Kurzusleírás

Bevezetés a n8n-be a Marketing számára

  • Az n8n képességeinek és felületének áttekintése
  • Munkafolyamat-automatizálási koncepciók feltárása
  • Gyakori felhasználási esetek a marketing automatizálásban

Integráló Social Media platformok

  • Csatlakozás n8n közösségi média platformokhoz (pl. Twitter, Facebook)
  • A bejegyzések automatizálása, az elköteleződés nyomon követése és a jelentéskészítés
  • Platformok közötti kampányok kezelése a n8n segítségével

Munkafolyamatok automatizálása Email Marketing

  • Automatikus e-mail sorozatok beállítása
  • E-mailek aktiválása a felhasználói műveletek és elköteleződés alapján
  • E-mail marketing eszközök, például a Mailchimp integrálása a n8n

Ügyfél Data Management

  • Ügyféladatok gyűjtése és tárolása szegmentáláshoz
  • Integrálása n8n a CRM-ekkel a vásárlói betekintés érdekében
  • Ügyfélutak építése automatizálással

Haladó Marketing Automatizálási technikák

  • Logika és feltételes munkafolyamatok használata a célzott marketinghez
  • Az A/B tesztelés és a kampánykorrekciók automatizálása
  • A teljesítmény elemzése adatvizualizációs integrációkkal

Nyomon követés és Analytics automatizálás

  • A mérőszámok gyűjtésének automatizálása a kampánystatisztikákhoz
  • Értesítések és riasztások beállítása a KPI-követéshez
  • Adatok megjelenítése integrált műszerfali eszközökkel

Munkafolyamatok megvalósítása és skálázása

  • Munkafolyamatok üzembe helyezése termelési használatra
  • Az automatizálási erőfeszítések bővítése a marketingigények növekedésével
  • Munkafolyamat-verziók és frissítések kezelése

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A marketing munkafolyamatok és folyamatok alapvető ismerete
  • A digitális marketing eszközök ismerete

Közönség

  • Marketing csapat
  • Növekedési hackerek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák