Kurzusleírás

Bevezetés a mesterséges intelligenciába a üzleti termelékenység szempontjából

  • Mi az a mesterséges intelligencia és hogyan működik?
  • A mesterséges intelligencia alkalmazása különböző osztályokban
  • A mesterséges intelligencia felvétele előnyei és kihívásai

Mesterséges intelligencia a marketingben

  • Tartalom generálása mesterséges intelligenciával (e-mailek, blogbejegyzések, közösségi média posztok)
  • SEO és kulcsszavak kutatásának automatizálása
  • Ügyfél vélemény elemzése és chatbot-ök

Mesterséges intelligencia az emberi erőforrások kezelésében

  • Önéletrajz szűrése és jelölt kiválasztása
  • Automatikus interjú ütemezés
  • Mesterséges intelligencia alkalmazása az alkalmazottak aktív részvételére és teljesítménykövetésére

Mesterséges intelligencia a könyvelésben és pénzügyi munkában

  • Automatikus adatbevitel és kiadás nyomon követése
  • Mesterséges intelligencia támogatott pénzügyi előrejelzés és elemzés
  • Anomáliák felismerése és csaláselőzetes intézkedések

Mesterséges intelligencia az IT és technikai csapatoknál

  • Mesterséges intelligencia támogatott kódolási asszisztensek (pl., GitHub Copilot)
  • Rendszermonitorozás és kiberbiztonság automatizálása
  • Chatbot-ök IT támogatáshoz és hibaelhárításhoz

Mesterséges intelligencia az általános adminisztrációban

  • Dokumentum létrehozás és összefoglalás automatizálása
  • Találkozók fejlesztése mesterséges intelligencia által generált jegyzetekkel és teendőkkel
  • Mesterséges intelligencia támogatott ütemezés és e-mail kezelés

Felelős mesterséges intelligencia használatának biztosítása

  • A mesterséges intelligencia etikai megfontolásai a munkahelyen
  • A mesterséges intelligencia korlátozásai és túlzott függőség elkerülése
  • Legjobb gyakorlatok az adatvédelem és biztonság szempontjából

Gyakorló, gyakorlási munka

  • Élő bemutató mesterséges intelligencia eszközeiről
  • Valós életbeli feladatok automatizálásának gyakorlása
  • Kérdés- és válasz szakasz, hibaelhárítás

Összefoglaló és következő lépések

Követelmények

  • Ismerkedés a gyakori irodai alkalmazásokkal
  • Kész willingness to explore and integrate AI into daily tasks (készség arra, hogy mesterséges intelligencet tárgyaljon be a napi feladatokba)

Célközönség

  • Marketing szakemberek
  • HR alkalmazottak
  • Könyvelők és pénzügyi alkalmazottak
  • IT csapat tagjai
  • Általános adminisztratív személyzet
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák