Kurzusleírás

Bevezetés a Design Thinking-be

  • Elnépesítő elvek és előnyei a vállalati környezetben
  • Alkalmazása belső ügyfelekkel való együttműködés során

1. szakasz: Empátia

  • Az aktív hallgatás technikája és a megnyugtató kommunikáció
  • Bizalom felépítése belső ügyfelekkel
  • Eszközök: interjúk, megfigyelés, empátia-kártyák
  • Tevékenység: szerepjáték a belső ügyfél pozíciójának megtapasztalásához

2. szakasz: Meghatározás

  • A valódi problémák és a meggyőződéseink különbsége
  • Eszközök: “5 Miért,” problémafa, POV (Perspektíva)
  • Gyakorlati eset: a vásárlási és berendezés-kiadási folyamatok gyengéspontjainak megállapítása

A változás elleni ellenkezés kezelése és a kapcsolatmenedzsment

  • A változás elleni ellenkezés megértése és kezelése
  • Stratégiák a fogadáshoz való ösztönzésére és együttműködésre
  • Tevékenység: ellenkezés forgatókönyvek szimulációja

Gyakorlati alkalmazás a Szolgáltatások egységben

  • Csoportos munka: a jelenlegi problémák és a fejlesztési lehetőségek megismétlése
  • Összefoglaló problémakijelentés kialakítása
  • Visszajelzési munkaütemező plenáris ülésen

Zárás és a következő lépések

  • Egyéni és csoportos elkötelezettségkijelentések
  • A tanítások napi munkába való beépítése

Követelmények

  • Csapattal való munkák és munkakörnyezeti kommunikáció alapvető ismeretei
  • Szeretetség gyakorlati és együttműködő gyakorlatok elvégzéséhez

Audience

  • Szolgáltatási és műveleti csapatok
  • Csapatvezetők és menedzserek
  • Belső ügyfelekkel dolgozó szakemberek (beszerzés, IT, HR, létesítmények)
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák