Kurzusleírás

Bevezetés és Beállítás

  • Mire szolgál az Android? Alapvető architektúra
  • Android Studio telepítése és konfigurálása
  • Projekt szerkezet áttekintése
  • Első "Hello World" egy virtuális eszközön

Felhasználói Felület (UI) Alapelvek

  • Alapvető elrendezések: LinearLayout, RelativeLayout
  • Gyakori nézetek: TextView, EditText, Button, ImageView
  • Lényeges nézet attribútumok
  • Alapvető vizuális tervezés és XML kezelés
  • Gyakorlat: UI létrehozása a projekt alkalmazáshoz

Interakció és Események

  • Activity osztály és élettartam áttekintése
  • Esetkezelés (OnClickListener)
  • Nézetek elérése a kódból
  • Üzenetek megjelenítése Toast segítségével
  • Gyakorlat: Interaktivitás hozzáadása az UI-hez

Alapvető Navigáció

  • Intent használata Activities indításához
  • Adatátvitel Activities között
  • Gyakorlat: Képernyőnavigáció megvalósítása

Folytatózódó Pratikus Projekt

  • Projektfejlesztés a kurzus során
  • Új tudás integrálása minden alkalommal
  • Gyakori problémák megvitatása és hibaellenőrzés

Összegzés és Következő Lépések

Követelmények

  • Alapprogramozási ismeretek (Android vagy Kotlin/Java nyelven nem feltétlenül)
  • Android Studio futtatására alkalmas számítógép
  • Érdeklődés a mobil alkalmazásfejlesztés iránt

Célközönség

  • Android alkalmazásfejlesztésbe belemérgeződő újonc fejlesztők
  • Android-be átálló junior mobilfejlesztők
  • Diákok vagy szakemberek, akik célkitűzése a saját első Android alkalmazásuk létrehozása
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák