Kurzusleírás

Bevezetés

  • Mi az a Microsip SCM és ERP, és miért használja őket?
  • A Microsip SCM és ERP szolgáltatásainak és moduljainak áttekintése
  • A Microsip SCM és ERP telepítése és konfigurálása
  • Egy alapprojekt felállítása

Készlet Management

  • Készlettételek, kategóriák és helyek létrehozása és használata
  • Készletmozgások, áthelyezések és kiigazítások kezelése
  • Készletértékelés és költségszámítás elvégzése
  • Készletjelentések és irányítópultok használata

Vásárlás Management

  • Szállítók, beszerzési rendelések és nyugták létrehozása és használata
  • Vásárlási igények, jóváhagyások és visszaküldések kezelése
  • Vásárlás tervezés és előrejelzés végzése
  • Vásárlási jelentések és irányítópultok használata

Gyártás Management

  • Termékek, anyagjegyzékek és útvonaltervek létrehozása és használata
  • Gyártási rendelések, műveletek és erőforrások kezelése
  • Gyártásütemezés és kapacitástervezés végrehajtása
  • Gyártási jelentések és irányítópultok használata

Elosztás Management

  • Vevők, értékesítési rendelések és szállítások létrehozása és használata
  • Értékesítési árajánlatok, számlák és visszaküldések kezelése
  • Elosztási tervezés és optimalizálás elvégzése
  • Elosztási jelentések és irányítópultok használata

Logisztika Management

  • Raktárak, fuvarozók és útvonalak létrehozása és használata
  • Raktári műveletek irányítása, komissiózás, csomagolás és szállítás
  • Logisztikai tervezés és optimalizálás elvégzése
  • Logisztikai jelentések és műszerfalak használata

Az ellátási lánc teljesítménye Management

  • Az ellátási lánc kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak (KPI-k) meghatározása és mérése
  • Az ellátási lánc hatékonyságának, eredményességének és agilitásának elemzése és javítása
  • Üzleti intelligencia és elemző eszközök használata

Ellátási lánc Collaboration és Communication

  • Integráció más Microsip ERP modulokkal
  • Integráció más rendszerekkel és alkalmazásokkal
  • Adatok megosztása és cseréje beszállítókkal, ügyfelekkel és partnerekkel
  • Kommunikáció és koordináció beszállítókkal, ügyfelekkel és partnerekkel

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek az ellátási lánc menedzsment (SCM) és a vállalati erőforrás tervezés (ERP) fogalmairól

Közönség

  • Ellátási lánc menedzserek és elemzők
  • ERP tanácsadók és rendszergazdák
 21 Hours

Résztvevők száma



Ár per résztvevő

Vélemények (2)

Rokon tanfolyam

Rokon kategóriák