Kurzusleírás
Bevezetés
A Marketing áttekintése
- Alapfogalmak
Vevői elégedettség
- Fogyasztói vásárlás Szervezeti vásárlás Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) Ügyfél-elégedettség-elemző rendszer (CSAS) Piacfelosztás, célpiac és piaci pozicionálás Esettanulmányok
Marketing Környezeti elemzés
- Makrokörnyezetelemzés Mikrokörnyezetelemzés SWOT-elemzés Esettanulmányok
Marketing Stratégia
- 3C – Vállalati, vásárlói és versenyhelyzeti esettanulmányok
Közös értékesítési készségek
- Esettanulmányok
A Marketing Mix 4P-i
- Termék Márka és védjegy
Az ügyfelek költségének kényelme Communication
- A Marketing keverék 4R-e
Relevancia Reaction kapcsolati jutalom
- A Marketing keverék 4I-e
Érdekes érdeklődési körök kölcsönhatása Egyéniség
- A Marketing terv
Tervalkotás Tervvégrehajtás Tervdiagnózis Esettanulmányok
- Marketing Tervezés
Marketingprogramok íráskészsége Esettanulmányok
- Marketing új fejlesztése
Nemzetközi marketing Digitális marketing Integrált marketing Esettanulmányok
- Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Külön tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Marketing Vezetők
- Marketing Személyzet
- Vállalkozók
Vélemények (2)
Válaszok megoldásokkal és gyakorlati felhasználással.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurzus - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Az egész két napos képzést nagyon informatívnak és tanulságosnak találtam, de a 2. napon tárgyalt tartalom (Social Media és mobilmarketing, elemzés, valamint stratégia és tervezés) volt számomra a legértékesebb, mivel közvetlenül kapcsolódik a jelenlegi vonalamhoz. munkában.
Sithabiso - Vodacom
Kurzus - Digital Marketing
Machine Translated