Kurzusleírás

1. Bevezetés a folyamatvezetésbe, vagy miért érdemes használni a brainstorming módszert
2. Ügyfelek/felhasználók definiálása személyre szabási technikák segítségével
3. A probléma / kihívás definiálása - a kliens helyzete
4. Üzleti érték azonosítása a projektben - követelmények és elfogadási feltételek
– User Story Maps létrehozása brainstorming technikák segítségével

  • követelmények azonosítása, definiálása, bontása és rangsorolása - eszközök és technikák, például Richard Lawrens, Elephant Carpaccio gyakorlat
  • munkaügyi esemény:
    - követelmények definiálása – követelmények azonosítása a felhasználói történet képletében
    - követelmények mérhetősége és hatékonyság kielégítése - elfogadási feltételek azonosítása egy felhasználói történethez
    - követelmények rangsorolása a projekt kliens igényei alapján
    - követelmények átvitele – hogyan biztosíthatjuk, hogy megértjük egymást – ügyfél igényeinek átadása világos felhasználói történetbe

5. Összefoglaló - retrospektív „indít, állíts meg, folytasd”

Követelmények

  • Elméleti ismeretek és/vagy gyakorlattal rendelkező személyek, akik ügyfélként terveznek és/vagy fejlesztenek szoftwares megoldásokat

Célcsoport

  • Fejlesztők
  • IT-szervezetek vezetői
  • Projektmenedzserek, PM
  • Termék tulajdonosok
  • Piacutánpusztulás osztály munkatársai
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák