Kurzusleírás

Bevezetés az AI és AR/VR játékok világába

  • Az AI szerepe a modern játékokban
  • AI-meghajtott AR/VR technológiák a szórakoztatásban
  • Tendenciák az AI által meghajtott imerzív játékok terén.

AI-meghajtott NPC-k és játék interaktivitása

  • Intelligens NPC-k készítése az AI segítségével.
  • NPC viselkedéshez tartozó AI-meghajtott döntéshozatal.
  • Játékos-NPC interakció javítása gépi tanulással.

Valós időben történő AI-meghajtott AR/VR játék

  • Az AI alkalmazása a valós idejű feldolgozásra és késleltetés csökkentésére.
  • Felhasználói élmény javítása az AI-meghajtott interakciók segítségével.
  • Technikák AI-alapú dinamikus történetezéshez a játékokban.

AI az imerzív történetezés és tartalomkészítés szolgálatában

  • AI-meghajtott narratívák és történetvonalak létrehozása.
  • AI-segítő tartalomkészítés az AR/VR média terén.
  • Személyre szabott AR/VR környezetek létrehozása az AI segítségével.

Az AI által meghajtott erősített valóság a játékokban

  • AI-meghajtott AR játékélmények készítése.
  • Kameraállás integrálása az AR-ba imerzív játszmáért.

Az AI a virtuális valóságban a felhasználói interakció javítása érdekében

  • AI-meghajtott szimulációk implementálása a VR környezetekben.
  • Virtuális világok alkalmazkodásának és személyre szabásának AI-meghajtott technikái.

Gyakorlati munka: AI-jellegű AR/VR projektek készítése

  • AI-jellegű AR/VR játékalapművek fejlesztése.
  • Valós időben történő AI-modell implementálása a játék motorkörnyezetekben.

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Alapvető tapasztalatok a játékfejlesztésben vagy a médiaelőállításban
  • Ismeretek AR/VR eszközeivel és keretrendszerekkel.

Célcsoport

  • Játékfejlesztők
  • Médiaszakemberek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák