Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés a Design Thinking-be
- Elnépesítő elvek és előnyei a vállalati környezetben
- Alkalmazása belső ügyfelekkel való együttműködés során
1. szakasz: Empátia
- Az aktív hallgatás technikája és a megnyugtató kommunikáció
- Bizalom felépítése belső ügyfelekkel
- Eszközök: interjúk, megfigyelés, empátia-kártyák
- Tevékenység: szerepjáték a belső ügyfél pozíciójának megtapasztalásához
2. szakasz: Meghatározás
- A valódi problémák és a meggyőződéseink különbsége
- Eszközök: “5 Miért,” problémafa, POV (Perspektíva)
- Gyakorlati eset: a vásárlási és berendezés-kiadási folyamatok gyengéspontjainak megállapítása
A változás elleni ellenkezés kezelése és a kapcsolatmenedzsment
- A változás elleni ellenkezés megértése és kezelése
- Stratégiák a fogadáshoz való ösztönzésére és együttműködésre
- Tevékenység: ellenkezés forgatókönyvek szimulációja
Gyakorlati alkalmazás a Szolgáltatások egységben
- Csoportos munka: a jelenlegi problémák és a fejlesztési lehetőségek megismétlése
- Összefoglaló problémakijelentés kialakítása
- Visszajelzési munkaütemező plenáris ülésen
Zárás és a következő lépések
- Egyéni és csoportos elkötelezettségkijelentések
- A tanítások napi munkába való beépítése
Követelmények
- Csapattal való munkák és munkakörnyezeti kommunikáció alapvető ismeretei
- Szeretetség gyakorlati és együttműködő gyakorlatok elvégzéséhez
Audience
- Szolgáltatási és műveleti csapatok
- Csapatvezetők és menedzserek
- Belső ügyfelekkel dolgozó szakemberek (beszerzés, IT, HR, létesítmények)
7 Órák