Kurzusleírás

AI bevezetése az AR/VR játékokban

  • AI szerepe a modern játékokban
  • AI vezérelt AR/VR technológiák a szórakoztatásban
  • Trendek az AI vezérelt immerszív játékokban

AI vezérelt NPC-k és játék interaktivitás

  • Intelligens NPC-k építése AI segítségével
  • AI vezérelt döntéshozatal az NPC viselkedéséhez
  • Játékos-NPC interakció javítása gépi tanulással

Valós idejű AI az AR/VR játékokban

  • AI használata valós idejű feldolgozáshoz és késleltetés csökkentéséhez
  • Felhasználói élmény javítása AI vezérelt interakciókkal
  • Technikák az AI alapú dinamikus történetíráshoz játékokban

AI immerszív történetmeséléshez és tartalomkészítéshez

  • AI által generált történetek és cselekmények létrehozása
  • AI segítségű tartalomkészítés AR/VR médiában
  • AR/VR környezetek személyreszabása AI segítségével

AI vezérelt augmentált valóság a játékokban

  • AI vezérelt AR játékélmény létrehozása
  • Számítógépes látás integrálása AR-vel immerszív játékhoz

AI a virtuális valóságban javított felhasználói interakciókhoz

  • AI vezérelt szimulációk implementálása VR környezetekben
  • AI használata virtuális világok alkalmazkodásához és személyreszabásához

Gyakorlatok: AI javított AR/VR projektek készítése

  • AI javított AR/VR játékalkalmazások fejlesztése
  • Valós idejű AI modellek implementálása játékmotorokban

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Játékfejlesztés alapismeretei vagy média előállítás
  • Ismeret az AR/VR eszközök és keretekről

Audience

  • Játékfejlesztők
  • Média szakemberek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák