Kurzusleírás

Design Thinking belső ügyfelek számára

  • Design Thinking alapelveinek és szakaszainak frissítése
  • A belső ügyfél kontextusban történő Empathize és Define szakaszokra való összpontosítás
  • Módszerrel, hogyan javul a együttműködés és a műveleti hatékonyság

1. szakasz: Empathize (Fő hangsúly)

  • Aktív hallgatás és empátikus kommunikációs technikák
  • Empátia gyakorlatok: a belső ügyfelek lábtájékába állás
  • Szerepjátékok: beszélgetések szimulációja belső ügyfelekkel
  • Együttműködő tevékenység: empátia térképek segítségével a fájdalmi pontok valódi szükségletekkel való összekapcsolása

2. szakasz: Define (Alkalmazva a valódi szükségletekre)

  • Fájdalmi pontokból szükségletekbe: érzések átfordítása cselekvésbe
  • Csoportmunka: problémák újradefiniálása az ügyfél perspektívájából
  • Megfogalmazott és cselekvő problémamegoldások (POV)

Változás ellenállás és kapcsolatépítés

  • A belső ügyfelek ellenállásának megértése és kezelése
  • Szimuláció: ellenállási helyzetek empátiával és tisztassággal való kezelése
  • Stratégiák együttműködés előmozdítására és új megoldások elfogadására

Praktikus alkalmazás és csoportmunka

  • Közösen létrehozott tevékenység: folyamat újraelrendezése azonosított szükségletek alapján
  • Együttműködő javaslatok kidolgozása a javításra
  • Visszajelzési ülés teljes gyülekezetben: beavatkozások és kötelezettségek bemutatása

Záró és következő lépések

  • Egyéni és csapatkötelezettségek az empátia alkalmazására a napi munka során
  • Stratégiák ügyfélközpontú beszélgetés és követés fenntartására

Követelmények

  • Csapatmunkában és munkahelyi kommunikáció alapvető megértése
  • Szándék a gyakorlati és együttműködő gyakorlatokban való részvételre

Audience

  • Szolgáltató és üzemeltető csapatok
  • Csapatvezetők és menedzserek
  • Belső ügyfeleknek szánt szakemberek (beszerzés, IT, HR, létesítmények)
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák