Kurzusleírás

A Notion bemutatása

  • A Notion és annak kulcsfontosságú funkcióinak áttekintése
  • A Notion munkaterületének struktúrájának megértése: Oldalak, Blokkok és Adatbázisok
  • A Notion felhasználói felület navigálása

Feladat- és projektkezelés a Notionban

  • Csoport feladatainak és teendőlisták létrehozása és kezelése
  • Projektoldalak beállítása és fejlesztés nyomon követése
  • Feladatok kiosztása és határidők nyomon követése

Ismeret- és dokumentumkezelés

  • Megosztott csoportdokumentumok és ismeretbázisok létrehozása
  • Sablonok használata a konzisztens dokumentáció érdekében
  • Együttműködő jegyzetek és találkozó ütemtervek készítése

A Notion együttműködési funkciói

  • Valós idejű szerkesztés és együttműködő megjegyzések
  • Megosztott munkaterületek és jogosultságok beállítása
  • Együttműködés növelése integrációkkal

Testreszabott nézetek és adatbázisok létrehozása

  • Táblák, táblak, naptárak használata az adatok szervezésére
  • Nézetek testreszabása különböző csoportigényekhez
  • Oldalak és adatbázisok összekapcsolása átfogó projekt nyomon követése érdekében

Legjobb gyakorlatok és tippek

  • Csoportterületek hatékony szervezése
  • Konzisztencia fenntartása sablonokkal
  • Tipppek a kollektív projektek productivitásának növeléséhez

Összefoglaló és következő lépések

Követelmények

  • Nincs előzetes tapasztalatra szükség a Notion használatával.
  • Alapvető ismeretek feladat- és projektkezelési fogalmakkal.

Célcsoport

  • Vállalati csapatok, amelyek optimalizálják a productivitást és szervezést.
  • Projektmenedżserek, akik kezelik a csoport feladatait és dokumentációt.
  • Szolgáltatásvezetők, akik egyszerűsítik a folyamatokat.
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák