Kurzusleírás

Modul 1: Bevezetés a Dynamics 365 Customer Service-be

Modul 2: Ügykezelés a Customer Service Hubbal

Modul 3: Sorok használata az ügykezelési munkaterhelés kezeléséhez

Modul 4: Rekord létrehozás és frissítés automatizálása

Modul 5: Bevezetés az egységes útvonalhoz a Customer Service-ben

Modul 6: Jogi címkézések létrehozása és kezelése

Modul 7: Szolgáltatás szintű egyezmények (SLAs) kezelése

Modul 8: Tudáskezelési megoldások létrehozása

Modul 9: Tudáscikkek használata ügyek megoldására

Modul 10: Kérdőívek készítése Customer Voice-al

Modul 11: Kérdőívek tervezése Customer Voice-al

Modul 12: Customer Voice kérdőívek küldése

Modul 13: Kérdőívek automatizálása Power Automate használatával

Modul 14: Szolgáltatásfelmérés beállítása

Modul 15: Szolgáltatások felmérése Customer Service Schedulinggel

Modul 16: Ügynök termelékenységének növelése Customer Service Workspace használatával

Modul 17: Ügynöki élmények testreszabása Ügynök Élményprofilokkal

Modul 18: Bevezetés az Omnichannel for Customer Service-be

Modul 19: Munka útvonalak és -eloszlás egységes útvonalakkal

Modul 20: SMS-csatornák bevezetése Omnichannelben

Modul 21: Chat widgetek telepítése Omnichannel használatával

Modul 22: Intelligens segédmegoldások építése Omnichannelben

Modul 23: Bevezetés a Customer Service Insights-be

Modul 24: Customer Service adatok vizualizációjának létrehozása

Modul 25: Bevezetés a Connected Customer Service és Azure IoT-be

Modul 26: Eszközök regisztrálása és kezelése Connected Customer Service használatával

Modul 27: Customer Service számára egyedi alkalmazások építése

Modul 28: Copilot Studio integrálása az Omnichannel for Customer Service-be

Összefoglalás és Következő lépések

Követelmények

  • Alapvető CRM fogalmak megértése
  • Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélszolgáltatási folyamatokkal
  • Microsoft 365 vagy Dynamics 365 környezetek ismerete

Célközönség

  • Ügyfélszolgálati szakemberek és csapatvezetők
  • CRM adminisztrátorok és Dynamics 365 konzulensek
  • IT szakemberek, akik felelősek az ügyfélszolgálati megoldásokért
 35 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák