Kurzusleírás
Bevezetés a Monday.com-be
- A Monday.com áttekintése
- Főbb jellemzők és modulok (WorkManagement, CRM és WorkForms)
- Hétfő testreszabása különböző működési területekhez (értékesítés, marketing, HR, projektmenedzsment stb.)
- A hétfői felület megértése: táblák, tételek és oszlopok
Database-ok és munkafolyamatok automatizálása
- Átállás kézi adatbázisokról automatizált adatbázisokra
- Építőlapok a különböző részlegek adatainak nyomon követéséhez
- Oszlopok testreszabása konkrét üzleti igényekhez (értékesítés, projektkövetés, HR)
- Adatbevitel és frissítések automatizálása
- Automatizálás használata ismétlődő feladatok kezelésére (pl. e-mailes nyomon követés, feladatkiosztás)
- Gyakorlati gyakorlat: tábla felállítása az osztályspecifikus nyomon követéshez (pl. projektmenedzsment, értékesítési folyamat)
A WhatsApp integrálása külső API-n keresztül
- Bevezetés a WhatsApp külső API-jaiba
- A WhatsApp API-integrációs képességek áttekintése különféle üzleti funkciókhoz
- A WhatsApp összekapcsolása a hétfővel
- Valós idejű kommunikáció fenntartása ügyfelekkel, csapattagokkal vagy érdeklődőkkel
- A válaszok és nyomon követések automatizálása triggerek segítségével
- Gyakorlati gyakorlat: WhatsApp API munkafolyamat beállítása ügyfél- vagy belső csapatkommunikációhoz
Ügyfél vagy projekt állapotok kezelése
- Egyéni állapotok meghatározása különböző területekhez (pl. értékesítés, HR, marketing, projektek)
- Egyéni állapotoszlopok létrehozása munkafolyamatokhoz (pl. lead állapota, projekt előrehaladása, feladat befejezése)
- Állapotfrissítések automatizálása
- Riasztások és értesítések beállítása állapotváltozások alapján
- Gyakorlati gyakorlat: állapotfrissítési folyamat megvalósítása az ügyfélkapcsolatok vagy a projekt előrehaladásának kezelésére
A teljes hétfői csomag felhasználása
- MunkaManagement osztályokon átnyúló csapatok számára
- Feladatok és idővonalak hozzárendelése, az előrehaladás nyomon követése a részlegek között
- Automatizálás létrehozása a határidő emlékeztetőkhöz és a feladatok frissítéséhez
- CRM: leadek és kapcsolatok kezelése
- A potenciális ügyfelek/ügyfelek információinak és interakciós előzményeinek rendszerezése bármely üzleti területen
- Automatizálás létrehozása az ügyfelek támogatásához, az értékesítés nyomon követéséhez vagy a szolgáltatás frissítéséhez
- WorkForms: az adatgyűjtés automatizálása
- Egyedi űrlapok készítése belső vagy ügyféladatok gyűjtéséhez
- Űrlapok integrálása munkafolyamatokkal az adatbázisok automatikus frissítéséhez
- Gyakorlati gyakorlat: a WorkForms segítségével adatgyűjtési űrlapot hozzon létre, és kapcsolja össze egy osztályspecifikus munkafolyamattal
A többterületes automatizálás legjobb gyakorlatai
- Munkafolyamatok optimalizálása Monday.com különféle üzleti funkciókhoz
- Értékesítés, marketing, HR, projektmenedzsment és egyebek
- Tippek a hatékony automatizáláshoz és integrációhoz
- Gyakori kihívások és hibaelhárítás
- Kérdések és válaszok munkamenet
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Web alapú alkalmazások használatának ismerete
- Alapvető számítógépes ismeretek
Közönség
- Menedzserek
- Csapatvezetők
- CRM rendszergazdák
Vélemények (5)
A diákokkal való interakció módja
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurzus - Salesforce for Sales and Administration
Gépi fordítás
Megtanultam, hogy nem használjuk ki azt a rendszert, amelyen dolgozunk, és élveztem minden körülményt.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Kurzus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Gépi fordítás
Szerencsére egy az egyben voltam az edzőmmel. Ez nagyon jó volt. Victor az én tempómban dolgozott, világosan elmagyarázta a dolgokat, és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.
Craig - Superior Minerlas
Kurzus - Salesforce for End Users
Gépi fordítás
alkalmazási forgatókönyvek bevezetése
Rachel - ge ren
Kurzus - Salesforce CPQ for Administrators
Gépi fordítás
A kiképzés stílusa és módja interaktívabb volt, mint az, hogy egyszerűen csak hallgattam volna végig az egész kiképzésen. Lehetőséget adott nekem, hogy gyakoroljam a tanításait, miközben ő tartotta a kiképzést. Igazán élveztem ezt, teljes figyelmét kaptam, és kérdezte, hogy hol és mihez kellett neki mutatnia nekem. Rengeteg új funkciót tanultam meg, és most több tudománnyal rendelkezek, mint korábban. Emellett megnövekedett a bizalmam a munkám végrehajtásában és a Salesforce használatában.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Kurzus - Salesforce Lightning
Gépi fordítás