Kurzusleírás

Bevezetés

  • Áttekintés a ChatGPT-ről és annak alkalmazásairól piaci kutatási célokra
  • Az mesterséges intelligencia szerepe a piaci kutatásban megismerése

Piaci Kutatás a ChatGPT segítségével

  • A piaci kutatási módszertani és technikai megközelítések feltárása
  • Adatszolgáltatás és elemzés a ChatGPT használatával
  • Felmérések végzése és értelmezés a ChatGPT segítségével

Ügyfélérzetelemzés a ChatGPT segítségével

  • Bevezetés az ügyfélérzet elemzésébe
  • Ügyfélvisszajelzések elemzése a ChatGPT használatával
  • Az érzetelemzés eredményeinek piaci kutatási jelentőségének megértése

Piaci Jegyek és Ajánlások a ChatGPT segítségével

  • Cselekvési irányelvek generálása a ChatGPT használatával
  • Piaci kutatási jelentések készítése a ChatGPT segítségével
  • A piaci trendek elemzése és előrejelzése a ChatGPT használatával

Piaci Kutatáshoz Szabott ChatGPT Modell testreszabása

  • Specifikus piaci kutatási projektekhez szabott ChatGPT modell finomhangolása
  • Az eltorzítások megelőzése és az etikai felhasználás biztosítása a piaci kutatásban
  • A ChatGPT teljesítményének és pontosításának optimalizálása a piaci kutatási feladatokhoz

Legjobb Gyakorlatok és Etikai Megfontolások

  • Tippek a ChatGPT hatékony használatára piaci kutatási célokra
  • Az adatvédelem és az adatbiztonság biztosítása a piaci kutatás során a ChatGPT használatával
  • Etikai megfontolások és potenciális kihívások feltárása a ChatGPT használatával

Jövőbeli Tendenciák és Fejlesztések

  • Kiemelkedő tendenciák az mesterséges intelligencia-alapú piaci kutatásban
  • Az áttörő fejlesztések és a potenciális alkalmazási területek feltárása a ChatGPT használatával

Összefoglalás és További Lépések

Követelmények

  • Alapvető számítógépes tapasztalat
  • Ismeretek piaci kutatási fogalmakkal és módszerekkel

Célközönség

  • Piaci kutatók
  • Marketing szakemberek
  • Adatelemzők
  • Vállalati stratégusok
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák