Kurzusleírás

Bevezetés a Microsoft Power Platformba

  • A Power BI, Power Apps és Power Automate áttekintése
  • Hogyan csatlakoztató az adatokat, logikát és információkat a Power Platform
  • Az alacsony-kódos üzleti megoldások fő előnyei

Kezdés a Power BI-val

  • A Power BI Desktop telepítése és konfigurálása
  • Kapcsolat létrehozása Excel-lel, adatbázisokkal és online adatforrásokkal
  • Adatkezelés és átalakítás a Power Query segítségével
  • Interaktív irányítópultok készítése és közzététele

Bevezetés a Power Apps-be

  • A Power Apps környezet ismeretei
  • Adatforrásokból alkalmazások létrehozása a területképesség használatával
  • Alkalmazás elrendezésének és űrlapjainak tervezése
  • Logika és interaktivitás hozzáadása a Power Fx képletekkel

A Power Apps összekötése adatforrásokkal

  • Az adattároló rendszerek, mint a Dataverse, SharePoint és Excel használata
  • űrlapok, galériák és vezérlők munkavégzése
  • CRUD-műveletek implementálása az alkalmazásban

Bevezetés a Power Automate-be

  • Folyamattípusok áttekintése: automatizált, azonnali és ütemezett
  • Automatizálási folyamatok létrehozása és tesztelése
  • A Power Automate összekötése a Power Apps-szel és a Power BI-val
  • Sablonok és kapcsolók használata gyakori üzleti forgatókönyvek esetén

A Power Apps, Power Automate és Power BI integrációja

  • Adatok átadása alkalmazások és folyamatok között
  • Az automatizálás indítása a Power Apps eseményeiből
  • A Power BI irányítópultok beágyazása a Power Apps-be
  • Az egész folyamat koordinálása az összes három eszközzel együtt

Biztonság, felügyelet és megoldások megosztása

  • Engedélyek és adatelérés kezelése
  • Környezeti és szerepköralapú felügyelet
  • A Power Platform megoldások üzembe helyezése és megosztása

Záróprojekt: Integrált üzleti megoldás készítése

  • Egyszerű üzleti folyamatmunkafolyamat tervezése
  • Adatbeviteli és érvényesítési alkalmazás készítése a Power Apps használatával
  • Értesítések és jóváhagyások automatizálása a Power Automate segítségével
  • Real-time jelentési irányítópult készítése a Power BI-ban

Összefoglalás és további lépések

Követelmények

  • Alapvető adatkezelési és jelentéskészítési folyamatok ismerete
  • Microsoft Excel vagy más Office alkalmazások alapvető ismerete

Célcsoport

  • Üzleti analitikusok
  • Adat- és folyamatautomatizálási szakemberek
  • Főnökökk és döntéshozók
  • Üzleti műveleteket támogató IT szakemberek
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák