Kurzusleírás

1. modul

    Személyes hitelezési ajánlatok elemzése Milyen információkat kell megadniuk az ügyfeleknek? Milyen további információkat kell megadniuk az ügyfeleknek? Hogyan elemezzük ezeket az információkat, hogy ellenőrizzük azok hitelességét?
A CAMPARI mint emlékeztető a személyi hitelezési ajánlatok elemzéséhez Karakter: mit tudunk az ügyfélről – például banki múltja és korábbi hiteltörténete
  • Képesség: honnan jön a törlesztés – milyen „tartalék” készpénze van az ügyfélnek a hiteltörlesztés finanszírozására?
  • Margin: mi a helyes kamat a hitelezéshez – ez az a „bérleti díj”, amelyet az ügyféltől kérünk, hogy fizessen a pénzünkért, és amely a megfelelő kockázati fokot tükrözi
  • Cél: miért kér hitelt az ügyfél – a bank számára elfogadható vásárlást vásárol/finanszíroz, és megfelelő-e a törlesztési idő az ilyen típusú vásárlásokhoz?
  • Összeg: mennyit akar felvenni az ügyfél – hozzájárul-e valamivel a vételárakhoz, vagy a bank 100%-os hitelt kér?
  • Törlesztés: mi a törlesztési ütemezés – képes lesz-e az ügyfél fenntartani ezeket a törlesztéseket a hitel futamideje alatt?
  • Biztosítás: milyen biztosítékot (fedezetet) várnánk – mennyire lesz könnyű prefektálni ezt a biztosítékot, hogy megadja a banknak a kívánt „biztosítást”?
  • 2. modul
  • Kölcsönhatás a hitelező és az ügyfél között

    Viselkedések megértése Hogyan alakítják viselkedésünket a korábbi interakciók (bankon belül és kívül egyaránt)? Hogyan alakítja ügyfeleink viselkedését számos interakció. Hogyan biztosíthatjuk, hogy megértsük ügyfeleink viselkedését, és ami ugyanilyen fontos, ők is megértsék a miénket…?

      Hatékony Communication Mit értünk hatékony Communication alatt?
    Hogyan befolyásolja a hatékony Communication-t az első benyomás?
  • Hogyan befolyásolják a hatékony Communication-t a különböző kommunikációs módok: szemtől szemben / audio / e-mail / stb.?
  • Kapcsolat kialakítása (és fenntartása) Az érzelmi intelligencia megértése az ügyfelekkel – és véletlenül a kollégákkal – való kapcsolat kialakításában (és fenntartásában)…
  • GoLeman 5 lépésének használata az érzelmi intelligenciához az ügyfelek interakcióiban Önismeret
  • Saját Management
  • Motiváció
  • Empátia
  • Szociális készségek
  • A kapcsolat szintjei – és azok elérése
  • A berni kommunikációs modell – és kapcsolata a kapcsolattal
  • Interjútechnikák A megfelelő információk megszerzése
  • Az információk pontosságának ellenőrzése a megbeszélések során
  • Kihívó kétértelműségek (vagy hibásnak tűnő információk)
  • Alternatívák kérése / Alternatívák felkínálása
  • Hatékony hallási technikák
  • 3. modul
  • Döntéshozatal Hogyan jutunk el a helyes döntéshez? Az „előnyök” és a „hátrányok” egyensúlyozása A CAMPARI információk újraelemzése, majd…
  • A hitelezés strukturálása A hitel felállítása úgy, hogy megfeleljen a hitel optimális „formájának”: Optimális a bank számára
  • Optimális az ügyfél számára
  • A megfelelő dokumentumok elkészítése és aláírása a pénz előlegezése előtt…
  • Biztosítás Milyen biztosítékot tart a bank megfelelőnek ehhez a hitelhez?

      Készen áll a bank fedezet nélküli hitelezésre? Miért ne…?
    Milyen biztonságot kínál az ügyfél?
  • Hogyan tökéletesíti a bank a biztonságot annak érdekében, hogy az megfelelő védelmet biztosítson nemteljesítés esetén?
  • …és a visszatérítést! A kölcsön megfelelő felügyeleti folyamatának kialakítása annak biztosítása érdekében, hogy a visszafizetés mindig (a lehető legközelebb) az ütemezéshez legyen
  • Milyen lépéseket kell tennünk, ha a törlesztés eltér a megbeszélt ütemezéstől. Melyik szakaszban kezdünk aggódni…?
  • 4. modul
  • A hitelportfólió monitorozása Milyen rendszeres ellenőrzési folyamatokat kell bevezetnie a banknak a teljes hitelportfólióban? Mik azok a korai figyelmeztető jelek, amelyeket a banknak keresnie kell? Valójában melyik szakaszban jelentenek ezek a korai figyelmeztető jelek, hogy a kölcsön (hitelek!) nincs rendben?
  • Ügyfélkapcsolatok (újra áttekintve) Hogyan kommunikál a bank az ügyféllel most, amikor a hitelnyújtás nem a megbeszéltek szerint (és az elvárásoknak megfelelően) teljesít?
  • Hogyan kell változnia ennek a kommunikációs folyamatnak a kezdeti kommunikációhoz képest, amikor a kölcsönről tárgyaltak?
  • Átdolgozott interjútechnikák
  • Tárgyalási készségek Milyen lépések szükségesek az ügyféllel való „tárgyaláshoz” a lehető legjobb megoldás érdekében – mind az ügyfél, mind a bank számára…?
  • A bank rendelkezésére álló IVC-k (olcsó, értékes engedmények) és WAP-ok (Walk Away Positions) megértése a megállapodás megkötésekor
  • 5. modul
  • Rossz és kétes adósságok Hogyan dönti el a bank, hogy a hitel most „rossz”? Milyen lépések szükségesek most a törlesztéshez? Mi változott most az eredeti CAMPARI értékelésben szereplő információkkal? Mi a jelenlegi CAMPARI értékelés? Hogyan tanulhat a bank a korábbi értékelésekből, amelyek utólag tévesnek bizonyultak?
  • Hogyan kell a banknak átütemeznie a hitelszerződést?
  • Mikor kezdje el a bank felismerni biztonságát?

      Milyen jogorvoslati lehetőségei vannak a banknak, ha visszafizetésre „kényszeríti” az ügyfelet…?
    (Opcionális) 6. modul
  • A kurzus magában foglalhatja a kisvállalkozási hitelezés elemzését és döntéshozatalát is – egyéni vállalkozók, társaságok és jogi személyiség nélküli szervezetek számára.
  • Beleértve a hagyományosabb pénzügyi információforrások értékelését a mérlegeken, az eredménykimutatásokon és a pénzügyi előrejelzéseken keresztül
  •  21 Hours

    Résztvevők száma



    Ár per résztvevő

    Vélemények (2)

    Rokon tanfolyam

    Rokon kategóriák