Kurzusleírás

    Az emberek nem hoznak döntéseket vákuumban A számok pszichológiája Hogyan értékelik az emberek egy sorozatban az árakat. Az eladási opciók használata összehasonlítással Hogyan hozzunk létre opciókat a maximális eladáshoz, 1. rész Hogyan hozzunk létre opciókat a maximális eladáshoz, 2. rész Hogyan hozzunk létre lehetőségeket a maximális értékesítéshez értékesítés, 3. rész Az árvégződések hatásai a nem luxuspiacokon Luxuscikkek árazása Hogyan lehet növelni az észlelt értéket egy árucsomagban Eladási árképzés Tárgyalási és ajánlattételi alapelvek A minőség és az érték megítélésének növelése az ár használatával Egyéb árképzési stratégiák

Követelmények

Ez nem igényel valódi előfeltételeket, csak az a vágy, hogy javítsák az értékesítést és az üzleti eredményeket a világ néhány legnagyobb vállalata és vezető viselkedési gondolkodója – köztük a Nobel-díjasok – által kifejlesztett bevált üzleti ötletek és tudomány segítségével.

 7 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (2)

Rokon tanfolyam

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Rokon kategóriák