Kurzusleírás

A tartalomtervezés alapjai Notion-ban

  • Oldalak, adatbázisok és nézetek strukturálása a tartalmi folyamatokhoz
  • Témakörök, határidők és kiadási szakaszok tulajdonságainak tervezése
  • Rövidítések, tervdrótok és eszközök sablonjai létrehozása

Tartalmi naptárak építése

  • Naptár, idővonal és kanban nézetek használata a tervezéshez
  • Szűrők és csoportok alkalmazása a szerkesztői egyértelműség érdekében
  • Évszakos, kampányalapú vagy többcsatornás naptár kezelése

Írási és átnyomtatási folyamatok menedzsmentje

  • A gondolatkivonástól a publikálásig történő haladáskövetés
  • Kötött adatbázisok használata a tervdrótok, jóváhagyások és felülvizsgálások kezelésére
  • Munkafolyamatok implementálása az átnyomtatás, tartalom QA és érdekosultak visszajelzéseinek számára

Esetkezelés és metaadatok rendszerezése

  • Képek, fájlok és erőforráskönyvtárak rendszerezése
  • Felfedezhetőség és újrafelhasználás szemléltetésére tervezett metaadatstrukturák létrehozása
  • A művényszabályok és iránymutatások konzisztenciájának fenntartása

Többcsatornás koordináció és kiadás

  • Többcsatornás kiadási feladatok nyomon követése
  • Írók, szerkesztők és szociális média csapatok közötti átadás menedzsmentje
  • Folyamat szabályok és kiadási szabványok dokumentálása

Speciális nézetek, automatizálás és jelentéskészítés

  • Analyzis, KPI-ök és munkaterhelési áttekintések irányába épített irányítópultok létrehozása
  • Teljesítménykövetés érdekében képletek és összevonások használata
  • Emlékeztetők és státuszfrissítések automatizálása integrált eszközökkel

Tartalmi stratégia és menedzsment Notion-ban

  • Szerepkörök, engedélyek és szerkesztői tulajdonjogok meghatározása
  • Skálázható sablonok és tartalomkeretek létrehozása
  • Hosszú távú menedzsment nagyméretű tartalmi könyvtárak számára

Csapatmunka és folyamatoptimalizálás

  • Megjegyzések, említések és feladatok hozzárendelése segítségével támogatott együttműködés
  • Vizsgálati ciklusok és kommunikációs folyamatok tervezése
  • Folyamatos folyamatfejlesztés általi operatív hatékonyság javítása

Összefoglalás és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető tartalmi létrehozási folyamatok megértése
  • Gyakorlati vagy együttműködési eszközök használata során szerezhető tapasztalat
  • Online kiadási platformok ismerete

Célcsoport

  • Tartalmi létrehozók
  • Szociális média menedzserök
  • Digitális marketers
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák