Kurzusleírás
Haladó eladási technikák bevezetése Leadership
- Az elnök szerepének megértése a modern eladásokban
- Az eladási stratégiák egyeztetése az szervezeti célokkal
- Ügyfélközpontú eladási kultúra építése
Keresztszállási stratégiák
- Kiegészítő termékek és szolgáltatások azonosítása
- Értékalapú kereszteladási ajánlatok készítése
- Sikeres kereszteladások vezetői kontextusában
Feljebb értékesítési technikák
- Premium és magasabb értékű megoldások pozicionálása
- ROI és értéknövelés demonstálása
- Feljebb értékesítési javaslatok elleni ellenvetések legyőzése
Tanácsadó eladások vezetőknek
- Átállás a tranzakciós eladásokról a kapcsolatokra alapozott eladásokra
- Hatékony kérdésfeltételezés és aktív hallgatás technikák
- Megoldások testreszabása a kliensek szükségletei és kihívásai szerint
Eladási lehetőségek felismerése
- Elrejtett eladási lehetőségek felfedezése a kliens interakciókban
- Adatok és analitika hasznosítása a lehetőségek azonosítására
- Csapatok kiképzése új bevétellel járó források proaktív keresésére
Haladó eladási technikák integrálása a Leadership keretrendszerbe
- Csapatok kiképzése kereszteladási, feljebb értékesítési és tanácsadó eladási megközelítésekben
- Az eladási teljesítmény figyelése és mérése
- A haladó stratégiák hosszú távú elfogadásának biztosítása
Pratikus gyakorlatok és esettanulmányok
- Valós kliens kihívások alapján készült szerepjáték-szenáriók
- Kollaboratív workshopok kereszteladási és feljebb értékesítési stratégiák kidolgozására
- Iparágakonkénti lehetőséglekezelési gyakorlatok
Tervkészítés és Go beállítása
- Eladási stratégia javítási terv kidolgozása
- Mérhető célok és KPI-k beállítása
- Fenntartható eladási vezetői siker biztosítása
Összegzés és következő lépések
Követelmények
- Eladók vagy üzleti fejlesztők tapasztalata
- Alapvető ismeretek az eladási folyamatokról és a ügyfélkapcsolati kezelésről
- Jelenlegi vagy jövendőbeli vezetői pozíció egy eladással irányított szervezetben
A céglap
- Eladási vezetők, akik fejleszteni szeretnék stratégiai eladási készségeiket
- Csapatvezetők, akik felelősek a bevételnövekedésért
- Business fejlesztési vezetők, akik javítani szeretnék a lehetőségek konverzióját
Vélemények (4)
Irma ránk, mint tanulókra és üzleti igényeinkre hangolt. Egyértelmű volt, hogy aktívan hallgat minket az akkor kapott tájékozott visszajelzésekből.
Siobhan - Raintree
Kurzus - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Gépi fordítás
Válaszok megoldásokkal és gyakorlati felhasználással.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurzus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Gépi fordítás
Mindenki kérdésére könnyen meg tudott válaszolni... Ez egyértelműen jelzi szakértelmét.
Yunus - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Gépi fordítás
Az ötlet, hogy bármelyik kérdést feltehetem, és egyik témáról a másikra léphetek, és az a tény, hogy a képzés a megfelelő szinten volt beállítva ahhoz, amit tudnom kellett.
Christian - Informa
Kurzus - B2B Brand Management
Gépi fordítás