Kurzusleírás

Bevezetés

Az eszközök beállítása a Kotlin számára

  • A parancssori eszközök használata
  • A JDK telepítése a Kotlin számára
  • Az IDE telepítése és beállítása: IntelliJ
  • A bővítmények telepítése

Kezdő lépések a Kotlin és a Kotlin szintaxissal

  • A Kotlin építészet elsajátítása
  • A Kotlin szintaxis megtanulása
  • A Kotlin főbb tulajdonságainak használata

Object-Oriented Programming és Kotlin

  • A Programming áttekintése az objektumokkal
  • Osztály létrehozása
  • Módszerek hozzáadása az osztályokhoz
  • Alapvető konstruktorok meghatározása
  • Elnevezett paraméterek és alapértelmezett értékek használata
  • Nyílt osztályok használata az öröklődés engedélyezésére
  • Absztrakt osztályok használata
  • Interfészek létrehozása és használata
  • Felülbírálás kezelése
  • Adatosztályok létrehozása
  • Singletonok és kísérőobjektumok használata
  • Felsorolások használata
  • Osztályok csoportosítása csomagokba
  • Az importálás használata
  • Az információs elrejtés megvalósítása
  • Getterek és szetterek használata
  • Láthatóságmódosítók megvalósítása
  • Az általános ismeretek megértése
  • Általános verem megvalósítása
  • Általános függvények használata

Android Alkalmazásfejlesztés a Kotlin használatával

  • Eszközök beállítása Android fejlesztéshez
    • Az Android Studio telepítése
    • Új projekt indítása
    • Az emulátor beállítása
    • A könyvtár beállítása
  • Beállítás Kotlin itt: Android
  • Munka a Hello Android keretrendszerrel és az Android SDK eszközökkel
  • Android alkalmazás fejlesztése Kotlin használatával
    • A ListActivity és a ListView használata
    • Szándékok és szándékszűrők használata
    • Egyéni nézetek használata
    • Elrendezéskezelők használata
    • Kezelése Web Services és API-k
    • Android Szolgáltatások kezelése
    • Együttműködés SQLite Database
    • Tartalomszolgáltatók használata
    • Íróadapterek
    • Párbeszédpanelek és riasztások megvalósítása (Toast)
    • A felhasználói felület megtervezése
      • Opciók és helyi menük
      • WebView
    • Az Android értesítések végrehajtása
  • Egyéni reszponzív Android alkalmazás létrehozása Kotlin használatával
  • Az Android alkalmazás közzététele a Google PlayStore-ban

iOS Alkalmazásfejlesztés Kotlin használatával

  • Az XCode 9 szolgáltatásainak és felépítésének áttekintése
  • A Swift 4 jellemzői és felépítése áttekintése
  • Kotlin és Swift hasonlóságainak és különbségeinek összehasonlítása
    • Alapok
    • Tömbök
    • Szótárak
  • Együttműködés Web Services
  • Előadás Data Management
  • Munka változókkal, konstansokkal és Swift adattípusokkal
  • A iOS felhasználói élmény optimalizálása UX és UI tervezésen keresztül
  • Felhasználói interakció hozzáadása a jobb felhasználói élmény érdekében
  • A teljesítmény optimalizálása
  • Egy iOS alkalmazás hibakeresése
  • Személyre szabott reagáló iOS alkalmazás létrehozása Kotlin használatával
  • A iOS alkalmazás közzététele az Apple AppStore-ban

Hibaelhárítás

Összegzés és következtetés

Követelmények

  • Java programozásban szerzett tapasztalat
  • Android fejlesztéssel kapcsolatos alaptapasztalat vagy jártasság
  • Swift programozásban szerzett tapasztalat
 35 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák