Kurzusleírás

Modul 1

Bevezetés az adattudományba és alkalmazásai a marketingben

  • Analitikai áttekintés: Analitikai típusok – előrejelző, előírási, következtető
  • Analitika a marketingben
  • Nagy adatok és különböző technológiák használata – bevezetés

Modul 2

Marketing a digitális világban

  • Bevezetés a digitális marketingbe
  • Online reklám – bevezetés
  • Keresőmotor-optimálás (SEO) – Google esettanulmány
  • Sociaal média marketing: tippek és titkok – Facebook és Twitter példája

Modul 3

Exploratory Data Analysis és statisztikai modellkészítés

  • Adat megjelenítés és vizualizálás – üzleti adatok megértése hisztogram, kördiagram, oszlopdiagram és szórásdiagram segítségével – gyors következtetés – Python használata
  • Alap statisztikai modellkészítés – trend, szezonális hatások, csoportosítás, osztályozás (csak alapok, különböző algoritmusok és használatuk, nem részletek) – Python kész kód
  • Piaci kosáranalízis (MBA) – esettanulmány az asszociációs szabályok, támogatás, bizalom és emelkedés segítségével

Modul 4

Marketing analitika I

  • Bevezetés a marketingfolyamatba – esettanulmány
  • Adatok felhasználása a marketingstratégia javítására
  • Márkaérték mérés – Snapple és márkaérték – márkahelyezés
  • Szövegbányászat a marketingben – szövegbányászat alapjai – esettanulmány a sociaal média marketingben

Modul 5

Marketing analitika II

  • Üzleti döntésekre vonatkozó Üzleti Életérték (CLV) kiszámítása – CLV esettanulmány
  • Kockázat és hatás mérése kísérletekkel – esettanulmány
  • Előrejelzett emelkedés kiszámítása
  • Adattudomány az online reklámozásban – kattintási arány átalakítása, weboldal-analitika

Modul 6

Regreszió alapjai

  • A regreszió leleplezése és alap statisztika (nem túl sok matematikai részlet)
  • Regreszió eredményeinek értelmezése – esettanulmány Python használatával
  • Log-log modell megértése – esettanulmány Python használatával
  • Marketing mix modellek – esettanulmány Python használatával

Modul 7

Osztályozás és csoportosítás

  • Osztályozás és csoportosítás alapjai – használat; algoritmusok említése
  • Az eredmények értelmezése – Python programokkal és kimenetekkel
  • Üzleti célcsoportok meghatározása osztályozás és csoportosítás segítségével – esettanulmány
  • Üzleti stratégia javítása – példa az e-mail marketingre és akciókra
  • Nagy adatok technológiáinak szükségessége az osztályozás és csoportosításban

Modul 8

Idősoranalízis

  • Trend és szezonális hatások – Python alapú esettanulmány – vizualizációk
  • Különböző idősor technikák – AR és MA
  • Idősor modellek – ARMA, ARIMA, ARIMAX (használat és példák Pythonnal) – esettanulmány
  • Idősor előrejelzés marketingkampányra

Modul 9

Ajánló motor

  • Személyre szabás és üzleti stratégia
  • Különböző személyre szabott ajánlások típusai – együttműködő és tartalom alapú
  • Ajánló motorhoz használt különböző algoritmusok – felhasználó alapú, tárgy alapú, hibrid és mátrix faktorisálás (csak említés és használat az algoritmusokkal, nélkül matematikai részletek)
  • Ajánlómértékek növekedő bevétellel – részletes esettanulmány

Modul 10

Eladások maximalizálása adattudomány segítségével

  • Optimalizálási technika alapjai és használata
  • Készletoptimalizálás – esettanulmány
  • Bevétel-növekedés (ROI) növelése adattudomány segítségével
  • Lean analitika – startup gyorsítás

Modul 11

Adattudomány az árazásban és promócióban I

  • Árazás – a profitábilis növekedés tudománya
  • Keresletelőrejelzési technikák – modell és a kereslet-árgörbe struktúra becslése
  • Árazási döntések – Árazási döntések optimalizálása – esettanulmány Python használatával
  • Promóció analitika – alapértékek kiszámítása és kereskedelmi promóció modell
  • Promóció jobb stratégiákra használata – eladási modell specifikáció – szorzómodell

Modul 12

Adattudomány az árazásban és promócióban II

  • Bevételkezelés – hanyatló erőforrások kezelése több piaci szegmenssel
  • Termékcsomagolás – gyors és lassú eladási termékek – esettanulmány Pythonnal
  • Élettartamú termékek és szolgáltatások árazása – Légi- és szállodai árak – stokasztikus modellek említése
  • Promóció mértékek – hagyományos és sociais

Követelmények

Nincs szükség különleges előfeltételekre, hogy részt vehessen ezen a kurzuson.

 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák