Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Az Augmented Reality Alapjai
- AR megértése: fogalmak, történelem és alkalmazások
- Hogy működik az AR: érzékelők, kamera bemenetek és a számítógépes látás alapjai
- Az ARCore képességeinek áttekintése és támogatott eszközök
Fejlesztési Környezet Telepítése és Beállítása
- Az ARCore SDK beállítása az Android Studio-hoz és a Unity-hez
- Szükséges könyvtárak, build eszközök és függőségek telepítése
- Projektbeállítások konfigurálása és eszköztáblázat hibaelhárítása
ARCore Komponensek és API-k
- Mozgás követés és környezetérzékenység megértése
- Síkmeghatározás, fénybecslés és mélység API használata
- Shared experiences kialakítása Cloud Anchors-szel
- 3D modellek, textúrák és anyagok munkavégzése AR-ban
Gyakorlati Projektfejlesztés
- AR-alapú üzleti szimulációs alkalmazás tervezése és fejlesztése
- Interaktív felületek és termékvizualizációs funkciók létrehozása
- Alapvető felhasználói interakciók implementálása (érintés, forgatás, méretezés)
Integráció és Kibocsátás
- AR alkalmazások tesztelése kompatibilis Android eszközökön
- Alkalmazás exportálása, csomagolása és elosztása a Play Store-on vagy belső csatornákon
- Javaslatok a teljesítményhez, UX-hoz és adatkezeléshez
- Dokumentáció készítése és projekt eszközök bemutatásához
Záró Projekt
- AR prototípus tervezése és fejlesztése üzleti oktatáshoz
- Technikai funkciók bemutatása és értékelése
- Pedagógiai értékelés és gyakorlati alkalmazások megvitatása
Összefoglaló és További Lépések
Követelmények
- Alapvető ismeretek az Android fejlesztésről vagy a Unity felületről
- Ismerkedés 3D grafikai fogalmakkal és mobil alkalmazásokkal
- Érdeklődés az oktatási technológiák iránt és a interaktív digitális média irányába
Célcsoport
- Technológiai és innovációs programok tanárai és oktatói
- Fejlesztők és tartalomkészítők, akik érdeklődnek az AR alkalmazások iránt
- Oktatók, akik immerszív eszközöket vizsgálnak oktatási és üzleti kontextusokban
21 órák