elemzése és a probléma megfogalmazása
- a konfliktusok megoldásának módszereit és technikáit
- az asszertivitás és az érzelmek kezelése a konfliktusmegoldásban
- az asszertív manipuláció elleni védekezés elveinek alkalmazása
- megfelelő magatartás konfliktusban
- megvalósítani ezeket a stresszkezelést, érzelmi
Edzés módszere:
előadások, szimulációk, esettanulmányok, szerepjáték, visszajelzés a résztvevőknek
Kommunikáció és befolyásolás a csapattagok számára
14 ÓrákA tanfolyam végére a küldöttek képesek lesznek:
- Értékeljék saját viselkedésük irányításának szükségességét, mielőtt mások viselkedését befolyásolhatnák. Ismerje meg a rendelkezésre álló különféle kommunikációs médiumok erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és érdekeltjeit
A tanfolyam formátuma
A kurzus a következők rendkívül interaktív kombinációja lesz:
- Facilitált megbeszélések Diabemutatók Gyakorlatok és esettanulmányok
Kommunikáció és befolyásolás – vezetőknek és csapatvezetőknek
14 ÓrákKözönség
Azok a személyzet, akiknek tisztában kell lenniük a kommunikációval és a befolyásolással kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam formátuma
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és esettanulmányok
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
- Magyarázza el, hogyan kell kezelni az irodában felmerülő nehéz helyzeteket
Konfliktusmegoldás, Assertiveness és önbizalom
14 ÓrákAz egyre inkább globalizálódó világban multikulturálisabb környezetben dolgozunk, ahol az egyének és csoportok közötti konfliktusok lehetségesek. A konfliktusmegoldás mögött meghúzódó alapvető meggyőződés az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők.
Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és egyéb készségek kulcsfontosságúak a konfliktusok megoldásában. Hétköznapi életünkben számos olyan esettel találkozunk, amikor tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) kezeljük a konfliktusokat. A konfliktusmegoldás elsajátítása segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint a jobb kommunikációban, a hatékony meggyőzésben, az üzleti eredmények javításában, valamint a szervezeti és személyes viselkedés és teljesítmény javításában.
Ez a kurzus elméletek és koncepciók keverékét kínálja, csoportos gyakorlatokkal és egyéni tevékenységekkel kombinálva, hogy lehetővé tegye a küldöttek számára ötletek megosztását és készségeik fejlesztését.
Célok:
- Megérteni a konfliktusok alapjait és árnyalatait a szervezetekben
- Kulcsfogalmak, tényezők, elméletek, típusok és modellek feltárása a konfliktusmegoldásban
- A tárgyalási készségeket támogató személyiségtípusok, vezetési stílusok felfedezése
- Megtanulni az asszertivitás és az önbizalom művészetét
- Kísérletezni, megtapasztalni és gyakorolni a konfliktusmegoldást
Konfliktusok befolyásolása és elkerülése
21 ÓrákKözönség
- Azok a személyzet, akiknek teljes mértékben tisztában kell lenniük a konfliktusok befolyásolásával és elkerülésével kapcsolatos kérdésekkel:
- A kollégáik
- Főnökeik
- Belső és külső ügyfeleik és érdekeltek
A tanfolyam céljai
A kurzus végére a küldöttek:
- Értékeljük a saját magatartásuk kezelésének szükségességét, mielőtt befolyásolhatják mások viselkedését
- Ismerje meg a rendelkezésre álló különböző kommunikációs eszközök erősségeit és gyengeségeit
- Kezelje a belső és külső ügyfeleket és az érdekelteket
Formátum
A tanfolyam nagyon interaktív kombinációja lesz:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Gyakorlatok és
- Esettanulmányok
Megállapodási készség
14 ÓrákEz a kétnapos tanfolyam azoknak készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és kollégákkal folytatott tárgyalásaik során. Megtanítja azokat a készségeket és taktikákat, amelyeket a hatékony tárgyalópartnerek használnak, és építi a sikerhez szükséges önbizalmat.
A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és megtanulják, hogyan maximalizálják személyes hatalmukat a fontos kapcsolatok védelme mellett. A kurzus nagymértékben részt vesz az előadások, beszélgetések, coaching és gyakorlatok kombinációjával.