Kurzusleírás
Modul 1: Bevezetés a Dynamics 365 Customer Service-be
Modul 2: Ügykezelés a Customer Service Hubbal
Modul 3: Sorok használata az ügykezelési munkaterhelés kezeléséhez
Modul 4: Rekord létrehozás és frissítés automatizálása
Modul 5: Bevezetés az egységes útvonalhoz a Customer Service-ben
Modul 6: Jogi címkézések létrehozása és kezelése
Modul 7: Szolgáltatás szintű egyezmények (SLAs) kezelése
Modul 8: Tudáskezelési megoldások létrehozása
Modul 9: Tudáscikkek használata ügyek megoldására
Modul 10: Kérdőívek készítése Customer Voice-al
Modul 11: Kérdőívek tervezése Customer Voice-al
Modul 12: Customer Voice kérdőívek küldése
Modul 13: Kérdőívek automatizálása Power Automate használatával
Modul 14: Szolgáltatásfelmérés beállítása
Modul 15: Szolgáltatások felmérése Customer Service Schedulinggel
Modul 16: Ügynök termelékenységének növelése Customer Service Workspace használatával
Modul 17: Ügynöki élmények testreszabása Ügynök Élményprofilokkal
Modul 18: Bevezetés az Omnichannel for Customer Service-be
Modul 19: Munka útvonalak és -eloszlás egységes útvonalakkal
Modul 20: SMS-csatornák bevezetése Omnichannelben
Modul 21: Chat widgetek telepítése Omnichannel használatával
Modul 22: Intelligens segédmegoldások építése Omnichannelben
Modul 23: Bevezetés a Customer Service Insights-be
Modul 24: Customer Service adatok vizualizációjának létrehozása
Modul 25: Bevezetés a Connected Customer Service és Azure IoT-be
Modul 26: Eszközök regisztrálása és kezelése Connected Customer Service használatával
Modul 27: Customer Service számára egyedi alkalmazások építése
Modul 28: Copilot Studio integrálása az Omnichannel for Customer Service-be
Összefoglalás és Következő lépések
Követelmények
- Alapvető CRM fogalmak megértése
- Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélszolgáltatási folyamatokkal
- Microsoft 365 vagy Dynamics 365 környezetek ismerete
Célközönség
- Ügyfélszolgálati szakemberek és csapatvezetők
- CRM adminisztrátorok és Dynamics 365 konzulensek
- IT szakemberek, akik felelősek az ügyfélszolgálati megoldásokért
Vélemények (1)
Megtanultam, hogy nem használjuk ki azt a rendszert, amelyen dolgozunk, és élveztem minden körülményt.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Kurzus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Gépi fordítás