Kurzusleírás
Bevezetés
Fejlesztői környezet beállítása
A C++ alapjai játékhoz
Az Unreal felhasználói felület testreszabása
Az első projekt elkészítése
Tájképek készítése
Szintek blokkolása
Jelenet összeállítása
Anyagok alkalmazása és speciális effektusok létrehozása
Eszközök exportálása és importálása a tervezéshez
Utófeldolgozási effektusok hozzáadása
Egyedi megjelenés kialakítása
Unreal Visual Scripting Language és a Blueprint Editor
Filmművészet alkotása
A teljesítmény optimalizálása
A játék becsomagolása terjesztésre
Összefoglalás, és következtetés
Követelmények
- Játékfejlesztési tanulási vágy.
- Programming tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Kezdő játékfejlesztők
Vélemények (7)
Sok gyakorlat és segítség. Hasznos volt a tréner számára, hogy az egyéni projektdokumentumainkat felhasználva segíthetett a probléma megoldásában és a gyakorlatok elvégzésében. {Rengeteg lehetőség a kérdések feltevésére is.
Matthew - Teledyne
Kurzus - Advanced C++
Machine Translated
az előadások és gyakorlatok egyensúlya, a ritmus, az oktatói tudás és a pedagógiai készség
Armando Pinto - EID
Kurzus - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Számos különböző eszközt mutattunk be (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...), ami igazán nagyszerű volt, hogy rendelkezünk egy olyan alapismerettel, amelyet bővíthetünk, amikor szükségünk lesz ezeknek az eszközöknek a használatára.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Kurzus - C++ 11 Programming
Machine Translated
Good coverage of the topic
Steven Irrgang - Raytheon Australia
Kurzus - Writing Simpler Cleaner Code with C++ 17
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating
Andrea Pomatto
Kurzus - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
hogyan használhatjuk a fenntartott szavakat és a bevált gyakorlatokat az objektumorientált Programming használatakor. hogyan támaszkodhatunk a cpp hivatkozásra, hogy megismerjük a kívánt témákat
Alejandro - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Kurzus - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
Jó példák, összpontosítson a legtöbb hasznos anyagra
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurzus - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated