Kurzusleírás

Bevezetés

1. hét: Mobile Development áttekintése

  • Mobil ökoszisztémák és platformok
    • A mobil operációs rendszerek áttekintése (iOS és Android)
    • Főbb különbségek a iOS, Android és a többplatformos fejlesztés között
    • Népszerű alkalmazásboltok (Apple App Store, Google Play Store)
    • Bevezetés a natív, hibrid és platformok közötti fejlesztésbe
  • Natív vs hibrid vs cross-platform
    • Az egyes fejlesztési módszerek előnyei és kihívásai
    • A Swift (iOS esetén), Kotlin (Android esetén) és React natív (platformok közötti) áttekintése
    • A kód lefordítása mobilplatformokra (JavaSzkriptből natív kódba a React Natívban)
  • Programming Alapok
    • Bevezetés a programozási fogalmakba (változók, adattípusok, függvények, vezérlési folyamat)
    • A Swift, Kotlin és Java szkript szintaxisának összehasonlítása
    • Egyszerű programok írása Swift, Kotlin és JavaScript segítségével
  • Fejlesztési környezetek beállítása
    • Az Xcode és a Android Studio telepítése
    • React Natív CLI és Expo beállítása
    • Alapvető „Hello World” alkalmazások futtatása szimulátorokon és emulátorokon

2. hét: Bevezetés a Swift, Kotlin és Java szkriptbe

  • Swift Programming – iOS
    • Változók, konstansok és adattípusok a Swift-ben
    • Control flow utasítások ( if , switch , hurkok)
    • Funkciók és paraméterek a Swift-ben
    • Az Xcode felületének és a Swift játszótereknek bemutatása
  • Kotlin Programming – Android
    • Változók, adattípusok és függvények a Kotlin-ben
    • A Kotlin nullbiztonságának megértése
    • Az áramlási és hurokszerkezetek szabályozása
    • Bevezetés a Android Studio felületébe és a Kotlin Playgroundba
  • JavaForgatókönyv a React Native számára
    • Változók, állandók és vezérlőfolyamatok a JavaScriptben
    • Az ES6 jellemzői: nyílfüggvények, sablonliterálok és strukturálás
    • Alapvető JavaScript programok írása és futtatása a React Native nyelven az Expo segítségével

3. hét: iOS Felhasználói felület tervezése

  • UI Element itt: iOS
    • Az UIKit és a SwiftUI bemutatása
    • UI-elemek, például gombok, címkék és szövegmezők hozzáadása és testreszabása
    • Az Interface Builder használata a felhasználói felület megtervezéséhez
    • Forgatókönyvekkel való munka és többképernyős felhasználói felület tervezése
  • Automatikus elrendezés és megszorítások
    • Az automatikus elrendezési rendszer megértése
    • Megszorítások használata az adaptív elrendezésekhez különböző képernyőméreteken
    • Veremnézetek létrehozása és a felhasználói felület elemeinek dinamikus módosítása
  • SwiftA felhasználói felület alapjai
    • Bevezetés a deklaratív felhasználói felület kialakításába a SwiftUI-ban
    • Egyszerű felhasználói felület-összetevők készítése SwiftUI használatával

4. hét: Android Felhasználói felület tervezése

  • XML Elrendezések itt: Android
    • Bevezetés a XML alapú elrendezésbe
    • Gyakori elrendezések használata: LinearLayout, RelativeLayout, ConstraintLayout
    • UI-elemek hozzáadása és testreszabása: gombok, szövegnézetek, képnézetek
    • A ConstraintLayout használata reszponzív és dinamikus elrendezésekhez
  • Anyagtervezés
    • Az anyagtervezési elvek integrálása (színek, ikonok, tipográfia)
    • Anyagi összetevők használata (gombok, lebegő akciógombok, kártyák)
    • Témák és stílusok megvalósítása Android alkalmazásokhoz

5. hét: React Natív felhasználói felület kialakítása

  • React Natív Flexbox elrendezés
    • A Flexbox megértése a reszponzív elrendezéshez
    • Oszlop- és soralapú elrendezések készítése
    • UI összetevők stílusa Flexbox tulajdonságokkal (justifyContent, alignItems stb.)
  • React Natív összetevők
    • Az alapvető összetevők, például Text , View , TextInput és Button használata
    • Interaktív UI-elemek, például űrlapok és gombok létrehozása
    • A ScrollView összetevő használata dinamikus tartalomhoz

6. hét: Adatkezelés itt: iOS és Android

  • iOS Adatkezelés
    • A UserDefaults használata az egyszerű adatmegmaradás érdekében
    • Az összetett adatok helyi tárolására szolgáló alapadatok bemutatása
    • Adatok lekérése API-kból az URLSession használatával
    • A JSON-adatok elemzése és megjelenítése a felhasználói felületen
  • Android Adatkezelés
    • A SharedPreferences használata kis mennyiségű adat tárolására
    • Az SQLite és a Room Persistence Library bemutatása adatbázisok kezelésére
    • Adatok lekérése API-kból a Retrofit segítségével
    • JSON elemzése és API-válaszok kezelése

7. hét: React Natív állapot Management és API-k

  • Állapot és kellékek React Native
    • Adatfolyam kezelése React Natív komponenseken belül
    • useState hook használata a helyi összetevő állapotának kezelésére
    • Adattovábbítás a szülő és a gyermek összetevők között kellékeken keresztül
  • Adatok lekérése a React natív nyelven
    • A Fetch API és az Axios használata HTTP-kérésekhez
    • A lekért adatok megjelenítése listákban ( FlatList , SectionList segítségével)
    • Megmaradt adatok helyben az AsyncStorage használatával a React Native-ban

8. hét: Navigáció itt: iOS és Android

  • iOS Navigáció
    • Bevezetés a navigációs vezérlőkbe és több képernyő kezelésébe
    • Sebességek használata a nézetvezérlők közötti átmenethez
    • Adattovábbítás a nézetvezérlők között
    • A TabBar és a NavigationBar megvalósítása a strukturált navigációhoz
  • Android Navigáció
    • Az Activities és az Intents funkciók használata többképernyős alkalmazásokhoz
    • Adattovábbítás Activiti között a Bundles használatával
    • Navigációs fiók és BottomNavigationView létrehozása
    • Töredékek megvalósítása a rugalmas felhasználói felület navigációhoz

9. hét: Navigáció React natív nyelven

  • React Navigációs alapismeretek
    • Telepítés és beállítás React Navigáció
    • A Stack Navigator használata képernyőátmenetekhez
    • A Tab Navigator és a Drawer Navigator megvalósítása az összetett navigációhoz
    • Paraméterek átadása a képernyők között és a navigációs állapot kezelése

10. hét: Speciális funkciók

  • iOS Speciális funkciók:
    • Alapvető hely és térképek
      • Accessaz eszköz helyének meghatározása a központi hellyel
      • Térképek megjelenítése a MapKit segítségével
      • A földrajzi helymeghatározás és a felhasználó helyének nyomon követése
    • Fényképezőgép és média
      • Accessaz eszköz kamerájával és fotókönyvtárával
      • Képek rögzítése és megjelenítése az UIImagePickerController segítségével
      • Médiafájlok tárolása és visszakeresése
  • Android Speciális funkciók
    • Helyszín és térképek
      • Az Google Maps API használata a térképek és a felhasználó helyének megjelenítéséhez
      • AccessGPS adatok kezelése és a földrajzi helymeghatározás kezelése
    • Fényképezőgép és média
      • A CameraX használata fotók készítésére és a kameraengedélyek kezelésére
      • Képek megjelenítése és adathordozók kezelése
  • React Natív speciális szolgáltatások
    • React Natív térképek
      • Térképek integrálása react-native-maps segítségével
      • Hely alapú szolgáltatások kezelése (földrajzi helymeghatározás, útvonaltérkép)
    • Kamera és média hozzáférés
      • A React Native Camera könyvtár használata fényképek készítéséhez
      • Accessaz eszköz médiatárolása és fájlok kezelése

11. hét: Hibakeresés és tesztelés

  • iOS Hibakeresés és tesztelés
    • Xcode debugger használata
      • Töréspontok beállítása és a változók vizsgálata az Xcode-ban
      • A konzol használata valós idejű hibakereséshez
      • Gyakori hibakeresési problémák és megoldásuk
    • Egységteszt itt: iOS
      • Egységtesztek írása és futtatása XCTest keretrendszerrel
      • Objektumok kigúnyolása és a felhasználói felület összetevőinek tesztelése
  • Android Hibakeresés és tesztelés
    • A Logcat használata a Android Studio-ban
      • A hibák naplózása és elemzése a Logcat segítségével
      • Android alkalmazások hibakeresése töréspontokkal
    • Egységteszt itt: Android
      • Íróegység-tesztek JUnit segítségével
      • Android UI összetevők tesztelése Espresso-val
  • React Natív hibakeresés és tesztelés
    • React Natív hibakereső eszközök
      • A Chrome DevTools és a React Native Debugger használata valós idejű hibakereséshez
      • Konzolnaplók és hálózati kérések vizsgálata
    • Unit testing in React Native
      • Írási egységtesztek Jest és enzim segítségével
      • Tesztelés React Natív összetevők és tesztesetek kezelése

12. hét: Alkalmazástelepítés és Capstone Project

  • Telepítés és elosztás
    • iOS Az App Store beküldése
      • Alkalmazás előkészítése terjesztésre (ikonok, tanúsítványok, kiépítési profilok)
      • Az App Store Connect használatával küldje el az alkalmazást felülvizsgálatra
      • A TestFlight használata béta teszteléshez
    • Android Play Áruház beküldése
      • Az APK előkészítése és az alkalmazás aláírása terjesztésre
      • Az Google Play Console használata az alkalmazások beküldéséhez és nyomon követéséhez
      • A Play Áruház irányelveinek és irányelveinek megértése
  • Capstone projektfejlesztés
    • Végső projektfejlesztés
      • Ön által választott, teljesen működőképes alkalmazás létrehozása
      • Speciális funkciók, például API-hívások, navigáció, média és helymeghatározás
      • A végső alkalmazás bemutatása és demója a társaknak és az oktatóknak

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A programozási fogalmak alapvető ismerete
  • A JavaScript alapismeretei

Közönség

  • Mobil fejlesztők
  • Programozók
 420 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák