Kurzusleírás

Bevezetés

  • Mivel a Microsip SCM és ERP, és miért használjuk őket?
  • A Microsip SCM és ERP funkcióinak és modulainak áttekintése.
  • A Microsip SCM és ERP telepítése és konfigurálása.
  • Egy alapvető projektmunka beállítása.

Készletkezelés

  • Készleti elemek, kategóriák és helyek létrehozása és használata.
  • Készletmozgások, átadások és módosítások kezelése.
  • Készletértékelés és költségvetés meghatározása.
  • Készletjelentések és irányítópultok használata.

Beszerzéskezelés

  • Szállítók, beszerzési rendelések és fogadások létrehozása és használata.
  • Beszerzési igények, jóváhagyások és visszaigazolások kezelése.
  • Beszerzési tervezés és előrejelzés elvégzése.
  • Beszerzési jelentések és irányítópultok használata.

Termeléskezelés

  • Termékek, anyagfutások és útvonalak létrehozása és használata.
  • Termelési rendelések, műveletek és erőforrások kezelése.
  • Termeléstervítés és kapacitástervezés elvégzése.
  • Termelési jelentések és irányítópultok használata.

Terjesztéskezelés

  • Ügyfelek, értékesítési rendelések és szállítások létrehozása és használata.
  • Értékesítési ajánlatok, számlák és visszaigazolások kezelése.
  • Terjesztéstervítés és optimalizálás elvégzése.
  • Terjesztési jelentések és irányítópultok használata.

Logisztika kezelése

  • Raktárak, szállítók és útvonalak létrehozása és használata.
  • Raktárműveletek, kiválasztások, csomagolások és szállítások kezelése.
  • Logisztikai tervítés és optimalizálás elvégzése.
  • Logisztika jelentések és irányítópultok használata.

Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési teljesítménykezelés

  • Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési alapvető teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározása és mérése.
  • A tőzsde- és ellátánszánlékkezelési hatékonyság, hatékonyság és rugalmasság elemzése és javítása.
  • Üzleti intelligencia és elemző eszközök használata.

Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési együttműködés és kommunikáció

  • Integrálás más Microsip ERP modulokkal.
  • Integrálás más rendszerekkel és alkalmazásokkal.
  • Adatmegosztás és -csere szállítókkal, ügyfelekkel és partnerekkel.
  • Kommunikáció és együttműködés szállítókkal, ügyfelekkel és partnerekkel.

Összefoglalás és Következő Lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek tőzsde- és ellátánszánlékkezelési (SCM) és vállalati erőforrás-terv-szerkesztési (ERP) fogalmakról.

Célcsoport

  • Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési felügyelők és elemzők.
  • ERP-konzulták és rendszergazdák.
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák