Kurzusleírás

1. Nap

Betelepítés és Előkészületek

Anyag előkészítése, résztvevők betelepítése, frissítők

Modul 1: A Bátorságom, A Színpadom

A sikeres nyilvános beszéd és személyes kifejezés megértése a bátorság jelentőségét és szerepét

Tevékenység 1: Én vagyok Én

A résztvevők a színpadon adnak át információkat magukról, hogy erősítsék a bátorságukat és a magukhoz való hitüket.

 

Modul 2: A befolyás és a meggyőzés ereje – Hogyan fogok hallgatni az embereket

A beszélgetés a befolyás, inspiráció és figyelemfelkeltés céljával való ötletek közvetítésének fontos szerepéről

Tevékenység 2: A vak vezér

Minden csoportból 3 résztvevő épít Lego/Építőblokkokból egy tornyot különböző színekkel, míg kettőjüknek szembefordítva van a szemük. Csak egy csapattag marad szemmel kinyitva és irányítja a két szemfodros tagja hangjának útmutatásával. Egy szemfodros résztvevő épít, míg a másik szemfodros résztvevő továbbítja az utasításokat.

Összegzési Szesszió

Összegzés és beszélgetés az előző szesszió jelentőségéről

 

Modul 3: A nyilvános beszéd és szerkezete

A nyilvános beszéd szerkezetéről, előkészülési technikáiról és hatékony előadásának kulcsfontosságú tényezőiről szóló beszélgetés

Tevékenység 3: A Bolondos Történetem

A résztvevők csoportjai egy forrás témából készítenek történetet

 

Modul 4: A beszéd megalkotása és előadása

A beszéd gondolatainak megalkotásáról, hatékony előadási stratégiák azonosításáról és személyes előkészületekről szól a szesszió

Végső Összegzés és Feladat Bemutatása

A résztvevők az alábbi témák közül kapnak egyet a beszélgetésre, amely maximum 5-10 percig fog tartani

2. Nap

Tevékenység 1: Nyilvános előadás a megadott témákról

Modul 5: Nyilvános beszéd és az internet autópálya összevonása

Követelmények

  • A kommunikációs alapképességek, az ötletek átadásának, és a közösségi médiával való kölcsönhatás megértése.
  • Tapasztalat a ügyfélkommunikációban, a ügyfélkapcsolatokban, valamint az általános nyilvános beszédben és vitában.

Célközönség

  • Azokat az alkalmazottakat érinti, akik közvetlenül hatnak a ügyfelekre és kapcsolatukra.
  • Kezdő menedzserek és csapatvezetők.
  • Azok az egyének, akik szociális jelenlétet szeretnének elérni.
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák