Kurzusleírás

Haladó eladási technikák bevezetése Leadership

  • Az elnök szerepének megértése a modern eladásokban
  • Az eladási stratégiák egyeztetése az szervezeti célokkal
  • Ügyfélközpontú eladási kultúra építése

Keresztszállási stratégiák

  • Kiegészítő termékek és szolgáltatások azonosítása
  • Értékalapú kereszteladási ajánlatok készítése
  • Sikeres kereszteladások vezetői kontextusában

Feljebb értékesítési technikák

  • Premium és magasabb értékű megoldások pozicionálása
  • ROI és értéknövelés demonstálása
  • Feljebb értékesítési javaslatok elleni ellenvetések legyőzése

Tanácsadó eladások vezetőknek

  • Átállás a tranzakciós eladásokról a kapcsolatokra alapozott eladásokra
  • Hatékony kérdésfeltételezés és aktív hallgatás technikák
  • Megoldások testreszabása a kliensek szükségletei és kihívásai szerint

Eladási lehetőségek felismerése

  • Elrejtett eladási lehetőségek felfedezése a kliens interakciókban
  • Adatok és analitika hasznosítása a lehetőségek azonosítására
  • Csapatok kiképzése új bevétellel járó források proaktív keresésére

Haladó eladási technikák integrálása a Leadership keretrendszerbe

  • Csapatok kiképzése kereszteladási, feljebb értékesítési és tanácsadó eladási megközelítésekben
  • Az eladási teljesítmény figyelése és mérése
  • A haladó stratégiák hosszú távú elfogadásának biztosítása

Pratikus gyakorlatok és esettanulmányok

  • Valós kliens kihívások alapján készült szerepjáték-szenáriók
  • Kollaboratív workshopok kereszteladási és feljebb értékesítési stratégiák kidolgozására
  • Iparágakonkénti lehetőséglekezelési gyakorlatok

Tervkészítés és Go beállítása

  • Eladási stratégia javítási terv kidolgozása
  • Mérhető célok és KPI-k beállítása
  • Fenntartható eladási vezetői siker biztosítása

Összegzés és következő lépések

Követelmények

  • Eladók vagy üzleti fejlesztők tapasztalata
  • Alapvető ismeretek az eladási folyamatokról és a ügyfélkapcsolati kezelésről
  • Jelenlegi vagy jövendőbeli vezetői pozíció egy eladással irányított szervezetben

A céglap

  • Eladási vezetők, akik fejleszteni szeretnék stratégiai eladási készségeiket
  • Csapatvezetők, akik felelősek a bevételnövekedésért
  • Business fejlesztési vezetők, akik javítani szeretnék a lehetőségek konverzióját
 35 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák