Kurzusleírás
Bevezetés
- Mivel a Microsip SCM és ERP, és miért használjuk őket?
- A Microsip SCM és ERP funkcióinak és modulainak áttekintése.
- A Microsip SCM és ERP telepítése és konfigurálása.
- Egy alapvető projektmunka beállítása.
Készletkezelés
- Készleti elemek, kategóriák és helyek létrehozása és használata.
- Készletmozgások, átadások és módosítások kezelése.
- Készletértékelés és költségvetés meghatározása.
- Készletjelentések és irányítópultok használata.
Beszerzéskezelés
- Szállítók, beszerzési rendelések és fogadások létrehozása és használata.
- Beszerzési igények, jóváhagyások és visszaigazolások kezelése.
- Beszerzési tervezés és előrejelzés elvégzése.
- Beszerzési jelentések és irányítópultok használata.
Termeléskezelés
- Termékek, anyagfutások és útvonalak létrehozása és használata.
- Termelési rendelések, műveletek és erőforrások kezelése.
- Termeléstervítés és kapacitástervezés elvégzése.
- Termelési jelentések és irányítópultok használata.
Terjesztéskezelés
- Ügyfelek, értékesítési rendelések és szállítások létrehozása és használata.
- Értékesítési ajánlatok, számlák és visszaigazolások kezelése.
- Terjesztéstervítés és optimalizálás elvégzése.
- Terjesztési jelentések és irányítópultok használata.
Logisztika kezelése
- Raktárak, szállítók és útvonalak létrehozása és használata.
- Raktárműveletek, kiválasztások, csomagolások és szállítások kezelése.
- Logisztikai tervítés és optimalizálás elvégzése.
- Logisztika jelentések és irányítópultok használata.
Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési teljesítménykezelés
- Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési alapvető teljesítménymutatók (KPI-k) meghatározása és mérése.
- A tőzsde- és ellátánszánlékkezelési hatékonyság, hatékonyság és rugalmasság elemzése és javítása.
- Üzleti intelligencia és elemző eszközök használata.
Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési együttműködés és kommunikáció
- Integrálás más Microsip ERP modulokkal.
- Integrálás más rendszerekkel és alkalmazásokkal.
- Adatmegosztás és -csere szállítókkal, ügyfelekkel és partnerekkel.
- Kommunikáció és együttműködés szállítókkal, ügyfelekkel és partnerekkel.
Összefoglalás és Következő Lépések
Követelmények
- Alapvető ismeretek tőzsde- és ellátánszánlékkezelési (SCM) és vállalati erőforrás-terv-szerkesztési (ERP) fogalmakról.
Célcsoport
- Tőzsde- és ellátánszánlékkezelési felügyelők és elemzők.
- ERP-konzulták és rendszergazdák.
Vélemények (2)
A tanár megközelítésétől kezdve nagyon tetszett. Azt, hogy személyre szabta az oktatást a igényeinkhez, és amikor akadályokat tapasztaltunk, nagy érdeklődéssel segített nekünk.
flavia - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Kurzus - SAP Financial Accounting and Controlling (FICO) for Consultants
Gépi fordítás
Az időzóna-kihívások és a japán nyelv támogatását igénylő képzési résztvevők miatt is, a NobleProg-kal való együttműködés nagyon egyszerűnek található. Általában vetté, ezzel a képzéssel történő együttműködés kielégítő volt, és nem gondolom semmiségként, hogy ajánljam az önök szervezetét. Ha további képzési igényünk merülne fel a Közép-Kelet-Ázsia régióban, kapcsolatba lépek a NobleProg-gal.
Siobhan Bowe - Glanbia Nutritionals
Kurzus - SAP Sales Order Processing and Supply Chain Management
Gépi fordítás