Kurzusleírás
- Ügyféltípusok és meglévő ügyfélkapcsolatok
- „A szimpatikus szervezet”
- CRM Toolkit
- A keresztértékesítési lehetőségek azonosítása
- A CRM elérése
- Egyéni cselekvési tervek az eredmények javítására
Vélemények (3)
Joe nagyszerű volt, nagyon érdekes és jól ismerte a témát. Kiváló munka, köszönöm szépen még egyszer!
Cerys - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás
Ez egy nagyon informatív munkaülétszaka volt, és sok hasznos fejlesztési ötletet szerezhtünk, amit alkalmazhatunk vállalatunkban. Joe jól vezette a beszélgetéseket és tevékenységeket - az általa kinyert téma és tevékenységek nagyon érdekesek voltak, és mindannyian sokat tanultunk belőlük. A kurzus mindenki számára alkalmazható és hasznos volt, hiszen a teremben különböző emberek voltak jelen.
Emily Ferris - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás
Egy új szemléletet adott nekem a CRM-ről. Az utolsó képzés, amit erre vonatkozóan kaptam, 10 évvel ezelőtt volt, ezért ez egy kiváló lehetőség volt az ismereteim frissítésére és néhány új készség megszerzésére.
Marc Wilson - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás