Kurzusleírás

Generatív AI bevezetése a játékfejlesztésben

  • A generatív AI potenciáljának feltárása a játékfejlesztésben
  • Az AI fejlődése a játékfejlesztésben
  • Az AI játékfejlesztéshez használt kulcseszközök és technológiák

Procedurális Tartalomgenerálás

  • A procedurális generálás alapjai a játéktervezésben
  • Változatos és bonyolult játékvilágok létrehozásának technikái
  • Műhely: procedurális tájékság létrehozása

AI-alapú Karakterfejlesztés

  • Az AI karaktertervezés alapelvei
  • Dinamikus és reaktív NPC-k létrehozásának technikái
  • Pratikus: AI-alapú játékkarakter programozása

Interaktív és Adaptív Mesélés

  • Az AI szerepe a narratívafejlesztésben
  • Ágakozó történetvonalak és dinamikus cselekménypontok létrehozása
  • Ülések: AI által generált történetírás egy játékhoz

Etika és AI a Játékfejlesztésben

  • Az AI alkalmazásokban lévő előítélet és fairness megértése
  • Etikai szempontok az AI-alapú játéktervezésben
  • Beszélgetés: az etikus AI jövője a játékfejlesztésben

Végső Projekt: Egy AI-Enhanced Játék Létrehozása

  • Projekt céljai és tervezési paraméterek
  • AI-elemek integrálása a játékmechanikába
  • AI-viselkedések tesztelése és finomítása

Összegzés és Következő Lépések

Követelmények

  • Játékfejlesztési és -tervezési elvek megértése
  • Programozási nyelv tapasztalata, előnyben Python vagy C#
  • AI és gépi tanulás fogalmak ismerete

Célközönség

  • Játékfejlesztők
  • Tervezők
  • AI-rajongók, akik érdeklődnek az AI és a játékfejlesztés kereszteződésében
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák