Kurzusleírás
- Ügyféltípusok és meglévő ügyfélkapcsolatok
- „A szimpatikus szervezet”
- CRM Toolkit
- A keresztértékesítési lehetőségek azonosítása
- A CRM elérése
- Egyéni cselekvési tervek az eredmények javítására
Vélemények (3)
Joe nagyszerű volt, igazán megnyerő és ismerte a dolgát. Remek előadás, még egyszer köszönöm!
Cerys - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás
Egy nagyon informatív session volt, és sok hasznos javítási ötlettel jöttünk haza, amit a vállalkozásunkban kellene megvalósítani. Joe szórakoztató volt, és jól vezette a beszélgetéseket és tevékenységeket – a tevékenységek és tárgyalási témák igazi érdekesek voltak, és mindegyikünk sok mindent tanult. Egy olyan kurzus volt, amely mindenkinek hasznos és alkalmas volt, mivel az előadóteremben különböző emberek voltak.
Emily Ferris - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás
Új szemszögből tudtam szemlélni a CRM-t, az utóbbi 10 év alatt először kaptam képzést ezen a területen, és ez egy kitűnő lehetőség volt a frissítéshez és új készségek megszerzéséhez.
Marc Wilson - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás