Kurzusleírás

AI alkalmazása a közszolgáltatásokban

  • AI jelentése a szolgáltatásnyújtásban: áttekintés és definiciók
  • A kormányzati digitális átalakulás trendjei
  • AI érettség a közintézményekben

Valós életbeli Use Casek a közszolgáltatásokban

  • Automatikus űrlapfeldolgozás és befogadási folyamatok
  • AI az egészségügyi triázsban, bevándorlási dokumentumfeldolgozásban és adóanalízisben
  • Szolgáltatás személyre szabása adatokon alapuló belekötések segítségével

Nyelvi Access és polgári részvétel

  • AI fordítási és összefoglaló eszközök
  • Chatbotok és virtuális ügynökök többnyelvű kommunikációhoz
  • Hozzáférhetőség javítása különböző népességcsoportoknak

AI a Forecasting és erőforrás-tervezésben

  • AI használata a szolgáltatási igény és kapacitás előrejelzéséhez
  • Korai figyelmeztető rendszerek a csalás, engedélyezési követelmények vagy ügyeszkaláció miatt
  • AI integrálása a üzleti intelligencia folyamataiba

Etikai és műveleti szempontok

  • Előítélet, igazságszolgáltatás és magyarázhatóság az automatizált döntésekben
  • Polgári bizalom és privát élet kezelése
  • Emberi beavatkozású szolgáltatási modell tervezése

Strategic Planning az AI-gyorsított szolgáltatásnyújtáshoz

  • AI lehetőségek azonosítása a jelenlegi szolgáltatásláncokban
  • Készültség értékelése: adatok, rendszerek és munkavégzők
  • Ághatárnál túlmutató együttműködés és skálázható pilotprojektumok

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • Ismerőség az állami szolgáltatások működtetésével és szállítási mechanizmusaival
  • Érdeklődés a szolgáltatásinnovációban, polgári élményekben, vagy digitális átalakulásban
  • Nincs szükség előzetes AI-technikai ismeretekre

Célközönség

  • Közszférabeli szakemberek szolgáltatásszállító szerepekben
  • Gokormányzati részlegek, amelyek digitális átalakulásban vesznek részt
  • Üzletvezetési és innovációs csapatok adózási, egészségügyi vagy bevándorlási területeken
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák