Kurzusleírás

A képző szerepének bemutatása

  • A képző szerepének és felelősségeinek meghatározása
  • Egy hatékony képző kulcsszempontjai
  • Kihívások és megoldások a képzés során

A felnőtt tanulás (andragógia) alapjai

  • A pedagógia és az andragógia különbségei
  • A felnőttek motiválása
  • A hatékony felnőtt tanulás elvei

Tanulás átvitele és tanulási stílusok

  • Vizuális, auditív és kinestetikus tanulók megismerése
  • A különböző tanulási stílusok figyelembevételének módja
  • Ismeretmegőrzés javítása technikák segítségével

Szóbeli és nem-szóbeli kommunikációs technikák

  • A testnyelv és a hangszín hatékony felhasználata
  • Az aktív hallgatás és kérdések feltenése
  • Feszültségkezelés és bizalomtalanodás megoldása

Hatékony képzési programok kialakítása

  • Tanulási célok meghatározása és tartalom szerkezete
  • A megfelelő tanítási módszer választása
  • Légirombolók és személyre szabott tevékenységek beillesztése

Hatékony előadások készítése és tartása

  • Tárgyjegyzék hatékony szerkezete
  • Diákjegyzetek és vizuális eszközök használata
  • A résztvevők bevonása és interakciója

Interaktív tanítási stratégiák és osztálykezelés

  • Csoportvita és tevékenységek irányítása
  • Nehézségek kezelése a résztvevők között, illetve a részvét fokozása
  • Időkezelés és képzési munkamenetek hatékony menedzsmentje

Mértékelés és visszajeladás

  • A képzés hatékonyságának értékelése
  • Konstruktív visszajeladás adása és fogadása
  • A képzési folyamat folyamatos fejlesztése

Összefoglaló és további lépések

Követelmények

  • Megjelenéses bemutatók vagy nyilvános beszédek tapasztalata
  • A tanítási tervezés és képzési elvek alapvető ismerete

Célcsoport

  • Vállalati képzők
  • Tanácsadók és menedzserek, akik a személyzet képzésért felelősek
  • HR szakemberek és tanulás & fejlesztési szpecialisták
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák