Kurzusleírás

Bevezetés az AI-ba az AR/VR-ben játékokhoz

  • Az AI szerepe a modern játékokban
  • AI-vezérelt AR/VR technológiák a szórakoztatásban
  • Trendek az AI-alapú magával ragadó játékban

AI-alapú NPC-k és játék interaktivitás

  • Intelligens NPC-k készítése mesterséges intelligencia segítségével
  • AI-vezérelt döntéshozatal az NPC viselkedéséhez
  • A játékos-NPC interakció javítása gépi tanulással

Valós idejű AI az AR/VR játékokban

  • AI használata a valós idejű feldolgozáshoz és a késleltetés csökkentéséhez
  • A felhasználói élmény javítása AI-alapú interakciókkal
  • Technikák AI-alapú dinamikus történetmeséléshez játékokban

AI a magával ragadó történetmeséléshez és tartalomkészítéshez

  • AI által generált narratívák és történetszálak létrehozása
  • AI által támogatott tartalomkészítés AR/VR médiában
  • AR/VR környezetek személyre szabása AI segítségével

AI-vezérelt kiterjesztett valóság a játékokban

  • AI-alapú AR-játékélmények építése
  • A számítógépes látás integrálása AR-vel a magával ragadó játékmenet érdekében

AI a virtuális valóságban a továbbfejlesztett felhasználói interakcióért

  • AI-vezérelt szimulációk megvalósítása VR környezetekben
  • AI használata a virtuális világok adaptálására és személyre szabására

Praktikus gyakorlat: mesterséges intelligenciával továbbfejlesztett AR/VR projektek készítése

  • AI által továbbfejlesztett AR/VR játékalkalmazások fejlesztése
  • Valós idejű mesterséges intelligencia modellek megvalósítása játékmotorokban

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Játékfejlesztésben vagy médiagyártásban szerzett alaptapasztalat
  • AR/VR eszközök és keretrendszerek ismerete

Közönség

  • Játékfejlesztők
  • Média specialisták
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák