Kurzusleírás

Bevezetés a Notionba

  • A Notion áttekintése és annak kulcsfontosságú jellemzői
  • A Notion munkaterület szerkezete: Oldalak, Böngészők és Adatbázisok
  • A Notion felhasználói felületen való navigáció

Feladat- és projektkezelés a Notionban

  • Csoporti feladatok és teendőlisták létrehozása és kezelése
  • Projektoldalak beállítása és haladás követése
  • Feladatok hozzárendelése és határidők nyomon követése

Tudás- és dokumentumkezelés

  • Megosztott csoporti dokumentumok és tudástárak létrehozása
  • Sablonok használata konzisztens dokumentáció érdekében
  • Együttműködő jegyzetek és találkozó-iromegek készítése

A Notion együttműködési jellemzői

  • Naplóbeli szerkesztés és együttműködő megjegyzések használata
  • Megosztott munkaterületek és jogosultságok beállítása
  • Komplex együttműködés érdekében integrációk kihasználata

Egyedi nézetek és adatbázisok létrehozása

  • Tаблицák, táblázatok és naptárak használata az adatok rendezésére
  • Nézetek testreszabása különböző csoporti igényeknek
  • Oldalak és adatbázisok összekapcsolása átfogó projekt követés érdekében

A legjobb gyakorlatok és tippek

  • Csoporti munkaterületek hatékony szervezése
  • Konzisztencia fenntartása sablonokkal
  • Együttműködő projektek termelékenységének növelésére vonatkozó tippek

Összefoglalás és következő lépések

Követelmények

  • Nincs szükség korábbi tapasztalatnak a Notion használatával.
  • A feladat- és projektlakhelyezési konceptek alapvető ismerete.

Célcsoport

  • Vállalati csapatok, amelyek a termelékenység és a szervezettség optimalizálásával foglalkoznak
  • Projektmenedzser, aki a csapat feladatait és dokumentációt kezelő
  • Szektori koordinátorok, akik a folyamatokat személyre szabják.
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák