Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
A Quark és az automatizált ügyfélszolgálat bemutatása
- A Quark áttekintése, mint egy AI-vezérelt automatizálási eszköz
- Kulcsfontosságú képességek az ügyfélszolgálat fejlesztéséhez
- A Quark implementációjának példái az ügyféltámogatásban
A Quark beállítása az ügyfélszolgálat automatizálásához
- A Quark fiók létrehozása és konfigurálása
- A Quark integrációs képességeinek megértése
- A Quark csatlakoztatása a meglévő ügyféltámogató rendszerekhez
Automatizált munkafolyamatok kiépítése az ügyféltámogatáshoz
- Munkafolyamatok megtervezése a gyakori ügyfélszolgálati feladatokhoz
- Jegykezelés és lekérdezéskezelés automatizálásának megvalósítása
- Automatizált chat- és válaszrendszerek kiépítése
Ügyfélkapcsolatok kezelése a Quark segítségével
- Automatizált válaszok a gyakori kérdésekre
- Érzésanalízis és továbbítási szabályok beállítása
- Ügyfélkapcsolatok valós idejű figyelése
Az automatizált ügyfélszolgálat optimalizálása és figyelése
- Az ügyféltámogató teljesítménymutatók elemzése
- Az automatizálási stratégiák beállítása a hatékonyság javítása érdekében
- A Quark munkafolyamatok karbantartása és frissítése
Esettanulmányok és gyakorlati feladatok
- Automatizált GYIK rendszer implementálása
- Intelligens továbbítási munkafolyamat megtervezése
- Az automatizálás hatásának elemzése az ügyfél-elégedettségre
Összefoglaló és következő lépések
Követelmények
- Az ügyfélszolgálati folyamatok alapvető ismerete
- Az automatizálási eszközök és platformok ismerete
Célközönség
- Ügyfélszolgálati vezetők
- Automatizálási szakemberek
7 Órák