Marketing for your company: Understand customer, do marketing right Képzés
A marketing megértése. Érintse meg az ügyfelek érzéseit. Készítse elő saját tervét.
Legyen a marketing és az üzleti tevékenység az ügyfelek elvárásainak megfelelően, és tegye meg őket.
Kurzusleírás
[1. Bemutatkozás
- Történelmi fejlődés
- Melyik fázisban vagy?
- Rajzolja le saját fejlődését
Kudarcok
- Tipikus marketing kudarcok
- Hogyan kerüljük el a kudarcokat
- Gyakorlati gyakorlatok
Sikeres történetek
- Sikeres cégek elemzése
- Belülnézet
- Külső megjelenés
- Advertising és márkamenedzsment
- Amit megtanulhatsz
Vevő
- Ügyfél a központban
- Találkozzon és ismerje meg ügyfelét
- Vevői gondolkodás
- Vevői elégedettség
Elemzések
- Elemzések a marketingről és az üzletről
- Vállalkozásának szerkezete és fejlesztése
- Saját stratégia kialakítása
Akció
- Kisebb problémák megoldása
- Helyes dolgokat a megfelelő időben
- Saját titkaid és különbséged megteremtése
Külön
- Legyen vezető
- Gondolkodj vezetőként
Követelmények
Előzetes tudás nem szükséges.
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Marketing for your company: Understand customer, do marketing right Képzés - Booking
Marketing for your company: Understand customer, do marketing right Képzés - Enquiry
Vélemények (3)
Irma ránk, mint tanulókra és üzleti igényeinkre hangolt. Egyértelmű volt, hogy aktívan hallgat minket az akkor kapott tájékozott visszajelzésekből.
Siobhan - Raintree
Kurzus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Gépi fordítás
Válaszok megoldásokkal és gyakorlati felhasználással.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurzus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Gépi fordítás
Mindenki kérdésére könnyen meg tudott válaszolni... Ez egyértelműen jelzi szakértelmét.
Yunus - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Gépi fordítás
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Community Manager: Social Media Management
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű közösségimédia-menedzsereknek és marketingszakembereknek szól, akik online közösségeket szeretnének építeni és menedzselni, hatásos tartalomstratégiákat létrehozni, és fokozni a márka elkötelezettségét.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Határozza meg a célközönséget, és ennek megfelelően alakítsa ki a közösségi média stratégiáit.
- Válassza ki a megfelelő közösségi média platformokat az üzleti célok alapján.
- Hozzon létre hatékony tartalmi stratégiákat, beleértve a tartalompilléreket, formátumokat és naptárakat.
- Elemezze a versenytársakat, hogy finomítsa a közösségi média taktikáját.
- Fizetett hirdetési kampányok kidolgozása és sikerük mérése.
- Az online közösségek hatékony bevonása és moderálása.
- Kezelje a közösségi média válságait és őrizze meg a márka hírnevét.
- Alkalmazza a legjobb etikai gyakorlatokat és a közösségi média irányelveit.
Digital Marketing
14 ÓrákEz a képzés a legmegfelelőbb az emberek számára a digitális Marketing és stratégiák területén. A képzés magában foglalja a digitális médiában való vonzás megszerzéséhez szükséges fogalmakat. Bevezetést nyújt a küldöttek számára a legfontosabb digitális marketing fogalmakhoz, a mobil marketingtől és a szociális média marketingtől az Email marketingig, a PPC marketingig és a SEOig. A képzés végére megértjük az elemzés és a jó stratégia fontosságát megfelelő példákkal.
Digital Marketing in China
14 ÓrákEz a képzés a legmegfelelőbb azoknak, akik Digital Marketing és Stratégiák.
A képzés azokkal a fogalmakkal foglalkozik, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy Kínában a digitális médián keresztül elnyerjék a teret. Bemutatja a kulcsfontosságú digitális marketing koncepciókat, a mobilmarketingtől és a közösségi média marketingtől a Email marketingig, a PPC marketingig és a SEO-ig.
A képzés végére megfelelő példákkal megértjük az analitika és a jó stratégia fontosságát.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) a kezdőtől a középhaladó szintig terjedő általános személyzetnek szól, akik szeretnék megtanulni a digitális marketing alapvető fogalmait, a direkt marketing stratégiákat, és hatékonyan szeretnék használni a SaaS-eszközöket marketingre.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Szerezzen átfogó ismereteket a SaaS-ipar digitális marketingjéről.
- Gyakorlati készségek fejlesztése hatékony direkt marketing stratégiák digitális eszközök segítségével történő végrehajtásában.
- Hozzon létre és hajtson végre egy SaaS-termékekre szabott digitális marketingtervet.
Basic Google Ads
7 ÓrákA résztvevők a 7 órás képzés során megismerkedhetnek az Google hirdetési ökoszisztémával,
hol jeleníthetik meg hirdetéseiket, és milyen előnyökkel jár az adott hirdetésformátum.
A képzés gyakorlatias – a résztvevők idejük nagy részét a Google-n töltik
Ads hirdetési fiók, ahol lehetőségük van manuálisan konfigurálni a
kampányt tárgyalt a kampányvezető.
A kampány felállítása mellett a résztvevők megtanulják az optimalizálást
később kielégítő eredmények elérése érdekében.
A képzést gyakorló, rendszeresen lebonyolító személy vezeti
hirdetési kampányok az Google-n. A tanfolyam utolsó 30 perce dedikált
a kérdezz-felelek részhez, melynek során a résztvevőknek lehetőségük lesz megszerezni
válaszok az Google Ads szolgáltatásban való hirdetéssel kapcsolatos kérdésekre.
Célcsoport:
Az Google Ads Basic Course azoknak szól, akik már rendelkeznek alapismeretekkel
az internetes marketing ismereteit és szeretné elmélyíteni a tudásával a
legnagyobb Google hirdetési eszköz.
Google AdWords: Beginner to Advanced
7 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a marketingszakembereknek szól, akik az Google hirdetéseketWord szeretnék használni marketingkampányok indításához.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Futtasson Google AdWord kampányt, amely jó minőségű potenciális ügyfeleket szerez.
- Hozzon létre egy Google AdWord kampányt az eladások növelése érdekében.
- Alkalmazzon ajánlattételi stratégiát, hogy profitáljon a hirdetési költségekből.
- Javítsa a meglévő marketingkampányokat Google hirdetésekkelWord.
Make for Marketing Automation
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) középszintű marketingszakembereket céloz meg, akik szeretnék automatizálni az ismétlődő feladatokat, hatékonyan táplálni a potenciális ügyfeleket, és optimalizálni szeretnék az ügyfelek elkötelezettségét a munkafolyamatok automatizálásával.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Használja a Make funkciót a marketingkampányok automatizálására és a támogató munkafolyamatok vezetésére.
- Hozzon létre személyre szabott ügyfélúttérképeket integrált platformokon keresztül.
- Szinkronizálja az adatokat a marketingeszközök között, például a Mailchimp, a HubSpot és a közösségi média platformokon.
- Figyelje és elemezze az automatizált munkafolyamatokat a kampány teljesítményének optimalizálása érdekében.
- Használja a méretezhető marketingautomatizálási stratégiák bevált gyakorlatait.
Internet marketing in practice
7 ÓrákMit fogsz kapni a képzésből:
- Meg fogja tanulni, hogy milyen lehetőségei vannak az internetes marketing területén
- Meg fogja tanulni a hirdetési platformok sajátosságait és a SEO és az elemzés fontosságát
- Meg fogja tanulni, hogyan kell készíteni egy marketing stratégiát magadnak és a cégednek
- Megtudhatja a stratégia és a folyamat kialakításának sajátosságait.
- Megtanulják, hogyan kell együttműködni más digitális ügynökségekkel
készségek
- Stratégia előkészítése
- Stratégiai értékelés a teljesítmény szempontjából
- Képesség a prioritási platformok kiválasztására a tevékenység területén
- Az ügynökségekkel való megfelelő és hatékony együttműködési folyamat kialakítása és eredményeik értékelése
hozzáállás
- A marketing tevékenységek (belső csapat vagy ügynökség) tudatos kezelése és a digitális stratégiák előkészítése
- Bizalom az elvégzett tevékenységekben és az elvégzett lépések / tesztek tudatossága
Social Media Campaign Creation
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű marketingszakembereknek szól, akik reklámkampányokat szeretnének létrehozni, kezelni és optimalizálni a főbb közösségi média platformokon.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Strukturált megközelítés kidolgozása a közösségi média kampányok létrehozásához.
- Állítson be és kezeljen hirdetési kampányokat a Facebook, Google és TikTok felületeken.
- Határozza meg a kampány céljait, és válassza ki a megfelelő hirdetésformátumokat.
- Azonosítsa és célozza meg a hirdetési kampányok ideális közönségét.
- Optimalizálja a hirdetések teljesítményét az analitika és az A/B tesztelés segítségével.
- Hatékonyan osztja fel a költségvetést a befektetés megtérülésének maximalizálása érdekében.
Successful Google Ads for 2023
7 ÓrákEzen a tanfolyamon megismerkedhetsz minden technikával, folyamattal és frissítéssel, amely 2023-ra vonatkozik.
Megismerheti továbbá a fejlett Google hirdetési technikákat, például a Performance Max és a Shopping-kampányok egyidejű futtatását, amelyek segítségével megduplázhatja bevételét, valamint a speciális keresési, YouTube- és Discovery-kampányok beállításairól, amelyek segítenek abban, hogy sikeresen elérje a rendkívül versenyképes PPC-t. világ.
A tanfolyam az Ön vállalkozásához és igényeihez igazítható. Ha konkrét PPC-réseket szeretne hirdetni, mint például e-kereskedelem, pénzügy, ingatlanügy, gyógyszerészet, orvostudomány, mobilalkalmazás stb., akkor a kurzus napirendje az Ön egyedi kérésének megfelelően módosítható.
Azt is megtanulja, hogyan elemezheti az adatokat, valamint hogyan implementálhatja a követőkódokat a GTM-en keresztül, hogy nyomon tudja követni az összes értékesítést és minden olyan eseményt, amely fontos a vállalkozása számára.
A tanfolyam az Ön vállalkozásához és igényeihez igazítható. Ha konkrét PPC-réseket szeretne hirdetni, mint például e-kereskedelem, pénzügy, ingatlanügy, gyógyszerészet, orvostudomány, mobilalkalmazás stb., akkor a kurzus napirendje az Ön egyedi kérésének megfelelően módosítható.
A tanfolyamot folyamatosan frissítjük, hogy biztosan megismerje az Google Ads összes frissítését a tanfolyam idején.
Understanding Your Brand and Your Business
21 ÓrákKözönség
Ez a kurzus minden olyan személyzet számára készült, akiknek szélesebb képet kell kapniuk a vállalkozás részéről; sajátos szerepük benne; és részvételüket a szervezet egészéhez való hozzájárulásának javításában
A tanfolyam formátuma
A következők kombinációja:
- Elősegített beszélgetések
- Dia prezentációk
- Feladatok
A workshop végére a résztvevők:
- Magyarázza el, hogy mi a „márka” és hogyan befolyásolhatja azt
- Ismerje meg a Változási stratégiák folyamatát és a cégen belüli pozícióját
- Részletesen ismertesse az üzleti életben bekövetkező változások alapjául szolgáló lényeges elveket
- Ismerje meg az Ügyfél / érdekelt felek kapcsolatának fontosságát bármely üzlet sikeres lebonyolításában
- Határozza meg az üzlet és a küldöttek üzleti tevékenységének pénzügyi szempontjait
- Határozza meg a tárgyalások fontos szempontjait annak érdekében, hogy biztosítsa a lehető legjobb eredményt az üzletrészük számára