Kurzusleírás

Bevezetés az mesterséges intelligencia AR és VR technológiáiban

  • Az AR és VR technológiák áttekintése
  • A mesterséges intelligencia szerepe az immersív élményekben
  • Az mesterséges intelligenciával támogatott AR/VR alkalmazások jelenlegi tendenciái

Alapvető AI konceptusok az AR/VR-ben

  • Az AR/VR számára alapvető gépi tanulási alapelvek
  • Mesterséges intelligencia-alapú interaktivitás és felhasználói élmény javítása

AI algoritmusok az AR/VR rendszerekben

  • Minta felismerés és objektum követés
  • Természetes nyelvi feldolgozás a VR környezetben
  • Mesterséges intelligencia segítségével történő gestus és mozgás felismerése

AI az AR/VR rendszerek valós idejű feldolgozásához

  • Valós időben történő adatfeldolgozás és -elemezés a mesterséges intelligencia segítségével
  • Késleltetés csökkentése az immersív rendszerekben

Interaktív AR/VR alkalmazások készítése a mesterséges intelligencia segítségével

  • Mesterséges intelligencia-alapú immersív játékélmények
  • A mesterséges intelligencia szimulációs és képzési alkalmazásai az AR-ban

Gyakorlat: AI-felhasználó AR/VR projektek fejlesztése

  • Mesterséges intelligencia modellek implementálása az AR/VR interaktivitásért
  • A mesterséges intelligencia könyvtárak használata a Unity vagy Unreal Engine-ben
  • Mesterséges intelligenciával támogatott AR/VR alkalmazások készítése és tesztelése

Kihívások és jövőbeli trendek a mesterséges intelligencia AR/VR alkalmazásaiban

  • A mesterséges intelligencia-AR/VR integráció technikai kihívásai
  • Az mesterséges intelligenciával támogatott immersív technológiák jövőjének megismerése

Összefoglalás és további lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek az AR/VR technológiákról
  • Python programozás alapjainak ismerete

Célcsoport

  • AR/VR kezdők
  • Technológiai entuziasmusúak
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák