Kurzusleírás

AI bevezetése a közszolgáltatásokban

  • Az AI jelentése a szolgáltatásnyújtásban: áttekintés és definíciók
  • Digitális átalakulási trendek a kormányzatban
  • AI érettség az állami intézmények között

Valós világbeli Use Case-ök a közszolgáltatásokban

  • Automatizált formanyomtatási és bevételi munkafolyamatok
  • AI a egészségügyi triázsban, bevándorlási dokumentumfeldolgozásban és adóelemzésben
  • Szolgáltatás személyre szabása adat alapú megoldásokkal

NyelvAccess és polgári részvétel

  • AI fordítási és összefoglaló eszközök
  • Chatbot-ok és virtuális ügynökök többnyelvű kommunikációhoz
  • Hozzáférhetőség javítása különböző népességcsoportok számára

AI aForecasting-hoz és erőforrás-tervezéshez

  • AI használata a szolgáltatásigény és kapacitás előrejelzésére
  • Rövid időn belül figyelmeztető rendszerek a csalás, megfelelés vagy ügy eszkalációra
  • AI integrálása üzleti intelligencia munkafolyamatokba

Etiikai és működtetési szempontok

  • Elhárítás, igazságosság és magyarázhatóság az automatizált döntésekben
  • Polgári bizalom és privácia kezelése
  • Ember a hurokban szolgáltatásmodellek tervezése

Strategic Planning az AI-tal erősített szolgáltatásnyújtáshoz

  • AI lehetőségek azonosítása a létező szolgáltatási láncokban
  • Készségértékelés: adatok, rendszerek és munkakör
  • Szolgáltatási pilóták és skalázható kereslet

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • Az ismertség a közszolgálati műveletekkel és szolgáltatás-leadási mechanizmusokkal
  • Érdeklődés a szolgáltatásinnováció, állampolgári élmény, vagy digitális átalakulás iránt
  • Nem szükséges előzetes technikai ismeret az AI-ról

Audience

  • A közszolgálati szakemberek, akik szolgáltatás-leadásban dolgoznak
  • Gokormányzati hivatalok, amelyek részt vesznek a digitális átalakulásban
  • A műveleti és innovációs csapatok olyan területeken, mint az adózás, egészségügy, vagy bevándorlás
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák