Az online vagy helyszíni, oktatók által vezetett élő önérvényesítési tréningek interaktív beszélgetéseken és gyakorlati gyakorlatokon keresztül mutatják be az asszertivitás alapjait és haladó témáit. Az asszertivitás tréning „online élő tréning” vagy „helyszíni élő tréning” formájában érhető el. Helyszíni élő képzés végezhető helyben az ügyfelek telephelyén Magyarország vagy a NobleProg vállalati képzési központjaiban Magyarország. NobleProg – az Ön helyi képzési szolgáltatója
Egy rendkívül résztvevő kurzus, amely magában foglalja az egyéni és csoportos vitákat és a készségek gyakorlását, hogy lehetővé tegye a képviselők számára, hogy megosszák ötleteiket és fejlesszék készségeik szintjét.
közönség
Bárki, aki szeretné javítani az assertivitási készségeket
Aim
Ennek a kurzusnak az a célja, hogy növelje az önbizalmat és növelje a küldött azon képességét, hogy magabiztosan és határozottan kommunikáljon kollégáival és ügyfeleikkel.
Célok
A program befejezése előtt a résztvevők:
Ismerje meg és legyőzze az akadályokat az asszertív
Ismerje fel magatartási jellemzőit önmagában és másokban, és megtanulhat hatékony stratégiákat kezelni őket
Hatékonyan kommunikáljon egy széles körű emberrel, hogy elérje a win-win helyzetet, ahol lehetséges
A képzés célja az üzleti céljaik eléréséhez szükséges kompetenciák áttekintése és fejlesztése mind az egyéni munka, mind a csapatmunka tekintetében, különösen azáltal, hogy a résztvevők olyan készségeket sajátítanak el, mint például:
Hatékony kommunikációs stílus kialakítása másokkal
Kommunikációs akadályok gyakorlati elemzése és aktív technikák azok előfordulásának megelőzésére
Támogató összeszerelési kapcsolatok kiépítése
Hatékony csapatmunka
A kölcsönös befolyás tudata a csapat-egység és egység-csapat viszonylatában
Különféle technikák használatának képessége a konfliktusok kezelésére
Változtassák meg attitűdjüket és viselkedésüket konstruktívan modellezzék (pl. asszertív testtartás)
Munkamódszer
A képzést interaktívnak tervezték, ahol a résztvevők az idő több mint 80%-át osztják meg. Minden foglalkozás hasonló dinamikát követ: új gyakorlati szokások megnyitása (a tudatosság növelése érdekében), mini előadás a technikákról (tudás), új taktikák és technikák (készségek) gyakorlása. Az egyes foglalkozások lezárása után a résztvevők segédanyagokat kapnak a megbeszélt foglalkozásokhoz.
A gyakorlati anyagot egy mini előadásban összegezzük, amely elmagyarázza az elméleti alapokat és az alapvető pszichológiai mechanizmusokat, amelyeket a résztvevők az oktatóteremben végzett munka során tapasztalnak.
Mindenkinek, aki a konfliktushelyzetek hatékony és eredményes kezelésére törekszik. Képzés azoknak, akik szeretnék fejleszteni képességeiket a konfliktus felhasználásában a csapat munkájában, akik célja a konfliktuskezelési stratégiák, módszerek és technikák alkalmazásának képességének fejlesztése.
A képzés előnyei:
A konfliktushelyzetek megoldási módszereinek és technikáinak alkalmazása, hatékony konfliktuskezelés, hatékony kommunikáció konfliktushelyzetekben, a konfliktusban érintett felek elemzési igényeinek ügyes előkészítése és a probléma megfogalmazása, stresszkezelési készségek, érzelmi és asszertív technikák alkalmazása. az ilyen konfliktusok megoldásában.
A képzés során megszerzett készségek:
hatékonyan kommunikálni konfliktushelyzetekben
azonosítani a konfliktusok forrásait
a konfliktusban érintett felek igényeinek elemzése és a probléma megfogalmazása
a konfliktusok megoldásának módszereit és technikáit
az asszertivitás és az érzelmek kezelése a konfliktusmegoldásban
az asszertív manipuláció elleni védekezés elveinek alkalmazása
megfelelő magatartás konfliktusban
megvalósítani ezeket a stresszkezelést, érzelmi
Edzés módszere:
előadások, szimulációk, esettanulmányok, szerepjáték, visszajelzés a résztvevőknek
A Dr. Meredith Belbin által azonosított csapat szerepeit világszerte a szervezetekben széles körben használják. Ez a kurzus útmutatja Önt a csapat szerepek elméletén keresztül, hogy segítsen azonosítani az erősségeit az Ön előnye érdekében és a gyengeségeit a lehető legjobban kezelni. A kurzus alkalmas az egyének, akik szeretnék megtanulni, hogy jobban működjön, vagy javítja a menedzsment, csapatok. Ideális a meglévő csapatok számára is, akik együttesen megvizsgálhatják, hogyan lehet hatékonyabban dolgozni saját környezetükben.
Értékeljék saját viselkedésük irányításának szükségességét, mielőtt mások viselkedését befolyásolhatnák. Ismerje meg a rendelkezésre álló különféle kommunikációs médiumok erősségeit és gyengeségeit Kezelje belső és külső ügyfeleit és érdekeltjeit
A tanfolyam formátuma
A kurzus a következők rendkívül interaktív kombinációja lesz:
Facilitált megbeszélések Diabemutatók Gyakorlatok és esettanulmányok
Az egyre inkább globalizálódó világban multikulturálisabb környezetben dolgozunk, ahol az egyének és csoportok közötti konfliktusok lehetségesek. A konfliktusmegoldás mögött meghúzódó alapvető meggyőződés az, hogy a konfliktusok elkerülhetetlenek, de kezelhetők.
Assertiveness, az önbizalom, a tárgyalási képesség, az interperszonális és egyéb készségek kulcsfontosságúak a konfliktusok megoldásában. Hétköznapi életünkben számos olyan esettel találkozunk, amikor tudatosan vagy öntudatlanul (családtagokkal, barátokkal, ügyfelekkel, üzleti partnerekkel) kezeljük a konfliktusokat. A konfliktusmegoldás elsajátítása segít a konfliktusok hatékony megoldásában, valamint a jobb kommunikációban, a hatékony meggyőzésben, az üzleti eredmények javításában, valamint a szervezeti és személyes viselkedés és teljesítmény javításában.
Ez a kurzus elméletek és koncepciók keverékét kínálja, csoportos gyakorlatokkal és egyéni tevékenységekkel kombinálva, hogy lehetővé tegye a küldöttek számára ötletek megosztását és készségeik fejlesztését.
Célok:
Megérteni a konfliktusok alapjait és árnyalatait a szervezetekben
Kulcsfogalmak, tényezők, elméletek, típusok és modellek feltárása a konfliktusmegoldásban
A tárgyalási készségeket támogató személyiségtípusok, vezetési stílusok felfedezése
Megtanulni az asszertivitás és az önbizalom művészetét
Kísérletezni, megtapasztalni és gyakorolni a konfliktusmegoldást
Ez a kétnapos tanfolyam azoknak készült, akik jobb eredményeket szeretnének elérni az ügyfelekkel, beszállítókkal és kollégákkal folytatott tárgyalásaik során. Megtanítja azokat a készségeket és taktikákat, amelyeket a hatékony tárgyalópartnerek használnak, és építi a sikerhez szükséges önbizalmat.
A küldöttek megtanulják a különböző tárgyalási stílusokat, és megtanulják, hogyan maximalizálják személyes hatalmukat a fontos kapcsolatok védelme mellett. A kurzus nagymértékben részt vesz az előadások, beszélgetések, coaching és gyakorlatok kombinációjával.
Olvass tovább...
Utoljára frissítve:
Vélemények (8)
SAMART Goal és Negotiation Concept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Kurzus - Negotiation Skills
Gépi fordítás
A vita egyértelműsége. A tréner kapcsolatba lép a résztvevőkkel. Kellemes és boldog aurája az edzőnek.
Mona Liza - IT
Kurzus - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Gépi fordítás
Mivel 1:1 volt, a tartalom személyre szabása.
Patricia - Embraer
Kurzus - Influencing and Avoiding Conflict
Gépi fordítás
Kiváló tréner, a beszéd teljesen a közönségre szabott. Sok tartalom.
Carole - Axway
Kurzus - Communicating and Influencing For Team Members
Gépi fordítás
jó egyensúly az elméletek és gyakorlatok között
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurzus - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Gépi fordítás
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Kurzus - Assertiveness
Gépi fordítás
A csapat vs. csapat gyakorlat. Ez megmutatta nekem a erős területeim negatív viselkedéseit.
Jordan Ruegg
Kurzus - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Gépi fordítás
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurzus - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Online Assertiveness training in !country, Online Assertiveness training courses in !country, Online Weekend Assertiveness courses in !country, Online Evening Assertiveness training in !country, Online Assertiveness instructor-led in !country, Online Assertiveness instructor in !country, Online Assertiveness on-site in !country, Online Assertiveness one on one training in !country, Online Evening Assertiveness courses in !country, Online Assertiveness boot camp in !country, Online Assertiveness coaching in !country, Online Assertiveness classes in !country, Online Assertiveness training in !country, Online Assertiveness private courses in !country, Online Weekend Assertiveness training in !country, Online Assertiveness trainer in !country, Online Assertiveness instructor-led in !country