Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
1. Nap: Bevezetés & AUTOSAR Architektúra Áttekintése
- Bevezetés az AUTOSAR Klasszikus Platformba
- Szoftverrétegek és ECU architektúra
- Alapszintű szoftver (BSW) szerepe és a réteges architektúra
- Mikrovezérlő absztrakciós réteg (MCAL)
- Bevezetés az AUTOSAR konfigurációs metodológiába és XML-alapú folyamatra
- ETAS ISOLAR-A/B áttekintése
2. Nap: Szolgáltatások és ECU Absztrakciós Rétegek
- Szolgáltatási réteg áttekintése
- Figyelőkezelő (WdgM)
- Diagnosztikai eseménykezelő (DEM)
- NVRAM-kezelő (NvM)
- ECU absztrakciós réteg
- Bemeneti/kimeneti hardveres interfécek
- Kommunikáció és memóri-absztrakció
- Operációs rendszer alapjai és memória működési módok
3. Nap: Kommunikációs Verem és Futtatókörnyezet
- COMM verem alapjai: PDUR, COM, CAN/LIN vezérlők
- AUTOSAR operációs rendszer: feladatok, ütemezés, események
- RTE (Futtatókörnyezet)
- Alkalmazás és BSW integrálásában való szerepe
- RTE generálási folyamat
4. Nap: Rendszerintegráció & Konfigurációs Gyakorlat
- Konfigurációs eszközök: ETAS ISOLAR-A és B részletes használata
- Rendszerkonfiguráció és integrációs munkafolyamat
- Alkalmazás szoftverkomponensek (SWCs) integrálása
- Integrációs hibák diagnosztizálása és megoldása
- AUTOSAR projektmunkafolyamat és legjobb gyakorlatok
Beállítási követelmények (jelentkeznie kell):
Szoftver:
- ETAS ISOLAR-A és/vagy ISOLAR-B (legújabb verzió)
- AUTOSAR séma (pl., 4.2.x vagy 4.3.x a projekthez tartozóan)
- Fordítói környezet (pl., GNU ARM vagy IAR a kódgenerálási szimulációhoz)
- ETAS által biztosított demo BSW projektek vagy egyéni beállítás
- XML/XSD érvényesítő eszközök (opcionális)
Hardver (helyszíni vagy hibrid esetén):
- Teszta tábla (pl., Infineon TriCore AURIX vagy NXP S32K)
- Hibakezelő (Lauterbach, iSYSTEM vagy PEmicro)
- CAN interfész (USB-to-CAN, ha fizikai busz szimulálódik)
Követelmények
- Integrált szelep rendszerek és mikrovezérlő architektúrák megértése
- Valós idejű rendszerekkel vagy autóipari ECU fejlesztéssel kapcsolatos tapasztalatok
- C programozási nyelvi tapasztalatok, programozási tapasztalatok
Célpublikum
- AUTOSAR Klasszikus Platformtal kezdődő integrált szelep szoftvermérnökök
- ECUs és mikrovezérlőkkel dolgozó autóipari rendszerfejlesztők
- AUTOSAR BSW konfiguráció és integrációban részt vevő szoftverintegrátorok és fejlesztők
- ETAS ISOLAR-A/B, DaVinci Developer vagy hasonló eszközökkel dolgozó mérnökök
28 Órák