Kurzusleírás

1. modul

Bevezetés a Data Science-be és az alkalmazások a Marketing-ban

  • Az elemzés áttekintése: Az elemzés típusa – prediktív, előíró, következtetéses
  • Analitikai gyakorlat itt: Marketing
  • Az Big Data és a különböző technológiák használata - Bevezetés

2. modul

Marketing egy digitális világban

  • Bevezetés a Digital Marketing-be
  • Online Advertising - Bevezetés
  • Search Motoroptimalizálás (SEO) – Google esettanulmány
  • Social Media Marketing: Tippek és titkok – Példa a Facebook-re, Twitter

3. modul

Feltáró Data Analysis & Statisztikai modellezés

  • Adatok bemutatása és megjelenítése – A Business adatok megértése hisztogram, kördiagram, oszlopdiagram, szóródiagram segítségével – Gyors következtetés – Python használata
  • Alapvető statisztikai modellezés – Trend, Szezonalitás, Klaszterezés, Osztályozás (Csak alapok, eltérő algoritmus és használat, semmi részlet nem) – Kész kód a Python-ban
  • Piaci kosárelemzés (MBA) – Esettanulmány társítási szabályokkal, támogatással, bizalommal, növekedéssel

4. modul

Marketing Analitika I

  • Bevezetés a Marketing folyamatba – Esettanulmány
  • Az adatok felhasználása a javításra Marketing Stratégia
  • A márkaeszközök, a Snapple és a márkaérték mérése – Márkapozicionálás
  • Szövegbányászat Marketing-hoz – Szövegbányászat alapjai – Esettanulmány Social Media-hoz Marketing

5. modul

Marketing Analitika II

  • Ügyfél élettartam-értéke (CLV) számítással – A CLV esettanulmánya az üzleti döntésekhez
  • Az eset és hatás mérése kísérletekkel – Esettanulmány
  • Tervezett emelkedés kiszámítása
  • Data Science Online Advertising – Kattintási arány konverzió, Webhelyelemzés

6. modul

A regresszió alapjai

  • Mit tár fel a regresszió és az alapvető Statistics (a matematikából nem sok részlet)
  • A regressziós eredmények értelmezése – esettanulmány segítségével Python
  • Log-Log modellek megértése – Esettanulmány a Python használatával
  • Marketing Mix modellek – Esettanulmány a Python használatával

7. modul

Osztályozás és klaszterezés

  • Az osztályozás és klaszterezés alapjai – Használat; Algoritmusok említése
  • Az eredmények értelmezése – Python Programok kimenettel
  • Ügyfélcélzás osztályozás és klaszterezés használatával – Esettanulmány
  • Business Stratégiafejlesztés – Példa a Email Marketing-ra, Promóciók
  • Big Data Technológiák igénye az osztályozásban és klaszterezésben

8. modul

Idősor elemzés

  • Trend és szezonalitás – Python vezérelt esettanulmány – vizualizációk használata
  • Különböző idősoros technikák – AR és MA
  • Idősoros modellek – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Használat és példák a Python-mal) – Esettanulmány
  • Idősor előrejelzés a Marketing kampányhoz

9. modul

Ajánlás Motor

  • Személyre szabás és Business stratégia
  • Különböző típusú személyre szabott ajánlások – együttműködésen alapuló, tartalom alapú
  • Különböző algoritmusok az ajánlási motorhoz – felhasználó által vezérelt, tételvezérelt, hibrid, Matrix faktorizálás (csak az algoritmusok említése és használata Mathematical részletek nélkül)
  • Növekményes bevételre vonatkozó ajánlási mérőszámok – Részletes esettanulmány

10. modul

Az értékesítés maximalizálása a Data Science használatával

  • Az optimalizálási technika alapjai és felhasználási területei
  • Készletoptimalizálás – Esettanulmány
  • ROI növelése a Data Science segítségével
  • Lean Analytics – Startup Accelerator

11. modul

Data Science az Árképzés és amp; Promóció I

  • Árképzés – A nyereséges növekedés tudománya
  • Kereslet Forecasting technikák - Modellezze és becsülje meg az ár-válasz keresleti görbék szerkezetét
  • Árképzési döntés – Az árképzési döntés optimalizálása – Esettanulmány a Python használatával
  • Promóciós elemzés – Alapszámítási és Kereskedelemfejlesztési Modell
  • Promóció használata a jobb stratégia érdekében – Értékesítési modell specifikáció – Multiplikatív modell

12. modul

Data Science az Árképzés és promóció II

  • Bevétel Management – A romlandó erőforrások kezelése több piaci szegmensben
  • Termékcsomagolás – Gyorsan és lassan mozgó termékek – Esettanulmány a Python-mal
  • A romlandó Go termékek és szolgáltatások árazása – Légitársaság & Szállodai árképzés – Sztochasztikus modellek említése
  • Promóciós mutatók – hagyományos és közösségi

Követelmények

A tanfolyamon való részvételhez nincs szükség speciális követelményekre.

 21 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (5)

Rokon tanfolyam

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

35 Hours

MATLAB Fundamentals, Data Science & Report Generation

35 Hours

Jupyter for Data Science Teams

7 Hours

Python Programming for Finance

35 Hours

Rokon kategóriák